יום שלישי, 23 באפריל 2013

Pretty Safe

יש הרבה דברים שאני מקפידה עליהם כמאפרת ומסרקת: חשוב לי שעור הפנים יראה מעולה, בלי פשרות, כי כשהעור לא מאיר האיפור לא מוצלח. חשוב לי לא לכפות את הטעם האישי שלי על הלקוחות, אבל אני גם לא מוכנה לאפר בסגנון שיעשה עוול ללקוחה, זו  האחריות שלי כבעלת מקצוע. חשוב לי לעמוד בזמנים, להיות נעימה ושירותית ולהוציא תחת ידיי לקוחות מרוצות ויפות...
אבל הכי חשוב לי זה להקפיד על ההיגיינה בעבודה, לשמור על הבריאות של הלקוחות שלי ושל המוצרים בהם אני משתמשת, לעבוד בסטנדרטים של אירופה וארה"ב, ולאפשר ללקוחות שלי להיות רגועות שאצלי אין סיכוי שהן יתעוררו יום למחרת עם דלקת עיניים או הרפס בשפתיים.


בארץ כמעט ואין מודעות לעניין לצערי, יש עדין בתי ספר שמלמדים שאין צורך לשטוף את מברשות הצלליות כי "ככה מקבלים שילובי גוונים ייחודיים ועם עומק", על הסכנות שבהדבקה כלל לא מדברים, ואפילו הגדולים והטובים ביותר משתמשים במוצר ישירות מהקופסה שלו מבלי להקדיש לכך רגע מחשבה.

מסיבה זו החלטתי לייבא ליין של מברשות איפור חד פעמיות, איכותיות ומוצלחות, שיאפשרו למאפרים בארץ להמשיך להגיע לאותן תוצאות מעולות אליהן הם רגילים, אך תוך שמירה על בריאות לקוחותיהם ומוצרי האיפור שהם משתמשים, אני קוראת לזה Pretty Safe, והחנות עצמה, בה אתן כמובן מוזמנות לבקר, נקראת TBA by TalProMakeup
ההיצע בחנות צפוי לגדול בחודשים הקרובים ולכלול מגוון רחב של מברשות מסקרה כמו גם מוצרים נוספים שיעשו את חייהם של המאפרים קלים יותר.

ולמה לכן, כלקוחות, כדאי לבחור במאפרת שמקפידה על ההיגיינה שלכן?
לאורך חיי המסקרה אתן כבר מודעות, אבל האם ידעתן שבכל שימוש נכנסות למיכל המסקרה בקטריות מהעיניים שלנו, היושבות על הריסים, ושם הן מתרבות להן בנחת בסביבה המועדפת עליהן- חשוכה ולחה (האם בקטריות הן פולניות?!). טבילה של אותה מברשת שוב ושוב במיכל מכניסה עוד ועוד חיידקים, ולמה לכן, כלקוחות, לקבל חיידקים של מישהי אחרת? למה לקחת את הסיכון שללקוחה מאתמול בדיוק התחילה להתפתח דלקת בעין (שהיא עדין לא מודעת אליה ועל כן לא עידכנה את המאפרת שלה) ועכשיו גם אתן תדבקו? 
מברשות המסקרה החד פעמיות מאפשרות להקפיד על חוק ה- no double dipping, ומה שנכון לסיינפלד נכון גם לנו:
אותו הדבר נכון גם למיכלי הגלוס והאייליינר ג'ל, ובאופן כללי לא מוצר שלא ניתן לחטא את המוצר ישירות (שפתון וצלליות ,למשל, ניתן להסיר שכבה ולחטא עם אלכוהול)

אל תתפשרו על הבריאות שלכן, ואל תאפשרו למאפרת שלכן לעשות זאת עבורכן.

ואתן, המאפרות, הוכיחו שהמקצועיות שלכן לא באה לידי ביטוי רק במזוודה עשירה ותוצר יפה, אלא גם בהקפדה על עבודה נקייה, שטיפת וחיטוי המברשות בין לקוחות, שימוש במברשות חד פעמיות ושמיה על סביבה נקיה והיגיינית. הקפידו אף להצטייד בביטוח אחריות מקצועית, כי אותה דלקת עיניים יכולה להתפתח לתביעה על עוגמת נפש (של כלה שהרסתן לה את ירח הדבש, למשל). לכו על בטוח Pretty Safe :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...