יום רביעי, 16 באוקטובר 2013

איך להסתיר עיגולים שחורים

כמעט ואין אשה שלא סובלת מכהויות מתחת לעיניים. לחלק זה מלווה בנפיחות, ואצל חלק זה סתם גוון אפרפר-תכלכל וכלל לא מחמיא תחת העיניים שמשווה מראה עייף ולא אטרקטיבי.
הסיבות מגוונות, אבל לרוב הן נובעות או מתורשה, או ממחסור בשעות שינה או מתזונה לקויה, ולפעמים זה סתם עניין של עור דק ושקוף במיוחד וורידים חזקים, לרוב זה שילוב של כמה מהם, ופתרון קסמים עוד לא הומצא.

מה כן אפשר לעשות? להסתיר. הכירי את השילוש הקדוש:
הבסיס הוא כאמור קרם עיניים, שאם עוד לא התחלת להשתמש בו, ממש עכשיו זה הזמן. העור שמתחת לעיניים שלנו דק ועדין במיוחד, והשנים שעוברות לא עושות לו טוב: הוא נעשה דקיק ושקוף עוד יותר, הוא מתקמט, הוא נופל ונראה עייף ומסכן. אישית אני מעדיפה את הקרמים העשירים יותר לעיניים, המעט שמנוניים, שמהווים גם בסיס מעולה לקונסילר.
אישית אני משתמשת בכמה במקביל, לא כי יש בכך יתרון כלשהו, אלא בעיקר כי אני מתאפרת על הדרך, כל פעם במקום אחר בבית, וכבלאגניסטית מושבעת לרוב אינני מוצאת את הקרם בבוקר שלמחרת. מה נמצא אצלי בתיק?
בתמונה למעלה יש את קרם העיניים המעולה של בובי בראון, Hydrating Eye Cream, שהחיסרון העיקרי שלו הוא חיי מדף קצרים במיוחד (אם כי יש להודות שיצא לי כבר לחרוג מהזמן המומלץ והיעילות לא פחתה) עליו כבר כתבתי בעבר ואתן יכולות לקרוא בהרחבה כאן

בטווח מחירים שפוי יותר, וזמין הרבה יותר יש את ג'ייד, עם hydra essential defense serum, אז אם לדייק זה לא קרם עיניים כי אם סרום (ובמאמר מוסגר, כי עוד ארחיב על זה בפוסטים אחרים, אספר שסרום הוא בעצם בוסטר), אבל אני נוהגת להשתמש בו כקרם ומאד מרוצה מהתוצאה.
וההתחדשות האחרונה והמאד מאד אהובה שלי, Eye Contour Balm של קלרינס
שוב, לא ממש קרם עיניים כי אם באלם, אבל משמש אותי כקרם עיניים על בסיס יומיומי ומוצלח ממש כמו אחיו הגדול המיועד לפנים (שגם עליו עוד תשמעו בהמשך). מרקם נעים, מריחה נוחה, ותחושה נהדרת. אישית התאהבתי

את קרם העיניים מורחים בבוקר, לאחר מריחת קרם פנים, ועוברים לשלב הבא, קורקטור:

הקורקטור או בעברית- סותר/מתקן גוון, הוא קונסילר בצבע ורדרד או אפרסקי, תלוי בגוון העור והכהות, שנמרח מתחת לקונסילר ומעל לקרם הלחות ומטרתו, כמה מפתיע, היא לסתור את גוון הכהות ולהגיע לגוון נייטרלי.
על אף שיש לנו נטיה לקרוא לכהויות תחת העיניים "עיגולים שחורים", הם לא באמת שחורים, אלא לרוב הם כחלחלים (אצל נשים בעלות עור עם תת-גוון צהבהב, או עור כהה באופן כללי) ואז נבחר בגוון כתמתם כדי לסתור אותם (זוכרות את שיעורי האומנות ביסודי? צבעים נגדיים מנטרלים זה את זה), או חומים (אצל נשים בהירות ובעלות תת גוון ורדרד) ואז נשתמש בצבע ורוד.
את הקורקטור נמרח על הכהות בלבד, זה אומר שנתחיל בגשר האף ונרד על השקע. נטשטש בטפיחות עם האצבע, ונעבור לקונסילר:

הקונסילר הוא חבר טוב ואהוב- הוא צריך להיות בגוון העור, לא בהיר יותר, לא כהה יותר, המרקם שלו כבר יותר משל המייק אפ ושמנוני יותר, והוא נועד לכיסוי פגמים בעור. ניתן, בתיאוריה, להשתמש מעל הקורקטור במייק אפ (בהנחה שהוא אינו מכיל מקדם הגנה), אך התוצאה לרוב פחות מוצלחת, ואני ממליצה להשקיע את הסכום הנוסף ולרכוש גם קונסילר איכותי. את הקונסילר מורחים מהקצה החיצוני של העין וטשטשים פנימה מעל הקורקטור להסתרה מושלמת.

אני משתמשת בקורקטורים ובקונסילרים של בובי בראון, גם בתיק שלי וגם בתיק המקצועי. מבחר הגוונים רחב, המרקם מאד נוח למריחה, והתוצאה מעוררת התפעלות.
את הקורקטור ואת הקונסילר אני מורחת עם מברשת קונסילר, שזו מברשת עם שיער סינטטי. אישית אני מעדיפה מברשות בגודל בינוני עם חיתוך מעוגל יחסית. בשוק יש גם מברשות גדולות יותר וקטנות יותר וכאלה שמגיעות עם חיתוך ישר.
ממליצה בחום על המברשת הישנה והחדשה של רבלון; שתיהן זמינות באיביי ובחנויות בסגנון, המחיר שלהן מצחיק, והן פשוט מעולות:


מעל הקונסילר, מומלץ, אך לא חובה, לפדר בעדינות כדי למנוע מהחומר להצטבר בחריצים ולאזן מעט את הברק של החומר. אני אוהבת לעשות זאת עם מברשת כזאת שנותנת כיסוי קליל מאד, מקבעת יפה ושומרת על מראה נקי:

יש שאלות? רוצה המלצה היכן לרכוש את המברשות? צריכה סרטון כדי להבין איך מורחים בפועל? הגיבי כאן ואני מבטיחה לענות ולהיענות לבקשות.
בהצלחה!

4 תגובות:

  1. אשמח לשמוע מאיפה ניתן לקנות את המברשות האלו:) תודה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. את מברשת הקונסילר של רבלון הכי פשוט בEBAY. את המברשת שאיתה אני מפדרת יש בהמון גרסאות מוצלחות לכל מיני חברות. יש לך בארץ בMAC, בOFRA, ובSIGMA. ואם אני לא טועה יש גם לרבלון גרסא שלה וזו בטח תהיה האופציה הזולה ביותר

      מחק
  2. תודה רבה! מאוד מאוד אוהבת את הבלוג שלך ומתרגשת כל פעם מחדש שיש פוסט טרי:)

    השבמחק
  3. עוד שאלה-למברשת הקונסילר של רבלון יש שם? או מספר? באיביי יש המון תוצאות למברשות שלהם ובתמונה הכתב קטן מדי על מנת להבין..
    תודה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...