יום ראשון, 25 במרץ 2012

accessorize your beauty

אם ביקרתן בסופר פארם בשבועיים האחרונים כנראה שנתקלתן בסטנד חדש, לא, לא הגיעה לסופר פארם חברת איפור חדשה, מדובר בליין האביזרים של מדינה מילאנו שמעכשיו זמין לכולנו בסניפי סופר פארם.

הסטנד מושך את העין בצבעוניות שלו, וכמשתקרבים לא נותר אלא להרשם ממבחר גדול של מוצרי טיפוח: החל ממברשות איפור מקצועיות, דרך גימיקים לניקוי הפנים, אביזרים לציפורניים, פינצטות, מראות ומה לא, והשוס: המחירים סבירים, יחסית.

בעתיד דובר גם על אפשרות לרכוש עם הנחת המאפר של מדינה מילאנו גם בסופר פארם, אבל כרגע מי שרוצה להנות מההנחה שלה תצטרך להגיע ישירותי לסניפי מדינה מילאנו (שגם שם יהיו זמינים כל המוצרים החדשים, סה"כ 50 במספר).

ונתחיל עם הסיפור הטרגי: אימצנו כלב חדש, פוזמק, או בקיצור פוזי, כלב שניצל מהמתה ע"י עמותת "הכלבים שבצל", והגיע אלינו לא מחונך בעליל: בימים הראשונים הוא חירבן בבית, עלה על הספות, גנב נעליים, הפך את הפח, נכנס לחדרי השינה, פיזר את האוכל שלו ברחבי הבית, ובקיצור: שיגע אותי.
אליו מצטרפת גם הבת שלי, קצת יותר מחונכת אבל לא פחות ברדקיסטית. כיאה לנסיכה היא בטוחה שיש מי שיאסוף ויסדר אחריה ועל כן לגיטימי לחלוטין לקח מה שהיא רוצה, מאיפה שהיא רוצה, ולהשאיר את זה איפה שלא יהיה ברגע שהיא מצאה לעצמה צעצוע חדש.

ולמה אני משתפת אתכן? כי הילדה מצאה את שקית הגודיס, לקחה את ספוגית הפלא (ספוגית מייק אפ מיוחדת, שעליה ארחיב מיד) שכבר היתה מחוץ לקופסא כי תיכננתי להשתמש בה, והלכה איתה לסלון, שם היא מצאה משהו מעניין יותר (עוגה) והספוגית, מסתבר, נזנחה לה על השולחן בסלון.
באמצע הלילה קמתי לבדוק מה שלום הילדה, ובדרך הלכתי להציץ גם על הכלבים, וחשכו עיניי! פוזי אחד בפיו את ספוגית הפלא, מינוס כמה חתיכות שהיו מפוזרות מסביב... הספוגית לא שרדה אותו לצערי. אחרי שנרגעתי מצעקות ה"למה היינו צריכים לקחת עוד כלב" (אני התעקשתי להביא, בעלי הסכים בלית ברירה) וה"אני לא נותנת לה לגעת לי יותר בדברים בחיים" (קל להגיד קשה לבצע), בחנתי את הספוגית מקרוב וקלטתי שלהשתמש בה אני כבר לא אוכל, אבל אחרי חיטוי בעזקת מנקה הספוגיות של MUFE, אני אוכל לנסות אותה עבור הפוסט.

ובכן, למי שלא מבינה למה אני כל כך מתרגשת מספוגית של מייק אפ, אסביר שאני לא מדברת על הספוגיות המשולשות שכולן מכירות ושניתן לקנות בגרושים בכל מקום, אלא על זן חדש של ספוגית עם צורה מיוחדת, נטולות לטקס, ועם כישורי מריחה טובים משמעותית משל הספוגיות הקלאסיות, טובים לא פחות, ועבור חלק מהספוגיו אפילו יותר, מאשר מריחה עם מברשת.

