יום שלישי, 8 באוקטובר 2013

מבצע חורף לכלות

אני אוהבת את החורף, ירידת הטמפרטורות מביאה לעלייה במצב הרוח, וכשטוב לי- אני רוצה לעשות טוב גם לכן.
אני יודעת שחתונה זה עסק יקר, ועל אף שאני מאמינה, כמאפרת כלות, שיש 5 דברים שאסור להתפשר עליהם בחתונה: האוכל (כי על זה האורחים ידברו), הצלם (כי התמונות זה מה שנשאר), השמלה, ואיפור ושיער (כי אם את לא תראי טוב, מה שווה כל השאר?), אני כן מבינה את הצורך לחסוך, להתגמש, להקטין מעט את ההוצאה הגדולה הזו.

אחת הדרכים לחסוך על הוצאות החתונה היא קיום החתונה בחורף. אם תסכימי להחליף את הגן באולם (וגם זה לא תמיד מחייב עם החורף הישראלי) תוכלי לחסוך כמה עשרות אלפי ש"ח. לצד החסרונות הברורים, לחתונה בחורף יש לא מעט יתרונות- לא מזיעים, אין לחות, החתן לא סובל בחליפה המחממת שלו, והתקופה עמוסה פחות כך שסיכוי סביר שרוב האורחים אכן יוכלו להגיע ולא יאלצו לבחור בין שתי חתונות.
דרך נוספת לחסוך אם תתכנני את החתונה בטווח קצר יחסית, ו"תסגרי חורים" לספקים תוכלי גם כן לקבל הנחות ולחסוך עוד כסף, ואם תבחרי ספקים הקרובים אליך ו/או אל מקום החתונה גיאוגרפית, תוכלי, סביר להניח, לחסוך גם כאן כמה מאות שקלים.

אז גם אצלנו בסטודיו טל בן-ארי לאיפור ותסרוקות בשרון, מזמינים אתכן להיות ספונטניות, למלא לנו "חורים" ביומן לחודשיים הקרובים וליהנות ממחיר שווה במיוחד על חבילת איפור ושיער הכוללת גם ניסיון מלא, עזרה בלבישת השמלה, התחייבות לכלה אחת ביום והגעה עד אליך ביום האירוע.

וכאן הסטודיו נכנס לתמונה: אם את מתחתנת באחד מאולמות האירועים המרהיבים בשרון (העלמה, הגן הירוק, לוקא ושרונית, TO NAME A FEW) את מוזמנת ליהנות ממחיר מיוחד על חבילת איפור ושיער לכלות למתארגנות בסטודיו.
הסטודיו המקסים שלנו ממוקם במושב הציורי בורגתה, טובל בירוק, וקרוב-קרוב לכל אולמות וגני האירועים באזור. החניה חופשית ובשפע, אתרי הצילום מרובים ומגוונים והאווירה נינוחה ומרגיעה- בדיוק האווירה הרצויה ביום החתונה.

הסטודיו מעוצב בסגנון וינטאג' כפרי ומצויד בעמדת איפור ושיער עם תאורה מקצועית, פינות ישיבה למלוות וכל מה שצריך כדי שתרגישי בנוח. ביום החתונה הסטודיו כולו יעמוד לרשותך ולרשות מלוותיך, נפתח יחד בקבוק יין ונתארגן בנוחות ובהנאה לקראת המפגש המרגש.

ואם את מתחתנת קצת יותר רחוק או מעדיפה להתארגן בבית? אין בעיה, את עדיין מוזמנת ליהנות ממבצע החורף ולקבל חבילת איפור ושיער עד הבית בהנחה.

צלצלי עוד היום לשריון התאריך וקביעת פגישה 050-6663468
טל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...