יום ראשון, 27 באוקטובר 2013

מה במברשת?

אחת הקניות החשובות ביותר של כל אשה שמתאפרת היא מברשות. בין אם את מתאפרת על בסיס יומי ובין אם לעיתים רחוקות, ההבדל בין שימוש במברשות איפור איכותיות לבין שימוש במברשות פשוטות וזולות, וגרוע מכך במברשות שניתנות יחד עם חלק ממוצרי האיפור, הוא לרב ההבדל בין "וואו, איזה יופי את נראית" ל"תנקי כאן, נראה לי שנמרח לך משהו על הלחי".
בשבוע הקרוב אני הולכת לסקור כמה חברות שונות שמייצרות מברשות, להמליץ על המועדפות עלי אצל כל חברה, ולתת לכן טיפים לשימוש אופטימלי במברשות, כי לקנות מברשת טובה ולא ללמוד להשתמש בה זה קצת כמו לקנות מכונית ספורט ולנסוע איתה רק בתוך ת"א.
גם, ובעיקר, אם את לא מתאפרת בדרך כלל, זה המדריך עבורך!

אז כמה מברשות בחורה צריכה? כנראה שזה תלוי בבחורה: לפי ספירה עדכנית של אחת המשתתפות בסדנאות האיפור שאני מעבירה, ברול המברשות המשגע שלי יש 60 מברשות, ויש עוד כמה מברשות שמחכות להצטרף ברגע שאתפור רול חדש (בנוכחי אין מקום להוסיף סיכה). אם תשאלו אותי אני זקוקה לכולן כי כל אחת אידיאלית בעיניי לסוג עין אחר, לחומר אחר, לתפקיד שונה...

 בתיק האישי שלי יש הרבה פחות. בעיניי אישה זקוקה למברשת מייק אפ, מברשת קונסילר, מברשת פודרה, מברשת סומק, מברשת גבות ו-4 מברשות עיניים: הנחה, טשטוש, תיחום ואייליינר. המהדרות יכולות להוסיף גם מברשת שפתיים
נשמע הרבה? אולי, ובהחלט לא חייבים לרכוש הכל במכה, אבל כדאי להשקיע ולצבור את המברשות הללו עם השנים.
בחלק מהחברות יש מברשות דו-צדדיות, וכך ניתן לקנות מברשת אחת שיש לה ראש לפודרה וראש לסומק, ומברשת אחת שיש לה גם צד שיכול לשמש לגבות וגם צד תיחום העין. והנה כבר ירדו לנו 2 מברשות.
את מברשת המייק אפ ניתן להמיר בספוגית, אבל התוצאה טובה פחות לטעמי, ואת הספוגית יש להחליף בתדירות גבוהה בניגוד למברשת שיכולה להחזיק 20 שנה ויותר בתחזוק נכון.

אם עוד לא נסתן על נפשותיכן ואתן עדיין פה, תנו לי להלחיץ אתכן קצת יותר. המברשות זקוקות ליחס חם ואוהב. לא, לא צריך לשיר להן לפני השינה, אבל כן צריך לנקות אותן מדי פעם- לחפוף את השיער עם שמפו ולהניח לייבוש על מגבת לכמה שעות.

עדיין פה? מעולה! אפשר לעבור לחלק הכיף!

הפוסט הנוכחי יתמקד במברשות של חברת אנטונים (=דבר והיפוכו). בחרתי להתחיל איתם כי: א. המברשות נמכרות בארץ- זמינות גם לבעלות פוביה מקניות בחו"ל (תנחומיי) ו-ב. יש להם אג'נדה שאני ממש אוהבת.
אז נתחיל באג'נדה: המברשות עשויות סיבים סינטטיים= ללא שיער מהחי, ואפילו מתהדרות באישור שהן vegan-friendly

הידיות עשויות במבוק, האריזות מתכלות והמחשבה היא ירוקה וידידותית לסביבה ולבע"ח. כפועל יוצא מהאג'נדה הזו המברשות יכולות להתאים גם לעור רגיש במיוחד כי הסבירות לרגישות לטקלון קטנה יותר, מסתבר, מהסבירות לרגישות לשיער מהחי.
הטקלון הוא חומר איכותי, כך שהמגע של המברשת רך ונעים ממש כמו מברשת בעלת שיער טבעי, וכשמדובר במוצרים רטובים (שימרים, מייק אפים, אודמים, קונסילרים, צלליות קרם וכו') יש אפילו יתרון למברשות סינטטיות, כמו של אנטונים,  על פני מברשות רגילות.

ולתכלס:

מברשת פודרה- למרות שאישית אני מעדיפה מברשות קצרות יותר (מבחינת אורך השיער) ועבות יותר (עגלגלות) זו ללא ספק אחת המברשות הרכות והנעימות שיצא לי לנסות.
ניתן לעבוד עם המברשת עם פודרה דחוסה (אבן) או בתפזורת, וליצור קיבוע של האיפור, לנטרל הברקות ולאחד את גוון העור מבלי ליצור שכבה עבה ומראה אבקתי.

מברשת הנחה- זו נקראת אצל אנטונים מברשת הנחה גדולה, לחברה יש גם מברשת הנחה קטנה, שהיא נוחה יותר לטעמי לשימוש, אבל זו בהחלט מברשת נוחה, רכה ונעימה.
מעבירים את המברשת מספר פעמים על הצללית, מאפרים (מלשון אפר, כמו שעושים עם סיגריה) כדי להוריד עודפים ולמנוע מהם ליפול ולכלך את הפנים, ומניחים על גלגל העין בטפיחות לקבל רווית צבע טובה ועמידות משופרת.

מברשת טשטוש- ידועה גם כמברשת עפרון, ועליה תוכלו לקרוא בסקירה הקודמת שעשיתי בפוסט הזה.


ומברשת שפתיים- שיכולה, לטעמי, לשמש גם כמברשת קונסילר. מברשת השפתיים מאפשרת מריחה מדוייקת של שפתונים, מה שחשוב במיוחד עם צבעים חזקים או עבור מי שמתאר השפתיים שלה פחות חד מבעבר (שזה נכון במיוחד למעשנות ולחובבות שמש ללא קרם הגנה). מעבר לזה היא יכולה, כאמור לשמש גם למריחת קונסילר, ואז הסברים מדוייקים מופיעים בפוסט הקודם. כך או כך, המגע שלה נעים, הגזירה שלה מאד נכונה בעיניי והיות והיא מראש מיועדת לעבודה עם חומרים נוזליים וקרמיים יש כאן יתרון של ממש להיותה סינטטית.

אז כיסינו ארבע מברשות מתוך הרשימה, אבל אל דאגה- המשך יבוא :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...