יום שלישי, 6 במרץ 2012

ציירי לך ריסים

או לפחות, הדביקי.


האמת שהפוסט הזה בא לי בתזמון נוראי, אני אחרי יום ארוך ומתיש ולפני יום ארוך עוד יותר, בתי חולה כבר כמה ימים ולא איפשרה לי לשבת ולעלות פוסטים, והדבק ריסים שלי התייבש.


אבל אני לא נכנעת וחרף השעה ולמרות הכל ישבתי, הדבקתי, בכיתי, צילמתי וכעת אני כותבת (בידיעה שהפוסט יתפרסם מחר בבוקר, כשלכן יהיה זמן לקרוא, ותודה על תזמון אוטומטי) פוסט על הדבקת ריסים במיוחד לפורים.


אז יש מי שמייחס את טרנד הדבקת הריסים לאביבית מהאח הגדול, אבל היות ומעולם לא צפיתי בתוכנית אני מעדיפה לייחס את זה לדמויות שעשו יותר בחיים מלהתקבל לתוכנית ריאלטי, וקוראת לכן להצטרף אלי למסע אל שנות השישים העליזות.


אם אמא שלכן היה מתבגרת בשנות השישים סביר להניח שהיא הדביקה ריסים. בשבוע שעבר היתה אצלי כלה יחד עם אמה לניסיום, כאשר הגענו לשלב ההתלבטות בין הדבקת ריסים בודדים לבין סטריפ, אמה גילתה לנו שבנעוריה נהגה להדביק ריסים מדי יום (זה ואייליינר שחור ובולט) ומיד  אח"כ המליצה לביתה ללכת על הריסים הבודדים שהם מעודנים יותר, והאמת שאני מסכימה.


ריסים בודדים נותנים מראה טבעי יותר ועדין מאד מחמיאים ומשדרגים את האיפור, הם מכבידים פחות על העין, וגם אם פישלתן והדבק התרופף, נפילה של קווצת ריסים אחת אינה משמעותית כמו סטריפ מתנדנד.


מה שמביא אותי לניסיון האומלל שלי לצלם לכן הדגמה היום, גיליתי שלא סגרתי את דבק הריסים שלי (אני ממליצה על DUO) כמו שצריך והוא התייבש, ועל כן פניתי לדבק לריסים בודדים של ארדל שיש לי, ואז גיליתי שהוא קצת שורף לי בעיניים, וגם לא ממש מצליח לעמוד במשימה כשמדובר בסטריפ שלם... בסוף נזכרתי בשפורפרות דבק הקטנות שמקבלים לעיתים כשקונים ריסים והלכתי לפשפש בתיק הריסים שלי, דבק שכזה אכן נמצא, אך כשפתחתי אותו שמתי לב שהוא זוהר באולטרא, ודביק, מאד, ברמה שעדין לא הצלחתי להסיר אותו לחלוטין מהיד שלי.


ואחרי כל הפולניות...


הסיבה שבשלה אני כותבת היא הריסים החדשים שהוציאו במדינה מילנו, ושזוג אחד מתוך מבחר של 13 זוגות אני קיבלתי כדי לנסות. ובכן הזוג שקיבלתי הוא לחלוטין פורימי, אלא אם אתן דראגיסטיות, שכן הוא מתהדר בפס נצנצים כסופים רחב ובולט, פס שהופך את הלוק למעט יותר בעייתי שכן באזורים בהם אין ריסים מלאכותיים ועל כן אין פס, הוא בולט חסרונו (ואני מניחה שגם לכן, כמו לי, אין אייליינר נצנצים כסוף בבית)


מגוון הריסים מכובד, והעלות סבירה ביחס לחלופות אחרות בשוק (כשישים ש"ח לפני הנחות), כאשר בחנות מציעים גם שירות של הדבקת הריסים, אם כי תמורת 50 ש"ח עבור הדבקה בודדת עדיף לרכוש את הדבק ולהדביק לבד לטעמי.
טעימה מהמגוון? ערכות 0 ו-1 הן של ריסים בודדים, וזו הקניה הטובה ביותר למדביקה החובבת לטעמי, השאר מתאימים למי שעוסק בעולם האופנה או הדראג וכהשלמה לתחפושת.



  • ערכה מס' 2 - מתוארת כריסים המתאימים ליצירת מראה טבעי מחד אך מלא מאידך
  • ערכה מס' 3 - מכילה ריסים המתאימים ליצירת מראה מלוכסן של הריסים, אלו ריסים צרים וזוויתיים אשר מתארכים בקצוות.
  • ערכה מס' 4 - בחברה מספרים כי ריסים כאלו הדביקו למדונה באחד מסיבובי ההופעות שלה. הם בעלי פס כסוף היוצר מראה כשל אייליינר מנצנץ. ומזהירים שאלה  ריסים דרמתיים שמתאימים לנועזות שבחבורה. אלה הריסים שקיבלתי, ואני כאמור רחוקה מלהיות נועזת
  • ערכה מס' 6 - ריסים המיועדים ליצירת מראה דרמטי. הריסים בערכה זו צפופים וסבוכים.
  • ערכה מס' 10 - ריסים למראה בובתי, עדין ולא סבוך.


ואיך מדביקים?
הרבה יותר קל לחייך, גם אחרי יום עבודה ארוך, בלי דבק בעיניים



1. בשלב ראשון משרטטים אייליינר (עוזר בטשטוש החיבור בין הריסים המלאכותיים לטבעיים)
2. מורחים מסקרה ומעגלים את הריסים (יש שמעגלות לפני ויש שאחרי, לבחירתכן)


3. מודדים את הריסים וגוזרים במידת הצורך
הריסים, אחרי הניסיון הכושל עם הדבר לריסים בודדים


קצת השתחרר בקצה החיצוני, אחח הדבק הזה!
אבל הריסים חלומיים
4. מורחים מעט דבק על היד, נותנים לו מעט להתמצק וטובלים את בסיס הריסים בדבק עם דגש על הקצוות
5 ממתינים עוד כעשר שניות עד שהדבק נהיה צמיגי יותר ומניחים על שורשי הריסים שלנו,צמוד ככל האפשר, ליצירת אמינות.
6. ניתן למרוח שכבה נוספת של מסקרה כדי לאחד את הריסים טוב יותר
נצנצים אולי מתאימים להופעות של המלכה האם, אבל לא לאמא עייפה, שלא לדבר על זה שהעדר אייליינר בקצה הפנימי חירפן אותי
7. מתפללים ששמתן מספיק דבק והריסים לא יתנתקו במהלך הערב


וציניות בצד, ריסים מלאכותיים מוסיפים המון ללוק, אם מדביקים אותם נכון הם משדרגים כל איפור ולא חייבים להראות מוגזמים. אם אתן מאלה שלא אוהבות להתחפש, הדבקה של ריסים מוגזמים יכולה להכניס אתכן לאווירה פורימית, וחוץ מזה ריסים מחמיאים לעין, מושכים אליה תשומת לב וגורמים לכן להראות יפות יותר, שווה לסבול בשביל זה, לא?!



פורים שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...