יום שלישי, 4 בדצמבר 2012

יש לי יום יום לק

לפני כמעט חודשיים (וואו איך שהזמן טס) התלוותי לערן פאל ליום צילומים של הפרסומת לעונות עם מרינה מקסימילאן בלומין ההורסת. מעבר לעניין על הסט, התוודעתי בזכותו למסיר לק שזכה לכינוי אורגזמטרון  ע"י כל מי שניסתה אותו- העיקרון ממש פשוט: מכניסים את האצבע לתוך המיכל, מסובבים חצי כיוון לכל צד ומוציאים אצבע נטולת לק.
פשוט וגאוני, ולגמרי מסוג הדברים ששואלים "איך לא חשבו על זה קודם?".
קצת אח"כ רכשתי את גירסת WOW למוצר, וימים ספורים לאחר מכן קיבלתי גם את גרסת LIFE של סופר פארם למוצר, ומאז לא תתפסו אותי עם לק מתקלף על הציפורניים. אני פשוט מאוהבת.

מודה, הורסיה של לייף מוצלחת יותר בעיניי, אינני יודעת אם זה העיצוב של הספוג בפנים או מסיר הלק עצמו, אבל לייף התמודד בגבורה רבה יותר עם הלק שבד"כ נתקע בקצוות (ליד החיבור עם העור) וביצע הסרה טובה יותר של הלקים.
המחיר גם הוא שווה ביותר- 20 ש"ח, ואחרי שהמסיר נגמר אפשר פשוט למלא חדש...

בלייף מוסרים גם כי מסיר הלק שלהם אינו מכיל אציטון (מה שהופך אותו לידידותי יותר לציפורניים), מועשר באלו-וורה ומתאים גם לציפורנים מלאכותיות.

יחד עם מסיר הלק קיבלתי גם שני לקים מסדרת הלקים החדשה של לייף, לקים המתייבשים במהירות ומגיעים ב20 גוונים. הלקים מיוצרים ע"י דניה קוסמטיקס (יצרנית ג'ייד) עבור לייף, ומיועדים לחסוך לנו את הזמן והצורך במריחת מייבש לק.

הייבוש אכן מהיר, אם כי לא מצאתי כאן חידוש אמיתי שכן לקים המתייבשים מהר קיימים בשוק כבר שנים, ולא נרשם כאן זמן ייבוש קצר במיוחד. הצבעים מתקבלים יפים ואטומים גם לאחר שכבה אחת, שזה יתרון לעצלניות, אך אינם עמידים, והראו סימני קילוף בקצוות כבר בשטיפת הכלים הראשונה (מזל שיש את מסיר הלק)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...