יום חמישי, 8 בדצמבר 2011

שינויים

בחודש האחרון אני לא לגמרי מחוברת לקרקע, אולי זו אווירת הסוף שנה ששורה בכל מקום, אולי זה הבלאגן סביב השיפוצים של הבית, ואולי זה סתם כי החורף מאפשר להוריד הילוך.
הרבה רעיונות מעולים שנראו בספטמבר כאילו עוד שניה ויתגשמו, נדחו עד להודעה חדשה מכל מיני סיבות, כאלה שתלויות בי וכאלה שלא. הרבה תוכניות הושמו על HOLD, ואת כל מרצי אני מפנה לטיפול בשוטף: תחזוק העסק, תחזוק המשפחה וכאמור- השיפוצים.
התמונה לקוחה מכאן

בבית החדש אני עומלת על סטודיו מפנק במיוחד לאיפור ושיער, שיתן מענה לאותן כלות מהתחתנות באזור השרון ולא ששות להתקע בפקקים של אחה"צ מת"א ביום חתונתן, וולקוחות מהאזור שמעוניינות להתאפר ולהסתרק לפני אירוע חשוב. הסטודיו גם ישמש לסדנאות איפור אישיות וקבוצתיות, לנערות ונשים שרוצות ללמוד להתאפר טוב יותר ולהנות מהתהליך.

כבר בחרתי את גוון הפרקט ואת רוב הריהוט, אחרי מסכת ייסורים (אני כל כך לא החלטית לפעמים שזה מחרפן אפילו אותי), ועתה נותר החלק החשוב ביותר: האקססוריז לסטודיו, שיתנו את הטאץ' הסופי. אני מתלבטת גם אם לתלות תמונות של אייקונות אופנה ויופי ידועות, תמונות רקע רומנטיות ומרגיעות או תמונות של עבודות שלי.

מרלין מונרו- הרבה כלות מבקשות לאחרונה את הלוק של שפתון אדום ואייליינר

עוד התלבטות היא האם למכור מוצרים בסטודיו. מצד אחד- רוב המאופרות שלי מתאהבות במוצר אחד לפחות מהמזוודה שלי ומעוניינות בו בעצמן, ולרבו המוצרים הם לא ממש נגישים להן, ומצד שני המחשבה על התעסקות עם מלאי ומכירות מושכת אותי כמו טיפול שורש ללא הרדמה, לא הבילוי המועדף עלי לשעות הפנאי.



לא מזמן פנתה אלי מאפרת מתחילה וביקשה ממני הדרכה בהתנעת העסק. כמוני, היא אמא צעירה, והאמהות על כל יתרונותיה לא ממש מסייעת בפיתוח עסק (חוץ מבדרייב שהיא נותנת להצליח). בסופו של יום בתי הספר לא באמת נותנים את הכלים הדרושים כדי להצליח- לא מבחינת הידע באיפור (שרובו נרכש תוך כדי עבודה והשתלמויות לאחר סיום הלימודים, ולא מבחינת הכלים הדרושים כדי לנהל כל עסק: ידע בשיווק, כספים, מכירות וכו'.

בחודשים הקרובים אני מקווה לעלות כמה שיותר פוסטים שיעסקו בדיוק בזה, מתוך תקווה לסייע למי שנמצאת בתחילת דרכה ולא ממש יודעת מה עושים. במקביל אני אציע שיעורים פרטיים בסטודיו לשיפור הטכניקות וללמידת טכניקות חדשות בהתבסס על הידע והניסיון שלי.

אני חושבת שלמרות התחרות העצומה בענף שלנו, ואולי דווקא בגללה, כולנו נרוויח מהעלאת הרמה בענף הן מבחינת תודעת שירות (והקפדה על היגיינה בעבודה), הן מבחינת היכולות המקצועיות של כולנו והן מבחינת היכולות שלנו לנהל את העסק גם מבחינה כלכלית. זה מתחבר לי לקומונות המאפרות שאני חברה בה ועליה כבר כתבתי בעבר, בה אנחנו מיישמות בדיוק את זה- מפרות זו את זו ומסייעות אחת לשניה בידיעה שהצלחה של אחת מסייעת להצלחה של כולן.

מזל שאני אוהבת שינויים, WISH ME LUCK

3 תגובות:

  1. היי, כתבת עליי, חמודה, איזה פוסט מצוין!!! בהצלחה בתקופה הקרובה

    השבמחק
  2. וגם, ממש עזרת לי, תודה

    השבמחק
  3. היי טל,
    בהצלחה עם הסטודיו החדש!
    נשמע נפלא.
    גם אני אשמח מתישהו לצאת למקום משלי ומאוד מזדהה עם הצורך.
    ובלי שום קשר מסכימה איתך לגמרי. בהחלט חושבת שחיזוק המקצוע שלנו יכול רק להועיל בטווח הרחוק וכולנו נצא נשכרות מכך, תרתי משמע.
    נתראה במפגש הבא! (:
    עדי

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...