יום שלישי, 25 בדצמבר 2012

איך תתאפרי בסילבסטר? (או: איטלקים נהנים יותר)

בשבוע שעבר הוזמנתי לכיתת אומן של המאפר הראשי של חברת האיפור האיטלקית PUPA ג'ורג'יו פורגני.
לג'ורג'יו יש מבטא איטלקי כבד שגורם להכל להשמע מעניין יותר ומראה מצודד שמוביל להתלבטות- להביט בו או בדוגמנית? אבל לא על מאפרים חתיכים באתי לספר לכן, אלא על המראה האיפור שהוא יצר לרגל תקופת החגים הנוצריים (חג המולד וערב השנה האזרחית) ועל הקולקציה המוגבלת שמתלווה אליו.

המראה זכה לשם DECO ומסתמך על הטרנד המטאלי שמלווה אותנו גם בחורף הנוכחי. המראה המוזהב והמנצנץ נראה כמו שאוב מקישוטי חג המולד, ועם זאת מצליח לשמור על השיק של שנות ה-20 וה-30 מהן הוא שואב השראה, ולא ליפול למלכודת אליה נופלות אמהות  בחתונת ילדיהן- יותר מדי מהכל.
בכיתת האומן שיחזר ג'ורג'יו את הלוק המופיע בפרסומת, והרשים את כולנו, מאפרות ובלוגריות כאחת, בטכניקות העבודה ובתוצאה הסופית המרשימה, ובעיקר- עשה לי חשק לנסות את מוצרי פופה.

בזמן העבודה
והתוצאה הסופית, למה היא נראית מבואסת? אתן יכולות לקרוא בדף הפייסבוק שלי את ההשערה האישית שלי

העור של הדוגמנית אומנם כנראה מושלם גם בלי מייק אפ, אבל הופתעתי ממש לטובה לגלות כי מייק אם שנמכר במבצעים בפחות מ100 ש"ח יכול לתת תוצאות מרשימות כל כך. וכבר באותו שבוע, במהלך מפגש קניינות אישית עם לקוחה התנסנו במייק אפ, התלהבנו, ורכשנו.

המרקם של הצלליות הוא פשוט to die for וגם השימר הזהוב השאיר הדים חיוביים (הכסוף פחות). מהאייליינר המנצנץ לא נפלתי, א. כי אני לא מחובבי הנצנצים, וב. כי הוא מהר מאד נעלם. אבל גם ממנו היו שהתרשמו לטובה, ובעיקר הרשים שלמרות השימוש באייליינר נצנצים המראה הסופי לא יצא דראג-קוויני בכלל

המוצר שהכי הלהיב אותי היה המסקרה בה הוא השתמש (שעדין לא הושקה). מדובר במסקרה מסדרת VAMP שיוצרת נפח ואורך ואשליה של ריסים מלאכותיים, והשוס- היא מגיעה גם בצבעים!
אז למה אני לא לגמרי מתמוגגת? בגלל התזמון
מוצרי הקולקציה ברובם עדין לא נמכרים בארץ, וכנראה שלסילבסטר הקרוב כולנו נצטרך למצוא תחליפים אחרים...

את מוצרי PUPA ניתן להשיג רק בסופר פארם, ואם במקרה אתן מתכננות גיחה לאזור האגמים באיטליה בקרוב דעו שיש שם אאוטלט עם חנות ענקית ושווה של PUPA... סתם לידע כללי :)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...