יום ראשון, 18 במרץ 2012

SOFT TOUCH STAY+ LIPSTICK

כבר כתבתי שהצטברו אצלי מגוון מוצרי שפתיים שעלי לכתוב עליהם, ולאט לאט אני גם מקיימת. הפעם אני רוצה לשתף אתכן בהתרשמות שלי מהשפתונים העמידים של SOFT TOUCH.

אני חושבת שלכנות אותם שפתונים עמידים זה מעט מטעה, כי הם לא עמידים כמו השפתונים הדו-צדדיים שיש לכל מיני חברות שמתייבשים (ולרוב מייבשים) את השפתיים, אבל הם אכן עמידים יותר מהשפתון הממוצע.

סדרת STAY+LIPSTICK של סופט טאץ' זו לא סדרה חדשה, אבל לרגל הקיץ הם יצאו בשמונה גוונים חדשים, המתבססים על צבעי קיץ 2012 כפי שנראו על מסלולי התצוגות השונים, וביניהם גם הצבע כתום מנדרין, שהוכתר כ-הצבע לאביב-קיץ 2012. עוד על הצבעים הצפויים לנו בעונה הקרובה ניתן לקרוא בבלוג המוצלח הזה.

בחברה מספרים כי לשפתונים, אשר מתהדרים במבנה ארוך וצר המאפשר מריחה מדויקת, יש כיסוי מלא וגימור מאט, והם מועשרים בחוחובה ובויטמין E.

אני קיבלת שני גוונים לסקירה, מס' 35 העונה לשם SPLENDID


ומס' 56 העונה לשם המקסים JUST LOVE

בקולקציה הנוכחית יצאו עוד מבחר גווני ורוד-אדום-בורדו מהם תוכלו להתרשם בסניפי רשתות הפארם השונות.
השפתון מכיל 2.5 ג' ונמכר תמורת 110 ש"ח לפני  מבצעים, קצת יקר לטעמי בהתחשב בחלופות, אבל מחיר זה גם עניין של מיצוב ומיתוג, ואני משערת שהחברה החליטה שעם השיפור במוצרים מגיע להם גם שיפור במחירים :)

המריחה אכן פשוטה, והכיסוי מלא ויפה, מספיקה שכבה אחת לקבלת כיסוי אטום. הגוונים הם לא לגמרי מאט, כנראה תודות ללחות בשפתון, אך גם אינם מבריקים, והם שורדים יפה, גם אם אינם עמידים בפני מזון, שתיה או נשיקות. יש בשפתונים משהו שמזכיר לי מכתימי שפתיים (LIPSTAIN), כך שהגוון לא נעלם לחלוטין גם אם השפתון יורד, אבל הוא בהחלט מצריך תחזוקה במהלך היום.
התחושה על השפתיים מעט דביקה, ואינה נעלמת עם הזמן, אך גם אינה מטרידה, ואין סכנה ששערות סוררות ידבקו לשפתיים בדומה לגלוס.

הגוון הכתום, שמוגדר כגוון החם לקיץ, הוא דוקא הפחות מוצלח מבין השניים לטעמי. יש לו שימריות זהובה שגורמת לי להרגיש זקנה עימו, ובכלל מעטות הנשים שמחמיא להן שפתון כתום לטעמי.

הגוון הורוד מוצלח מאד,  יש בו משהו טיפה סגלגל, הוא מאט יותר בהשוואה לכתום, ומחמיא לגוון העור. בקומיניקט מתואר גם גוון אדום-ורדרד שמסקרן אותי ואני מאמינה שאקפוץ לבחון אותו בימים הקרובים.

בשורה התחתונה? מוצר טוב, בהנחה שעושים תיאום ציפיות, ומבחר צבעים מכובד שיאפשר לכל אחת למצוא לפחות שפתון אחד שיהיה לטעמה ויחמיא לה, ועם מבצעי ה1+1 מומלץ לרכישה.

ומזכירה כי החברה אינה מבצעת ניסויים בבע"ח, ואנחנו בעד חברות כאלה.

5 תגובות:

  1. כבר כמה זמן אני מחפשת שפתון מאט.
    כדאי לי לקנות אותו?

    השבמחק
  2. הוא לא מאט לחלוטין, כך שאם א סגורה על שפתון מאט חפשי אופציה אחרת, אבל הוא בהחלט מוצלח והגימור שלו טבעי לטעמי שזה יתרון

    השבמחק
  3. תודה רבה על הסקירה. קיבלתי מעיתון כלשהו הנחה לכל השפתונים של סופט טאץ' ואני חושבת שהיא תקפה גם לגבי הסדרה הזו. (שנשמעת די טוב לפי הסקירה שלך)
    מהנסיון שיש לך בתור מאפרת, איזה גוון את חושבת שיתאים לג'ינג'ית בעלת עור בהיר עם נמשים שנוטה לאדמומיות? אני רוצה שפתון שנראה יחסית טבעי אבל עדיין ייתן לי מעט צבע, ויחד עם זאת יתאים לגוון העור והשיער היחסית בעייתי שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא יודעת לבחור לך גוון ספציפי על עיוור, אבל הייתי ממליצה לך לנסות גוונים ורודים או קורלים על סמך מה שתיארת

      מחק
  4. אהבתי את גוונים של האודמים שבחרת, אני אוהבת להתאפר בגווני אודמים כאלו

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...