יום שלישי, 5 בינואר 2010

סיכום שנה

אז באיחור אופנתי גם אני מצטרפת לטרנד ומסכמת את 2009, ובמספרים:

1 ירח דבש משגע באירלנד, בגלגול הבא אני מקווה להיות כבשה אירית, כמה יפה שם

1 רגל נקועה ו-1 יד נקועה, בסורוקה חשבו שיש לי בן זוג מכה אבל זה בעצם הכלב

3 שכבות לפחות לבשתי בחורף שעבר כל יום, האמת שגם עכשיו, הן פשוט דקיקות יותר

4 שעות נסיעה עד לתל-אביב




5 פעמים הייתי בים השנה, ככה זה כשלומדים בבאר-שבע

6 דוגמניות משגעות הכרתי בבריסל, נשארתי בקשר עם 2- הצרפתיה והצ'כית

7 ק"ג גרב העלה בחצי שנה האחרונה והיד נטויה

8 מברשות חדשות לאוסף

10 פעמים נאלצתי לענות השנה ל"מאפרת? אבל את לא פרחה"

15 תלמידים שאלו אותי אם יש לי ילד בגילם (הם בחטיבת ביניים, אני נעלבתי)

27 ק"ג שוקלת מזוודת האיפור שלי

35 ק"ג משקל עודף כשחזרתי מבריסל, במזוודה, לא בגוף, תודה לאל

60 שעות הייתי בלונדון כדי לבקר בIMATS הגעתי ביום שבת ברכבת, חזרתי ביום שני מוקדם בבוקר ישר למבחן בחשבונאות. הייתי עושה את זה שוב

300 פאונד הוצאתי על מכשיר אייר-בראש, ושכחתי לבקש החזר מס, אבל זו המצאה גאונית ואני מאד נהנית לאפר ככה



527 איש הוזמנו לחתונה שלי, אני אזהה אולי 100 מהם ברחוב

1,500 פעמים קיללתי נהגים בכביש בקללות יצירתיות מאד כי הם נהגו כמו טמבלים

3,000 הוצאה מצטברת במכירת החיסול של MUFE

1,000,000 מספר הפעמים שהתחרטתי על התואר שאני לומדת בשנה האחרונה

365 ימים בשנה אני מתעוררת מאושרת מכך שאני עובדת במשהו שגורם לי סיפוק ואושר

5 תמונות ניסיתי לעלות והתייאשתי, אולי אעדכן אח"כ

שנה מוצלחת!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...