יום שלישי, 3 בינואר 2012

מקסים

לפני שבועיים הוזמנתי להשקה של חברת האיפור היוקרתי גרלן. בניגוד למרבית ההשקות אליהן אני מוזמנת כאן הוזמנו לא לארוחה+נאומים ומצגת אלא למיני כיתת אומן של המאפר הראשי של החברה- מקסים פולין. מעבר לעובדה שזה היה שינוי מרענן, זה גם היה ממש מעניין ואפילו מלמד, ונותר לי רק לקוות שיאמצו את זה גם להשקות אחרות.
נכון, המקום היה פחות מרשים מבד"כ, והכיבוד היה לא לטעמי, ועדין אני מעדיפה השקות כאלה על פני השקות במסעדות שף בהן רק מציגים בפני חומר שאותו אני יכולה לקרוא לבד אח"כ בקומיניקט.

בהשקה
אז נתחיל בזה שמקסים הוא רק בן 27, מה שגורם לי ממש לקנא במקום אליו הוא הגיע בחיים, אבל היות והוא אכן מקסים אני לא יכולה לזקוף את זה לרעתו- התאהבתי בדוגמן-מאפר הזה מהשניה שנכנס לחדר.
כן, המאפר הצרפתי-קנדי החל את דרכו בכלל כדוגמן בניו יורק, ולמד את רזי המקצוע מהמאפרים שאיפרו אותו וסביבו, ורק דמיינו לכן שאת כל זה הוא מספר לכן במבטא צרפתי-קנדי הורס, שרק גורם לכן לחשב "תמשיך לדבר, זה בכלל לא משנה מה התוכן".

להתאהב
אבל התוכן דווקא כן שינה, ועל כן אני אייחד את הפוסט הזה לכיתת האומן ולמקסים ולא למוצרים, שיקבלו פוסט נפרד בהמשך.

נתחיל בכמה עובדות טריויה על גרלן, ידעתן שזו החברה שבעצם המציאה את הליפסטיקים בצורתם הנוכחית? מסתבר שהשפתון הומצא ממש במקרה כאשר אחד מבני גרלן, שהיה יצרן נרות, ניסה ליצור נרות צבעוניים, אבל יצר מקל שעווה שמוריד את הצבע. גיליתי  גם כי בני משפחת גרלן זכו ב1853 ליצור בושם עבור נפוליאון (כן, כן, הצרפתי הנמוך שכבש חצי עולם), ואח"כ גם למלכות אנגליה וספרד. כבוד.

עוד אני יכולה לחלוק אתכן שהמוטו של מקסים, ושל החברה כיום, הוא נשים זוהרות, קלאסיות ונשיות, שאינן מכפיפות עצמן לטרנדים. בחברה מעוניינים לאפשר לכל אשה לחשוף את היופי שלה. ולבסוף- כל מוצרי החברה מיוצרים בפריז,  וחלק מהמוצרים מיוצרים בעבודת יד! החיבור בין איפור לאומנות מעולם לא נראה קרוב יותר :)

והחשוב ביותר: אף אחד ממוצרי החברה לא נוסה על בע"ח, ואת מעט המרכיבים שהם קונים ולא מייצרים בעצמם הם מקפידים לרכוש מחברות שאינן מבצעות ניסויים בעצמן.  מקסים גם סיפר שאת מברשות האיפור המיוצרות כאמור משיער טבעי, מייצרים משיערות של חיות שהם מגדלים ומגולחות רק פעם אחת (כך הם יכולים להבטיח שמקור השיער הוא אכן כפי שהם טוענים וכי לא מציקים לחיות יותר מדי) אלה עובדות שלא ידעתי וממש שמחתי לגלות, אני חושבת שאפצח ברומן גם איתם.

תלמידה חרוצה
ונעבור לעיקר: מקסים הדגים לנו מראה שמתאים, לטעמי, ליציאות ובילויים, אם כי יכול להתאים למאופרות כבדות גם ליום יום.
בין הדברים המעניינים שעשה היה להניח מייק אפ מוצק (יצא לגרלן מייק אפ-פודרה עם מרקם ממש מיוחד) בעזרת מברשת סומק!! התוצאה היתה קלילה ויפה, ממש לא מה שעולה לראש כשחושבים על מייק אפ מוצק.

את הקונסילר הוא ממליץ, כפי שאני מקווה שכולכן יודעות, להניח רק בטפיחות, ולהשתמש בו להארות: מרכז המצח, גשר האף, סנטר, ומעל השפתיים.

הטיפ החשוב ביותר לטעמי הוא לשרטט את השפתיים (עם עפרון, או לעצלניות ישירות עם הליפסטיק) כאשר הן רפויות וסגורות ולא כאשר הן מתוחות כדי למנוע מצב שבו כאשר השפתיים רפויות השפתון יראה כאילו יצאתן מהקווים, עוד לא הגעתן לגיל שזה לגיטימי :)

עוד טיפ חשוב בהקשר הזה הוא לשרטט תמיד מלמטה למעלה ולא מלמעלה למטה, כלומר להתחיל לתחום את השפחה מהמרכז העליון והתחתון אבל תמיד כלפי מעלה (שזה אומר שבשפה העליונה לאחר שמציירים את צידן הפנימי של הקשת, יורדים לחיבור של השפתיים ועולים משם כדי לתחום את יתר השפה).

 מקסים גם המליץ לוותר על המראה הגלוסי של שנות התשעים ולהסתפק בנקודה של גלוס במרכז השפה התחתונה בלבד, כדי ליצור נפח מבלי ליצור מראה עמוס ומיושן.
ובכלל מקסים ממליץ לכולן להפוך לקלאסיות יותר ולאמץ, כמנהג הנשים הצרפתיות, את השפתון האדום ליום-יום.




מה דעתכן?

2 תגובות:

  1. הי טל קראתי את ההמלצה שלך לקלרסוניק. כבר הרבה זמן אני מתעניינת במוצר . האם תוכלי לאמר מי המוכר שקנית ממנו באי.ביי? האם את רוכשת ממנו גם את המברשות? תודה רבה

    השבמחק
  2. היי דורית
    אני מהמפונקות שרוכשות בארה"ב את המברשות (יש לי משפחה שנמצאת על הקו הרבה, למרות שאין מניעה להזמין בEBAY
    וגם את המכשיר הזמנתי לכתובת בארה"ב, אבל אינני מצליחה למצוא את שם המוכר (EBAY שומר רק עד שנתיים אחורה)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...