יום חמישי, 4 באפריל 2013

דנה

דנה לא הגיעה אלי לניסיון לפני החתונה כך שרק ביום עצמו החלנו מה אנחנו עושות. באיפור זה היה פשוט- דנה בקושי מתאפרת ורצתה איפור טבעי וזוהר, שזו הרי המומחיות שלנו בסטודיו. בשיער היה לנו קצת יותר קשה- לדנה שיער ארוך, מאד ארוך, מאד מאד ארוך, וגם יפה, והנטיה הראשונית שלה היתה לתסרוקת פזורה או חצי אסופה, אבל היה יום חם, ודנה הודיעה שהיא מתכננת לרקוד ולהשתולל ברחבה, ואחרי התייעצות עם המלווה המקסימה שלה החלטנו ללכת בכל זאת על אסוף, אבל מרושל מאד, עם הרבה שוונצים ואווירת "רק תקעתי כמה סיכות ואני נראית משגע"
איפור ושיער: טל בן-ארי לסטודיו טל בן-ארי לאיפור ותסרוקות 
צילום: עידו שמואל










וזה מה שדנה כתבה לי על הקיר בפייסבוק, וריגשה מאד:
"טל היקרה מכל!!!
אין הרבה דברים שמלחיצים אישה יותר מאיך היא תראה ביום חתונתה.
ולצערי אני לא שונה.
אחרי המלצות חמות (שמבחינתי עשו לך עוול
 
 ), בחרתי בך כמי שתאפר אותי ו'תעשה' לי שיער ביום הכ"כ מיוחד הזה!
האיפור היה מושלם. כ"כ יפה, כ"כ מחמיא, כ"כ בובתי, כ"כ נסיכתי.
לא יכלתי לבקש יותר ובספק אם גם הייתי מבקשת אם זה היה יוצא כ"כ מושלם!!!
היית כ"כ קשובה, סבלנית ומסורה.
פשוט חוויה כ"כ נעימה וכ"כ כיפית עשית לי.
גם בשיער קלעת בול ועשית לי משהו יפה בהרבה יותר ממה שחשבתי תוך כדי הקשבה מלאה לרצון שלי.
הייתי כלה מושלמת. סינדרלה.
כל זה בזכותך.
המון המון המון המון תודה.
חוצמזה זכיתי להכיר אדם נפלא, חם, אכפתי, טוב, אדיב ומקסים כ"כ.
תודה תודה תודה תודה תודה טל!!!!
מומלצת בחום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...