יום שבת, 10 במרץ 2012

VOLULIPS RED OFRA

הרבה מוצרים לשפתיים הצטברו אצלי לאחרונה, והגיע הזמן לשבת ולכתוב עליהם. לאחרונה התחלתי, אחרי שנים של ניודים ולובלו, ללכת עם שפתיים צבועות. הנטיה הטבעית שלי היא עדין לגוונים שמדמים את הגוון הטבעי של השפתיים, אך אני כבר מעזה יותר עם אדומים, ורודים וכתומים על גווניהם. מי יודע אולי יום יבוא ואני אפילו אלך על איזה חציל דרמטי...

נפתח את הפוסט עם VOLULIPS בגוון RED של חברת OFRA.

 המוצר, שנראה כמו גלוס מוגדר בחברה כ"מתקן שפתיים" המבוסס על קומפלקס של ביו-פפטידים (חלבונים המפעילים את תאי העור שלנו לפעול ומסייעים בחידוש ושיקום) לתיקון קמטי הבעה, עישון וחריצים סביב השפתיים.

תחושת העקצוץ המתלווה למריחת השפתון הינה תוצר של אותם פפטידים המזרזים את זרימת הדם בשפתיים ומספקים לחות והזנה לעור השפתיים. תופעת הלוואי הברוכה של תהליך זה הינה התנפחות קלה של השפתיים, שעוזרת בהשגת שפתיים חושניות יותר ומטשטשת את קמטוטי השפה, מה שהופך את המוצר, אגב, למומלץ במיוחד לנשים מעשנות (עוד סיבה להפסיק לעשן, זה עושה קמטים).


VOLULIPS RED עם פלאש
בחברה ממליצים למי שמבקשת לטפל בקמטוטים למרוח את המוצר מספר פעמים ביום ולחרוג מגבולות השפתיים כדי לטפל בקמטים עמוקים, המלצה שנראית לי מעט תמוהה בהתחשב בחלק מהגוונים (אדום,ורוד בייבי, סגול-ורדרד, ורוד זוהר ושקוף) ובכך שהם מבריקים (בשקוף לא יצא לי להתקל, אני תוהה אם הוא מאט). אבל זו בהחלט נקודה חשובה, התיקון לא קורה כבמטה קסם במריחה חד פעמית, יש לחזור על המריחה כדי להנות מהתוצאות.
VOLULIPS RED בלי פלאש










המוצר מגיע באריזת שפורפרת, מה שהופך אותו למעולה עבור תיק האיפור המקצועי, אך באופן אישי שמתי לב שהכמות היוצאת לא ממש מדודה וכי מריחה של צבע עז כמו אדום לא נוחה עם השפורפרת (אני פשוט מרחתי עם האצבע).
מריחה עם האצבע, לא הכי מדויק...

מכיל 14 מ"ל, נמכר לצרכן ב146 ש"ח (ניתן לרכוש גם דרכי), וכמובן- לא נוסה על בע"ח.

הגוון הוא אדום-דם, אך מריחה מדודה יותר נותנת גוון אדום קלאסי ויפה שמאד מחמיא למי שתת-גוון עורה צהבהב (שזה מרבית האוכלוסיה בארץ). תחושת העקצוץ עוברת אחרי מספר דקות, ולא הבחנתי בניפוח משמעותי של השפתיים בשימוש חד פעמי., אבל לא הבחנתי בניפוח כתוצאה מאף מוצר שניסיתי בשוק (מסתבר שזה לא עובד על כולן עניין הניפוח)


מה אתן אומרו, נראה נפוח יותר?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...