יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

בלי סודות

החדר האהוב עלי בבית, אחרי הסטודיו לאיפור ותסרוקות שלי, כמובן, הוא חדר האמבט. אמבטיה חמה היא אחד הפינוקים המועדפים עלי (ואף מילה על כך שישראל מתייבשת), והמקום בו אני חושבת הכי בבהירות. באמבטיה אני מרשה לעצמי לחלום בהקיץ, לתכנן תוכניות עבודה, ליצור רשימה תזכורות מנטלית אבל בעיקר ליהנות ולהתפנק.
כמאפרת ומסרקת  אני נמצאת לא מעט על הידיים, ועל אף שאני לא באמת מחשיבה את העבודה שלי כעבודה פיזית, השרירים העייפים לאחר יום בו איפרתי וסירקתי כלה ומשפחתה, או לאחר יום צילומים לסרטון תדמית, מוכיחים אחרת, ומקלחת חמה וריחנית בסוף יום עבודה היא must מבחינתי.
ארון האמבטיה שלי עמוס בתכשירים מפנקים תוצרת סבון של פעם וחברות בסגנון כדי להשלים את הפינוק במוצרים עם ניחוחות משגעים. סבון פילינג, אבקת מלחים... you name it

במוצרי הטיפול לפנים, לעומת זאת, לרוב נטיתי להעדיף מוצרים ללא בישום או עם בישום עדין, והתקשתי למצוא ריחות נעימים דיים, עדינים דיים, ועל מפנקים בכלל לא העזתי לחלום. ואז הוזמנתי להשקה של סדרת מוצרי הטיפוח לפנים של סבון של פעם, ונחשפתי לעולם חדש.
מדובר בסדרת מוצרי טיפוח הכוללת עשרה מוצרים לניקוי, טפוח והזנת עור הפנים תחת השם OCEAN SECRETS
המוצרים מכילים תערובת אצות מהים הצפוני, מועשרים בויטמין C ובאומגה 3, 6, ו-9 לעיכוב הזדקנות העור, תחושת רעננות ומראה אחיד.
בין מוצרי הסדרה: סרום פנים, קרם פנים SPF15, קרם פנים עמוק, קרם עיניים, מסכת בוץ לפנים, מסכת פנים לחידוש העור, מסכת לחות לפנים, פילינג פירות, מי פנים, סבון פנים.

אני קיבלתי מארז מפנק בתוך תיק מקסים, הכולל קרם פנים SPF15, מסכת לחות לפנים וסרט-מגבת לראש כדי להגן על השיער בזמן מריחת המסכה להשלמת תחושת הפינוק.


קרם פנים 15 SPF  Moisturizing facial cream:
בקבוק זכוכית יפה, עם משאבה לחיצה לשליטה בכמות ושמירה על היגיינה, מרקם קליל ועדין וספיגה מהירה. לתחושתי הקרם היה פחות אפקטיבי עבורי בהשוואה לקרמים אחרים בהם אני משתמשת, אבל הניחוח... משגע. מתאים למריחה אחרי מקלחת של אמצע יום לפני יציאה לבילוי או לארוחת שישי (כי בואו נודה באמת, עם שתי ילדות לא ממש יוצאים לבלות). לכל סוגי העור.
50 מ"ל, 108 ₪.


מסכת לחות לפנים – Rich Moisturizing facial mask :
אריזה משגעת! שפורפרת לחיצה וינטאג'ית משגעת, שמיד תפסה מקום של כבוד בחדר האמבטיה, מרקם נעים, ריח מדהים ותחושה מאד נעימה לאחר השטיפה. לעור רגיל עד יבש ובמחיר ששווה לנסות 
100 מ"ל, 79 ₪.

ואם עוד לא השתכנעתן, הנה עוד 2 סיבות לקנות: המוצרים מיוצרים בישראל (וגם אם אתן לא פטריוטיות, חשבו על התרומה לכלכלה, על מקומות העבודה שמתאפשרים בזכות זה ועל היתרונות שבצריכת מוצרים לוקאליים ברמה האישית והחברתית) והם לא נוסו על בע"ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...