יום רביעי, 20 בינואר 2010

smashbox

אז אומנם לא הייתי בכנס, אבל כבר כתבתי בעבר על הגעת חברת smashbox לארץ ואתן מוזמנות להזכר, והבטחתי ביקורת על מוצרי החברה, והבטחות צריך לקיים.

לsmashbox התוודעתי דרך ביקורות נלהבות של מאפרים אמריקאיים באחד מהפורומים בהם אני חברה. העובדה שהם העמידו את החברה בשורה אחת עם חברת Makeup Forever המעולה סיקרנה אותי והחלטתי לבדוק את העניין לעומק (קרי לקנות את המוצרים המהוללים ולנסות בעצמי).

ובתכלס? זה היה סיפור אהבה, מוצרי החברה, לפחות אלה בהם נתקלתי עד כה מעולים!


נתחיל בשימר (highlighter) המעולה- Artificial Light. כשמו כן הוא הוא בעצם יוצר אשליה של זהר על הפנים. המוצר נוזלי ומגיע בשלושה גוונים: diffuse, glow, flash, אך ממה שהבנתי לא כל הגוונים כבר נמצאים בארץ (מה נסגר עם זה?) ומהר מאד הפך לאחד ממוצרי החובה שלי בתיק, מוצר שמשדרג כל איפור ומחמיא לכל מאופרת.


מוצר חובה נוסף הינו הJet Set- אייליינר ג'ל עמיד במיוחד, הטוב לשימוש גם במעקה העין, והינו כמובן עמיד במים. וגרם עוגמת נפש רבה לדוגמנית אחת (לא חכמה במיוחד) שלא היתה מודעת לעמידותו, לא היתה מצויידת במסיר איפור, אלא האמינה בהסרת איפור עם סבון ומים, והסתובבה עם מה שהיא מגדירה "עיני רקון" במשך כמה ימים עד שבהפקה הבאה שהיא עבדה בה המאפרת ניקתה לה את העיניים.

עוד מוצר דגל, הנמנה גם עם רשימת הבסט-סלרים של החברה, הינו הפריימר: Photo Finish Foundation Primer. הפריימר הזה הוא אחד מן המעולים שיצא לי לעבוד איתם, ואכן עושה עבודה מעולה בהכנת העור לאיפור. אומנם אני כרגע שומרת אמונים לפריימר של MUFE, אבל היות וsmashbox הפכו לזמינים יותר כעת, ובמחירים נוחים יותר, הוא בהחלט יהיה הקניה הבאה שלי.

יצא לי להתנסות גם בצלליות האבן המעולות של החברה ובגלוס הO-GLOSS שמתיימר להתאים את הגוון שלו אינטואטיבית לגוון השפתיים של המאופרת כך שהוא מתקבל באופן שונה על כל אחת. וידוי: כל כך אהבתי את הגוון שהתקבל עלי שצירפתי את המוצר לתיק האיפור האישי ולא ניסיתי אותו על לקוחות :)

את המוצרים ניתן להשיג ברשת אפריל, ושווה להצטייד בחברה מאפרת, מאלה שנכחו אתמול בכנס, ולרכוש את המוצרים ב35% הנחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...