יום רביעי, 21 במרץ 2012

MAC SPRING SUMMER 2012 TRENDS

אם אתן מאפרות אתן בטח הייתן או לפחות שמעתן על כיתת האומן של MAC שהקיימה בשבוע שעבר, ואם אתן סתם חובבות איפור נלהבות, אתן מוזמנות להמשיך ולקרוא על מה צפוי לנו בעונה הקרובה בכל הנוגע לאיפור.

את כיתת האומן העבירה קרי בלייר, סניור ארטיסט במאק ניו יורק ויהודיה כשרה, בליוויה של נטע סקלי, הסיניור ארטיסט של מאק בארץ.

אני חייבת להודות שעם כל אהבתי לכיתות האומן של מאק שהן תמיד ברמה גבוהה ואני תמיד יוצאת מהן מלאת השראה אני ממש שונאת את הקטע של הדגמה במקביל! גם למי שלא סובלת מהפרעת קשב וריכוז קשה לעקוב ככה אחר הנעשה, ומי שלא ישבה בשתי השורות הראשונות והסתמכה על המסכים בכלל  פספסה שכן לצלם לקח לא מעט זמן לעבור בין מודליסטית אחת לשניה בהתאם למאפרת שדיברה באותו רגע.

בפעם הבאה הייתי שמחה לראות פחות לוקים אבל כל אחד בפני עצמו, מבלי לזפזפ בין שתיהן. שתיהן הרי כל כך מוכשרות, ולא חסר מה ללמוד מהן, לא חבל שאנחנו מפספסות?!
בד"כ מכיתות אומן אני יוצאת עם איזה תנועה חדשה של המברשת או שימוש לא קונבנציונאלי במשהו שכבר יש לי, הדברים הקטנים האלה מתפספסים בהדגמה במקביל, וחבל לי. נכון שבאתי לשמוע על טרנדים אבל לא רציתי לפספס את הפן הזה. וזהו, סיימתי עם הפולניות, עכשיו לעיקר:

במאק טוענים שהעונה הקרובה חוגגת גישה נשית וחושנית לאיפור, ומציגים ארבעה טרנדים:

ATH-ELIT וייב אתלטי בו הדגש הוא על עור המקרין רעננות ספורטיבית הבאה לידי ביטוי בלחותיות של העור, במייק אפ שאינו נותן כיסוי מלא, אלא שקוף ונערי ואם זאת נראה מושלם. הדרך להשיג את המראה הזה היא בהכנה של העור בעזרת פריימרים ולחויות בשילוב עם מבחר שימרים והייליטס מעל המייק אפ. הטרנד הזה משלב גם גבות מלאות וישרות ואייליינר מעניין. תרגום של הטרנד הזה ללוק יומיומי הוא טריקי יותר שכן ההברקות הרבות שמצטלמות נהדר עלולות בשילוב הלחות הבלתי נסבלת של ישראל לשוות למאופרת לוק מזיע ולא מחמיא בעליל.




ORE-INSPIRED גימורים מטאליים מלוטשים שנונים פרשנות מרעננת ללוק השזוף. המראה כאן אינו שזוף כי אם משתמש בגוונים הקשורים לשיזוף להדגש השפיים, הלחיים והעיניים. המרקמים הם מטאליים, וסקאלת הגוונים נעה מנחוש דרך קרם, חלודה ואפילו טרקוטה. יש הדגשה של עצמות הלחיים באמצעות ההארה בלבד, ללא צורך בהצללה, בזכות שימוש נכון בהיילייטיס. בתרגום של הלוק הזה צריך להמנע מחזרה למראה השזוף הקלאסי, היות וסה"כ המראה לביש למדי כמו שהוא, ניתן לאמץ אותו בחום.

NOUV-EAU  מדבר על הכתמת העור בשטיפות של צבע, כאשר ההשראה לקוחה מרגישות הצבע של הארט נובו ומהזוהר של שנות העשרים העליזות. הטרנד הזה מכוון יותר לעיניים, כאשר השפתיים והלחיים מקבלות תפקיד משני בשטיפות של אפרסק, משמש ותות. החידוש כאן הוא בכך שהגוון שטוף עד הגבה ללא הצללות והארות שלדעת המאפר טרי בארבר, יהפכו את הלוק ללוק של שושבינה (וזה אולי טיפ לאיך לתרגם את הלוק הזה בכל זאת למראה יומיומי). עוד ממליצים לוותר על המסקרה בלוק זה, טיפ שאני בספק אם בנות ישראל ישושו לאמץ.
מדליק  לא?
NEO-N מראה דינאמי ואורבני המדגיש עיניים ושפתיים בפיגמנט טהור. זה אולי הטרנד המעניין ביותר מהפן האומנותי שלו, שכן הוא מושפע מאמנות הגרפיטי, וסביר להניח שהיה הטרנד אותו הכי נהנו ליצור על הדוגמניות במסלולי התצוגות. מדובר פה בשימוש בפיגמנט עז אבל לא בכיוון של פופ-ארט, בולט אך לא עשוי מדי, הם מתארים זאת "אם זה נראה כאילו פשוט הנחת גוון ליפסטיק עז על שפתייך בדרך חזרה מחדר הכושר, נראה שהצלחת..."

לא תמיד קל לתרגם טרנדים מתצוגות האופנה ללוקים יומיומיים, ולפעמים בתרגום כל ה"קטע" של הלוק אובד, כמו בלוק הזה שיצרה קרי, בהשראת טרנד הNEO-N:

שהוא מאד מדליק על המסלול, אבל בתרגום למראה לביש הוא הופך להיות בנאלי למדי, סתם שפתיים מודגשות בצבע כששאר הפנים נקיות, משהו שכל בת טיפש עשרה בסדנאות שלי עושה גם ככה.

זו בהחלט היתה כיתת אומן מוצלחת, ואני חושבת שכל מאפר צריך להתעדכן בטרנדים גם אם הוא אינו עוסק ישירות באופנה, שכן בשנים האחרונות רואים יותר ויותר זליגה של אופנות באיפור ותסרוקות אל תוך עולם הכלות והאירועים.


ובשורה התחתונה? אין באמת חדש תחת השמש, יש כל כך הרבה סגנונות שהוכרזו כטרנדיים העונה שכל אחת יכולה להמשיך ולהתאפר כפי שהיא אוהבת, היא בטוח נכנסת להגדרה של אחד הטרנדים, ועדין, תמיד כיף לראות וללמוד ממישהי אחרת.



2 תגובות:

  1. נראה שהייתה פרזנטציה מגניבה למדי. לאה שנירר הזאת, פצצה אמיתית! אפשר רק לקנא...

    השבמחק
  2. לא מחובבות מעושרות, אבל היתה פרזנטציה נהדרת

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...