מדינה מילאנו הוציאו לאחרונה ספוגיות כאלה, עם צורה חמודה וצבעים מרהיבים. הספוגיות כאמרו אינן מכילות לטקס, כך שגם נשים רגישות יכולות להשתמש בהן בבטחה, הן מתנפחות לפי 3 מגודלן המקורי כאשר מרטיבים אותן (ויש להרטיב לפני כל שימוש) ומאפשרות מריחה חלקה ואחידה יותר של המייק אפ. הקימורים של הספוגית מאפשרים להגיע לכל אזורי הפנים, כולל סביב הנחיריים וקרוב לשק הדמעות. את הספוגית יש לנקות לאחר כל שימוש עם מסיר איפור/סבון כדי לשמור על היגיינה. 50 ש"ח לספוגית לפני הנחות.

ומניסיוני? אומנם היה קצת קשה להשתמש בה בלי הקצה המחודד, אבל אני יכולה להעיד שהיא אכן מתנפחת מאד לעומת מצבה כשהיא יבשה, ואף הופכת למאד מאד רכה, רכה משמעותית בהשוואה לספוגיות אחרות שיצא לי לנסות. המריחה נעימה, ונותנת כיסוי מאד קליל, יכול להיות שכתוצאה מכך שחלק מהחומר נספג בספוגית עצמה, אבל הוא בהחלט נראה אחיד ויפה.
בשורה התחתונה? טובה אבל בזבזנית, שזה תיאור של רוב הנשים שאני מכירה :)

המוצר השני שניסיתי היה כדור ספוג שעושה פילינג לפנים ועונה לשם BALL SPONGE, לדעתי יכלו להעז מעט ולקרוא לו MAGIC BALLS בהחשב בעובדה שמקבלים שני כדורים בקופסה... גם כאן הצבעוניות שולטת, והכדורים קורצים (זו אולי הסיבה שהיה זה המוצר הראשון שפתחתי וניסיתי).
?wanna touch my balls

מה שחשוב לציין זה את ההוראות הברורות שכתובות על כל מוצר המפרטות מהו המוצר, כיצד משתמשים בו ומהן התועלות שמקבלים ממנו, כל הכבוד על הרעיון ועל הביצוע.
הכודרים האלה מיועדים לפילינג לפנים, כאשר ניתן לעשות פילינג עדין יותר אם מרטיבים את הכדור ומשתמשים בו עם חומר ניקוי הפנים המועדף עליכן, או פילינג אגרסיבי אם אתן מזוכיסטיות ונהנות מתחושת הנייר זכוכית על הפנים.
הכדור מסייע בהסרת תאי עור מתים, שאריות איפור ושומן, ומשאיר את העור רך וחלק יותר.
במבט ראשון הוא הזכיר לי צעצוע שהיה לי כילדה של כדור פלסטיק ורוד עם פעמון בתוכו שהיה מורכב מהמון חלקיקים קטנים והיה צעצוע שמאד אהבתי, הגרסא הזו של הכדור מורכבת מספוג עם חורים גדולים יחסית מה שמאפשר ייבוש מהיר של הכדור ושומר עלי מלההיפך למגעילה לאורך זמן, כמו שקורה עם ספוגים בד"כ.
ובשורה התחתונה? הספוג נמצא אצלי בשימוש כמעט יומיומי במקלחת ומשאיר את העור שלי קורן (אפילו קיבלתי על זה מחמאות, אם כי הקרדיט מגיע גם לפריימר הפנינים של גרלן)
30 ש"ח לזוג, זוכה קטגורית המוצר המשתלם בפוסט זה.

עוד מאותה משפחה, הקונג'אק ספוג, העשוי, כמה מפתיע, מסיבי שורש הקונג'אק (זה בסדר, גם אני לא שמעתי על הצמח קודם). מעבר לידידותיות לסביבה, ערך חשוב בפני עצמו, הספוג מאזן את רמת הPH של העור, מעורר את זרימת הדם ואת חידוש תאי העור ומעניק מראה עור זוהר ובריא. הספוג אידיאלי לעור רגיש ולעור שמן (אם כי לעור שמן יש גם ספוג שחור שאינני זוכרת מה הוא מכיל). את הספוג משרים במים חמים עד שהוא גדל ומתרכך, סוחטים בעדינות ומעסים עימו את הפנים. כמו מברשות שיניים, גם את הספוג יש להחליף אחת לשלושה חודשים, והוא עולה 40 ש"ח.

