יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

ג'סטין ביבר (מי היה מאמין שגם עליו אכתוב)

אז כן, הפוסט הזה מפתיע גם את עצמי, וסביר להניח שכלל לא היה נכתב למעט שורה קטנה שהופיעה על עטיפת הבושם וגרמה לי לחשוב ששווה לעודד את רכישת הבושם הזה- כל ההכנסות ממכירתו יתרמו לצדקה.
כן, קראתן נכון, אליזבת ארדן שמייצרת את הבושם עבור ג'סטין ביבר (כוכב פופ קנדי שילדות מתחת לגיל 14 מאד מחבבות כפי הנראה, לטובת מי שאין לה ילדים ולא מתעמקת בגיא פינס/פנאי פלוס) וג'סטין עצמו (או סביר להניח, הוריו והאמרגן שלו) החליטו לתרום את הכנסות הבושם לצדקה, וכל הכבוד להם על כך.

אז מה הסיפור פה? ג'סטין ביבר יצר בושם עבור המעריצות שלו, העונה לשם הכה מבטיח SOMEDAY- יום אחד המעריצות יזכו לפגוש באליל, יום אחד החצ'קונים יעברו, יום אחד המעריצות יביטו אחורה ויתהו "מה חשבתי לעצמי"...
האמת שהרעיון דווקא נחמד, והעיצוב הילדותי משהו (בכל זאת הגיל הממוצע של קהל היעד הוא 12) והריח המתקתק נראים כקולעים בול לקהל היעד, אם לשפוט על פי הנסיינית האישית שלי, בת ה13.5 שהכחישה בתוקף שהיא אוהבת את הזמר אבל התלהבה מאד מהבושם
מבחינת הריח, הבושם מאד מתקתק, מה שאצלי התחבר מיד לילדותי, אבל מתואר ע"י היח"צ כ"תחכום סקסי ומודרני" (למה נערה בת 14 צריכה להיות מתוחכמת או סקסית, אין לי שמץ). 


  • תו עליון, מנדרין, אגסים ופרות יער
  • תו הלב, יסמין, חבצלת מים, קוקוס סחלב
  • תו הבסיס, מאסק ווניל

בפועל לא חשתי ברעננות של המדרינה או פירות היער, אלא בעיקר בווניל ומאסק, אבל כאמור, קהל היעד של הבושם ממש אוהבת את הריח, אז כנראה שהם יודעים מה הם עושים.

עיצוב הבקבוק גם הוא מצועצע להפליא (כמו שאתן יכולות לראות בתמונה)- לבבות, קריסטלים, מפתח ללב של ג'סטין...  אני משערת שאם קן (בן הזוג המיתולוגי של ברבי) היה מעצב בושם למעריצות שלו זה היה נראה ככה, וקהל היעד הרי די דומה :)

הבושם נמכר ב200 ש"ח ל50 מ"ל של או-דה-טואלט, לפני הנחות כמובן, ויהווה מתנה מעולה לטיפש עשרה האישית שלכן, שתתלהב לא רק מהבקבוק והריח, אלא גם מכמה שאתם מעודכנים ויודעים שיצא לג'סטין בושם


תגובה 1:

  1. איזה יופי :-) רעיון ממש יפה! אני גם לא בדיוק בגיל המעריצות שלו אבל ממש יפה מצידו :-)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...