יום ראשון, 13 באוקטובר 2013

שינוי כיוון

אולי שמתן לב שתיאור הבלוג השתנה, ולא סתם: המהות של הבלוג משתנה. ואולי זו בעצם אני שמשתנה והבלוג רק ממשיך את התהליך.

אם אתן עוקבות קבועות ודאי שמתן לב לירידה מסיבית בקצב הפרסומים. הסיבה היתה שקצת הלכתי לאיבוד, ואיפשהו לאורך חמש השנים (או שש? אני אף פעם לא בטוחה) שאני מנהלת את הבלוג הזה, נאלם הקול הייחודי שלי והמסר אבד גם הוא.
אז המסר חוזר. וזה בעצם אותו מסר שליווה אותי מהקמת העסק- כאן היופי קם לתחיה. זו המטרה שלי כמאפרת ומסרקת, לגרום לכל לקוחה, לכל אשה, להראות טוב יותר וחשוב מכך להרגיש טוב יותר לגבי עצמה
וזה גם מה שיהיה פה מעכשיו בבלוג. המלצות, כתבות, מדריכים ובעיקר הרבה טיפים והסברים לאיך להראות טוב יותר. לאיך להביט במראה ולהגיד "וואלה, אני יפה", לאיך להתאהב באדם שהכי חשוב שתאהבי- את עצמך.

גם אם את לא מתאפרת בדרך כלל, ובעצם, בעיקר אם את לא מתאפרת בדרך כלל, זה המקום עבורך. אם מאסת בכך שאנשים מעירים לך שאת נראית עייפה, שכל יום הוא bad hair day, שהציפורניים שלך נראות תמיד לא עשויות והניחוח שלך, אם הוא כבר גורם לאנשים לסובב אחריך את הראש, זה לא מהסיבות הנכונות- זו הכתובת.

לא יהיו פה שינויי תדמית מטורפים, אני לא אשכנע אותך לאמץ שגרת טיפוח ואיפור שתגזול שעה בבוקר, ואני אפילו אשתדל לא לפתות אותך ליותר מדי קניות מיותרות. אני רק אלמד אותך איך להדגיש את היתרונות שלך, איך להראות טוב יותר בקלות ובמהירות, איך להתרגל לקבל מחמאות והרבה.

את תראי פה אותי, למרות שאני לא יפהפיה הורסת, ותראי פה עוד המון נשים רגילות, יפות כל אחת בדרכה, בטווח גילאים מאד רחב, ותוכלי לאמץ את הטיפים שהכי נכונים עבורך- למבנה הפנים, לעיניים, לצבעים ובעיקר לאישיות ולאופי החיים
מצטרפת?

2 תגובות:

  1. פה תמיד ולא הולכת לשום מקום.
    מחכה להמלצה/הסברים על בחירת קרמים לטיפוח ושמירה על הפנים.
    קרם עיניים- מתי כמה למה ולמי זה מתאים.
    מה ההבדל בין קרם לילה לקרם יום?
    אם אנחנו לוקחים בחורה מן השורה- נניחאני- מה הדברים הכי חשובים שהיית ממליצה לי להקפיד עליהם.
    וכאלה..
    זה מה שהייתי מצפה לקרוא.. :-)
    נשיקות

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...