את הספוג עוד לא יצא לי לנסות, אבל קראתי קצת ביקורות של אחרות והוא מסתמן כהצלחה, עדכן עליו עוד בהמשך.


עוד היה נחמד לגלות שלל מראות בסטנד, אני אומנם קיבלתי מראה רגילה (מעוצבת ויפה, כן, אבל רגילה), אבל הציגו בפנינו גם מראה מוארת עם תאורת לד קטנה, שימושית ביותר למשכימות קום ולמי שמנסה לעשות טאץ אפ במקום חשוך (למה אין תאורה בשירותים במסעדות? לא, אל תענו לי)


וכמובן המברשות של מדינה, אבל מברשת הסומק תקבל פוסט נפרד, שווה לחכות




7 תגובות:

  1. הסתקרנתי מהכדור פילינג הזה…..נחמד שהם מוצבים בסופר פארם יותר נגיש ופחות "מאיים" מהחנויות שלהם שישר ניגשים אלייך ולא תמיד את מעוניינת בתשומת לב הזאת.

    השבמחק
  2. אני ממש לא בעד הספוגיות האלה ואין סיכוי שהם יתקרבו לי לפנים וגם לא פילינג. יש לי חומר ניקוי טוב לפנים שמוריד תאים מתים בוקר וערב. מה אני באמת צריכה ספוג או פילינג שסה"כ לדעתי הם פוצעים את הפנים -מיקרוסקופית אבל כן. לא בדקתי את זה מדעית - אבל ככה זה נראה לי.לדעתי זה מיותר גם לפנים שומנים. קונים חומר ניקוי טוב ומנקים. אין סיכוי שאני אעביר ספוג לניקוי על הפנים. זה כלכך אווט היום. אבל כנראה במלאנו זה ככה. מה אני מבינה :)

    השבמחק
  3. מסכימה שתשומת הלב לרוב לא רצויה, זה משהו שלא הפנימו בתודעת השירות הישראלית (אם בכלל יש תודעה כזאת)

    נזקים לעור את יכולה לגרום גם עם קרמים, פילינג לטעמי עושה הרבה טוב לעור, ואם עושים אותו טוב לא משאיר אותו אדום או מגורה (פילינג קל), עוד לא מצאתי קרם ניקוי שנותן אפקט דומה. חשבי על כמה עור הפנים של גברים, באזור הזקן, רך וחלק יותר (אם הם מגלחים את הזקן באופן תדיר) בזכות אותה הסרה של שכבת תאים מתים

    השבמחק
    תשובות
    1. היום קניתי את הספוגית מייק אפ של מדינה מילאנו בצבע כתום. היא כזאת חמודה שזה משהו :)לא תכננתי אבל לא יכלתי להתאפק.
      החלטתי לנסות ולראות אם אני ארגיש איתה אחרת.
      כי תמיד הרגשתי שהמברשת מלטפת את העור היא תמיד נותנת הרגשה נוחה ונעימה לעומת ספוגית למייק אפ שהשאירה לי זיכרון של חיספוס.
      אבל החלטתי שאני רוצה שיהיה לי את כל הסוגים. אולי עכשיו אחרי שנים בלי ספוגיות אני ארגיש איתם אחרת ובטח שהאיכות של המוצרים עלתה.
      אז קניתי ספוגית אובלית למייקאפ של לייף -ראיתי שזה לא כזה נורא ודוקא נחמד והתקדמתי לסופגית המעוצבת של מילאנו.

      פילינג אני עושה אצל הקומסטיקאית שלי אז אולי אני מאלה שלא צריכות באמת לעשות לבד פילינג.

      מחק
    2. זו אחלה ספוגית, ואכן הספוגיות עברו כברת דרך ממה שהיו לפני עשור

      מחק
  4. זה מצויין הספוגיות האלו. וסתם כך יש לך אתר אחלה

    השבמחק
  5. זה מצויין הספוגיות האלו. וסתם כך יש לך אתר אחלה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...