יום חמישי, 20 בדצמבר 2012

מיומנה של מאפרת

שבוע עמוס עבר עלי השבוע, כל כך עמוס שאף אחד מהאנשים שפגשתי לא האמין שאני בחודש תשיעי ועדין עובדת בקצב כזה. אבל ככה זה עצמאים, ועוד יותר מזה, ככה זה וורקוהוליקים, ואני עונה על שתי ההגדרות.


השבוע התחיל בפגישות עסקיות בראשון בבוקר, חתימה על חוזים וסגירת קורסים חדשים לצוות הסטודיו (בכל זאת חופשת לידה), משם המשכתי צפונה, כל הדרך עד למלון אמרי הגליל המשגע לסדנת איפור מפנקת עבור עובדות אחת המכללות באזור, שהתפנקו גם בסדנת בשרים ויין ובבילוי בספא המפנק במלון.
המלון עצמו משגע, מלון בוטיק השוכן בלב חורש מקסים, עיצוב משגע, צלילי מים זורמים בכניסה ממפלון מלאכותי קטן ואווירה של שלווה שגרמה לי להצטער שאני לא יכולה להשאר שם לכמה לילות.
בשעות הערב המאוחרות הספקתי עוד לשטוף מברשות ולבלות קצת זמן איכות משפחתי לפני שצנחתי למיטה בסביבות חצות מותשת. היום הראשון עבר בהצלחה.


הנשים שהשתתפו בסדנא היו ממגוון גילאים רחב יחסית, החל מנשים בסוף שנות העשרים לחייהן ועד לנשים בעשור השביעי לחייהן, ובהתאם לכך גם הטיפים שלי וההסברים כוונו לטווח הגילאים הרחב ולמגוון הטרדות שמעסיקות נשים בגילאים השונים. הסדנא אומנם התמקדה באיפור יומ-יומי, אך לא יכולתי להתאפק ופירגנתי להן גם בכמה טיפים לשדרוג האיפור מהאיפור היומיומי לאיפור ערב משגע. עברנו על כמה סגנונות איפור עיניים תוך התייחסות למבנה וצבע וכמובן להרכבת משקפיים.

בכלל, באופן כללי, אני מאד נהנית להעביר סדנאות איפור לנשים. ההזדמנות לחלוק עימן את הידע שלי, ללמד אותן טיפים שמקלים על חייהן (חכו לסדרת הסרטונים עליהם אני עומלת עבורכן), ובעיקר לראות את ההפתעה ושביעות הרצון על פניהן  כשהן מגלות איך שינוי קל בשגרת האיפור שלהן מביא לשיפור עצום בתוצאה הסופית.

בהמשך השבוע הספקתי ללמד שני קורסים ולבלות שעות ארוכות מאד על הסט  ביומיים של צילום סרט תדמית לטכניון, מזל שהצוות היה כל כך מקסים, כשיום צילום מתחיל בשבע בבוקר ומסתיים לקראת עשר בלילה, האנשים עימם עובדים הם שעושים את ההבדל בין יום עבודה מהנה לסיוט שרק מחכים שיסתיים.

והיום, כמו בתזמון עם מזג האוויר החורפי שפשוט דורש להשאר בפיג'מה ולשתות הרבה שוקו חם, הוקדש לשיווק וכספים, הכובע הכי פחות אטרקטיבי בעסק, ועם זאת ההכרחי ביותר.

ואיך היה השבוע שלכן?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...