יום שלישי, 26 בינואר 2010

אהבה באוויר

לפני שבוע נכחתי בפרזנטציה של חברת "אהבה" הישראלית שהשיקה ליין מוצרי איפור מינרלי.
מבחינת החברה הליין משלים את סדרת הטיפוח שלהם, המבוססת כאמור על מינרלים מים המלח, והדבר אף בא לידי ביטוי בשיווק המוצרים תחת השם "mineral makeup-care"
טרנד האיפור המינרלי תופס תאוצה בעולם כולו, ומתחיל להראות סימנים שהוא לא סתם טרנד אלא כאן כדי להשאר. בישראל יש מעט מאד ניצנים בינתיים, אבל אני מאמינה כי חברות נוספות ילכו בדרכה של "אהבה".
צריך כמובן לעשות הבחנה בין איפור מינרלי לאיפור טבעי, איפור מינרלי הוא איפור שמבוסס על ארבעה מינרלים במינונים שונים: טיטניום דאוקסיד, זינק אוקסיד, ברזל אוקסיד ומיקה, אך מכיל גם רכיבים נוספים וביניהם גם חומרים כימיים (כלומר חומרים שהופקו במעבדה).איפור טבעי לעומת זאת הינו איפור שמורכב אך ורק מחומרים טבעיים.


האיפור המינרלי מתיימר להעניק ערך מוסף, בזכות המינרלים, שאינו קיים בהכרח במוצרי איפור אחרים- מסנן קרינה, הגנה אנטי-דלקתית וכיסוי טבעי יותר לפנים. בפועל חשוב לציין שאין תקנים ברורים בנושא, לא ניתן לדעת עד כמה המוצרים אכן מסננים את קרינת השמש או מהו אחוז המינרלים הקיימים בפועל במוצרים.
בתכלס זה אומר שכל חברה יכולה להוסיף מינרל לפורמולה שלה ולהכריז עליו כמינרלי.
האיפור המינרלי מתאים גם לעור צעיר- בזכות תרומתו להחלמה מאקנה, וגם לעור בוגר שכן המינרלים מתפקדים כמחזירי אור ובכך מטשטשים את הקמטים. אפילו טרחו להמציא לזה שם- "טכנולוגיית הפוקוס הרך".


חברת "אהבה" מעידה כי המייק אפ שלה עמיד ל-12 שעות, ואף צלח את מבחן הסלולרי (קרי לאחר שיחה בטלפון הנייד, האם ישנן שאריות של מייק אפ על המסך?), ונהנה מתועלות של מוצר טיפוח ולא רק של מוצר איפור בזכות המרכיבים הייחודים לחברה. מרכיבים אלה כוללים את תמצית האוסמוטר שמופקת מים המלח ומשמשת כ-trade mark של החברה, ואצת הדונליאלה העשירה בויטמין C, אומגה 3 ו-6 ומהווה מקור מצויין לויטמין A.


והכי חשוב, מבחינתי לפחות, המוצר לא נוסה על בע"ח!!!


ולתכלס:




הסדרה כוללת ארבעה מוצרים:


 מייק אפ נוזלי במיכל עם משאבה המעניק כיסוי בינוני (ולדברי החברה יכול להגיע גם לכיסוי מלא, אבל אתם תצטרכו להאמין להם כי גם לצורך ניסוי אני לא משפכטלת את עור פניי), מתיימר להסוות קמטוטים ומיועד לעור רגיל עד יבש


מייק אפ נוזלי במרקם קליל יותר המגיע בשפורפרת, מעניק כיסוי קל-בינוני, מתיימר למזער נקבוביות (הנקבוביות שלי לא פעורות אז קשה לי לחוות דעה על העניין) ומיועד לעור שמן עד רגיל. רק דבר אחד הפריע לי, ואינני יודעת אם זה פאק במוצר הספציפי שלי או בתכנון המוצר- הפקק מתלכלך ממייק אפ ש"נוזל" החוצה בזמן שהשפורפרת עומדת על הראש.


פודרה דחוסה- שמשמשת גם כמייק-אפ פודרה, מעניקה כיסוי קל ומיועדת לכל סוגי העור.


