יום שבת, 16 בינואר 2010

וזה סגול!

קיבלתי להתנסות שמפו ומרכך מהסדרה החדשה של LIFE. ע"פ עלון המידע שקיבלתי המוצרים מבוססים על שני מרכיבים- קרביס (בשניה הראשונה קראתי "קנביס" וחשבתי "אהההם מעניין אם אפשר להתמסטל משמפו") שזו פרוטאין התורם לחיזוק השערה, מגמיש אותה כדי למנוע שבירה ומעשיר את השיער בלחות! ופרוטאין משי שמצפה את השערה בשכבה קריסטלית דקיקה להענקת ברק לשיער. פרוטאין המשי מתיימר גם לספוח לחות ולקבע אותה לשערה כך שעיצוב השיער נעשה "קל, נוח, נעים ורך".


בסדרה ישנם 4 סוגים שונים של שמפו ומרכך לסוגי שיער שונים, וקרם לחות ומסכת הזנה שצפויים לצאת בקרוב.

ונתחיל  עם מה שאהבתי: המוצרים הגיעו עטופים בפצפצים!!! כן, אין לזה שום קשר לביקורת, זה לחלוטין לא ידידותי לסביבה, ועדיין אני אוהבת פצפצים ולא מתביישת להודות בכך ("אני טל ואני מכורה לפצפצים" "we love you Tal")
דבר שני צבעי האריזה: השמפו הגיע בגוון מקסים של סגול (האריזה, לא הנוזל לצערי), ואילו המרכך התהדר בגוון ורוד פוקסיה (או לפחות שואף להיות פוקסיה). אל הילדה שבי הצבעים בהחלט דיברו. העיצוב עצמו של המוצר, הן מבחינת צורת הבקבוק והן מבחינת הציורים, פונטים וכו' דיברו אלי הרבה פחות. כמו הניחוח _הסבר בהמשך) הם נראו לי מעט מיושנים. הכמות גם כן מכובדת ביותר- 750 מ"ל, והחשוב מכל מבחינתי- המוצר לא נוסה על בע"ח (לא כולל את שפחתכן הנאמנה).

הריח נעים, מזכיר ריח של שמפואים של פעם וסבון מוצק מהסוג שקונים בסופר (להבדיל מאותן חתיכות סבון יוקרתיות שמוכרים בחנויות ייעודיות במחירים מופקעים). אני הייתי מעדיפה ריח עדין יותר, הבעלול דווקא מאד התלהב והכריז שהוא הרבה יותר מרוצה מהשמפו החדש מאשר מהנוכחי בו השתמשנו.
השמפו מעולה, מקציף המון (אני יודעת שאין קשר בין הקצף למידת הניקיון אבל קצף זה כיף!), משאיר את השיער רך ונעים ועונה על הדרישות שלי משמפו.
מהמרכך התלהבתי מעט פחות- התחושה שהתקבלה לא היתה מספיק רכה לטעמי (כאשר השיער רטוב, כשהוא יבש הוא מאד נעים), בהשוואה למרככים אחרים בהם אני משתמשת, ולא הרגשתי שום הבדל בסירוק השיער מבחינת כמות הקשרים וכו'.

המוצרים מיוצרים ע"י קרליין, ואני תמיד בעד לעודד את הכלכלה המקומית.
המחיר עומד על 17 ש"ח, בדומה למחירם של מוצרים אחרים בשוק.
אני תוהה מה אסטרטגיית המיתוג של LIFE, אבל הז סתם השפעות לוואי של התואר שלי :)



ולעדכונים נוספים מסופר פארם במסגרת הhappy sale:

8 בשמים לנשים:
• קלווין קליין אופוריה א.ד.פ 50 מ"ל 219 ₪ במקום 455 ₪

• כריסטינה אגילרה א.ד.פ 75 מ"ל 199 ₪ במקום 359 ₪

• קרולינה הררה ניו יורק סקסי א.ד.פ 60 מ"ל 199 ₪ במקום 499 ₪

• בריטני ספירס פנטזי א.ד.פ 100 מ"ל 199 ₪ במקום 646 ₪

• Parfums gres paris קברט א.ד.פ 100 מ"ל 119 ₪ במקום 580 ₪

• ורסצ'ה ברייט קריסטל א.ד.ט 50 מ"ל ב 199 ₪ במקום 500 ₪

• DKNY בי דלישס ארט א.ד.פ 100 מ"ל ב 199 ₪ במקום 510 ₪

• אסתי לאודאר נואינג א.ד.פ 75 מ"ל ב 249 ₪ במקום 600 ₪


מוצרים לדוגמא ב- 5 עד 30 ש"ח:


• מגוון מוצרים לטיפוח הפנים של ג'ונסונס השני ב 5 ₪

• מגוון לקים של קרליין ב 10 ₪ ליחידה

• צללית עפרון של ג'ייד ב 10 ₪

• עפרונות עיניים ושפתיים של קרליין וג'ייד ב 20 ₪ ליחידה

• עפרון אייליינר או אאוטליינר של סופט טאץ ב 20 ₪ ליחידה

• סדרת הניקויים לעור הפנים של גרנייה

• מברשת סומק של לייף ב 20 ₪

• ליפגלוסים של קרליין ב 30 ₪ ליחידה

• שפתון ליפמיסט או אוורלסט של קרליין ב 30 ₪ ליחידה

ג'ל ניקוי לפנים עם או בלי גרגרים של לייף ב 30 ₪ ליחידה

גם מסיר האיפור הדו-פאזי של קרליין נמכר ב-30 ומומלץ בחום

ולחלוטין לא קשור לאיפור ועדין מומלץ- ספרי ילדים ב15 ש"ח בלבד!
אני רכשתי את האריה שאהב תות לאחיין שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...