יום שלישי, 20 במרץ 2012

DIOR POP UP

האמת שתיכננתי לעלות את הפוסט הזה אתמול, אבל הייתי בצילומים כל היום וחזרתי מאוחר, אז אתן שומעות על זה רק עכשיו
קווה על הבוקר, חרא של הרגל
אם אתן גרות באזור תל אביב שווה לכן לקפוץ לקניון רמת אביב שם נפתחה ביום ראשון חנות POP UP ראשונה מסוגה בארץ בהשראת מאחורי הקלעים של תצוגות האופנה.


המיני-חנות נמצאת במרכז הקניון (מול החנות של אינטימה) ויש בה ארבע עמדות איפור מפנקות, תצוגה קוסמת של הקולקציה של הצלליות והמסקרה החדשה שהושקו (עוד על המסקרה בהמשך) ובעיקר את צוות המאפרים המסור של דיור שיאפר אתכן ואפילו ילמד אתכן (בהנחה שרכשתן מוצר) כיצד לשרטט גבות עם השבלונות המיוחדות של דיור, אחד הסודות השמורים של מאחורי הקלעים של התצוגות. בסוף אפילו תוכלו להצטלם.

אני חייבת לציין לטובה את המאפרים של DIOR שהיו מאד קשובים לרצונות של "לא-מתאפרת" כמוני, לא מילאו אותי בצבע משל הייתי דראג קווין, לא מילאו אותי במייק אפ, ובעיקר הקפידו על שימוש בחד"פים- מברשות חד פעמיות לאיפור, נושא שמאד קרוב לליבי ולא זוכה להתייחסות ראויה בארץ.
אז ככה אני נראתי אחרי שעברתי תחת ידיהם:

ובזמן האיפור:



ולחשוב שבסה"כ הסתקרנתי לנסות את המסקרה החדשה לאור השינוי המשמעותי שעשו במברשת לעומת שאר הליין.

אז אם עד היום עוד לא יצא לכן לנסות את סדרת  המסקרות הDIORSHOW  שיצאה לראשונה בשבת 2002, לכו ורכשו לכן עכשיו אחת (רק קחו בחשבון שזה סיפור מאד לא זול, ב184 שח למסקרה שיש להחליף אחת לחצי שנה, ונדיר למצוא מבצעים על DIOR בארץ) עד כה רוב אם לא כל מברשות הסדרה היו ענקיות, וסיפקו בקלות מראה של ריסים מאד מודגשים, לעיתים עד לרמה של מלאכותיים, עם עמידות מפתיעה גם למסקרות שאינן מוגדרות כWATERPROOF.


המסקרה החדשה שהושקה עכשיו במסגרת קולקציית NEW LOOK מתהדרת בננו-מברשת, מברשת קטנטנה שמצליחה איכשהו להגיע בדיוק לאותו אפקט. שם הקולקציה, והמסקרה, הוא הומאז' להכרזתה של כרמל סנו, העורכת האגדית של הרפר'ס באזאר משנת 1947, אז היא הכריזה על הקולקציה הראשונה של כרסטיאן דיור כ"מראה החדש".

החידוש במסקרה נובע לא רק מהמברשת המיוחדת: חלקה התחתון מורכב מארבעה מיכלים ושורות של קוצים מפרידים וחלק העליון הינו ראש קטנטן המכונה "לוכד ריסים", כאשר שני החלקים יחד חוברים כדי להעמיס חומר על הריסים מהשורש מבלי להדביק אותם להארכה מירבית ומבלי לפסוח על אף ריס.

אלא גם בהרכב המסקרה עצמה: המסקרה מכילה פולימר העוטף כל ריס, מותח ומגביר נפח, פיגמנט זכוכית שחורה לצבע דרמטי, שזהו פטנט רשום של החברה,  וסרום טיפולי לריסים.

הסתובבתי עם המסקרה באותו היום וכמובן שגם אתמול, היא לא נזלה, לא נמרחה, והוציאה הערות מלאות קנאה מכל מי שהביט לי בריסים, כולל הצעות נדיבות לגזור לי אותם :) המריחה מאד פשוטה, השחור שחור דרמטי, ואפשר אפילו למרוח איתה יותר משכבה אחת מבלי שהריסים ידבקו או יתקשו יותר מדי.

להסיר אותה זה כאב ראש, היות ולמרות שהיא אינה מוגדרת, כאמור, כעמידה, היא עמידה מאד, ולא יורדת ללא מסיר איפור שומני, לתשומת לבכן.

וכמובן, מזכירה כי DIOR אינם מבצעים ניסויים בבע"ח



וחשוב לציין שהחנות פתוחה רק היום ומחר, אז תזדרזו!

6 תגובות:

  1. כבר אמרתי לך ואני חוזרת וטוענת: גברת, הריסים שלך לא חוקיים בעליל!

    השבמחק
  2. היה כיף להכיר. אני בעד להחליף מסקרה אפילו אחרי שלושה חודשים וזו הסיבה שאני לא משתמשת בהרבה מסקרות במקביל. השפתון שעלייך מהמם לך.ונראה לי שעמדת לפני בתור...לי ממש אין ריסים ומסקרות מאריכות עושות לי פלאים

    השבמחק
  3. היא לא שמה לי שפתון, רק לחות (עם ריח מטמטם, אני שוקל לקנות)
    המסקה הזו אכן מעולה, ובשימוש אינטנסיבי אכן רוב המסקרות נגמרות תוך 3 חודשים. גם אני משתדלת לעמוד בפיתוי ולא להשתמש בכמה במקביל, לא תמיד מצליח לי

    והיה נעים להכיר גם לי :)

    השבמחק
  4. הרגל מעולה, חבל שאי אפשר להתחיל ככה כל בוקר :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...