פודרה בתפזורת- בתיאוריה פודרה זו יכולה לשמש גם כמייק אפ ובדומה למייק אפים אבקתיים רבים של חברות מינרליות שונות ניתן לבנות עימה כיסי. אני מדגישה, בתיאוריה, בפועל האבקות למעט הבהירה ביותר כל כך מנצנצות שחוץ משימוש כשימר או ברונזר אני לא הייתי משתמשת בהן.


באופן מפתיע כמויות הפודרה קטנות מהנהוג בשוק, בשעה שכמויות המייק אפים דוקא רגילות.
כרגע המוצר המוביל במכירות, לפחות בשוק הישראלי, הינו המייק אפ הנוזלי עם המשאבה.




המוצרים מגיעים בארבעה גוונים, השונים זה מזה מעט בין מוצר למוצר (כלומר הגוון SAND במייק אפ הנוזלי ובפודרה איננו בדיוק אותו הגוון). הבחירה לצאת עם ארבעה גוונים בלבד מאד תמוהה בעיניי, בעיקר היות ואהבה משווקת גם לשווקים עולמיים וביניהם השוק האסייתי. ע"פ החברה נבחרו ארבעה גוונים פופולריים ונפוצים במיוחד, אך זה עדין מקטין משמעותית את הסיכוי של הלקוחה הממוצעת למצוא את הגוון שלה, ונשים בהירות מאד לא ימצאו פתרון עבורן בין מוצרי החברה.


ולניסיון שלי- באופן פלאי שאינני יודעת להסבירו, על אף שהגוונים נראו לי במבט ראשון כלא בדיוק מתאימים לי (הנוזלי במשאבה נראה לי ורדרד מדי, הנוזלי בשפורפרת כהה מדי) אחרי שנשארתי עימם כמה דקות הכל השתלב עם העור שלי, ולא ניתן להבחין בהבדלי גוון. אין לי הסבר לכך, אלא רק המלצה כפועל יוצא- נסו את המוצר בחנות, הסתובבו עימו מעט ובדקו את הגוון לאחר מכן, כנראה שכמו עם בושם, מה שיוצא בשניה הראשונה מהמיכל אינו מה שילווה אתכן לאורך כל היום...


הפודרה הדחוסה הועברה לאחר כבוד לאחותי, והיא מדווחת כי היא מאד מרוצה, אני דובקת בפודרה השקופה שלי בינתיים
והפודרה בתפזורת משמשת אותי כשימר ומעניקה ברק חביב (שימו לב, ברק ולא נצנוץ כמו שנראה במבט ראשון ומדאיג, אך עדין בפירוש לא יכול לשמש כפודרה רגילה, אלא אם אתן ג'ניפר לופז).


היות והיעד העיקרי הוא ייצוא האריזות מאד מפורטות, ומי שמתעניינת תוכל להתעמק בחומרי הטיפוח הנמצאים במוצרים. המוצרים הושקו כבר בסינגפור וגרמניה ובמרץ גם ארה"ב תצטרף.


ורגע קטן של גאווה לאומית- אהבה הינה החברה הישראלית הראשונה שמוצריה נמכרים בSEPHORA!


המחיר אם אינני טועה עומד על 160 ש"ח למוצר, אני לא בטוחה שהייתי קונה את המוצרים במחיר הרשמי, היות וקיימים מייק אפים רבים שאינם נופלים ברמתם (וחלקם אף עולים) בטווח מחירים זה ובפחות, אך לכשיהיו מבצעים זו בהחלט קניה לא רעה

3 תגובות:

  1. היי טל, תודה על הסקירה המעניינת והמועילה. תענוג לקרוא. רק הערונת קטנה - זו לא החברה הישראלית הראשונה שנמכרת בספורה. חברה אחרת שמוצריה מבוססים על מרכיבים מים המלח, ששמה Yes to Carrots נמכרת בספורה מזה שנה (או קצת יותר). סתם... לידע כללי.
    (איפורית)

    השבמחק
  2. תודה על המידע :)
    כבוד!

    השבמחק
  3. תודה על המידע המפורט, אבל כדי להעמיד דברים על דיוקם - זה לא ממש מינרלי. כלומר, יש שם מינרלים, אבל המוצר רחוק מאוד מלהיות טבעי או להכיל כמות משמעותית של מינרלים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...