יום שישי, 28 בספטמבר 2012

סדנת איפור עם ערך מוסף

לפני חודשיים (וואו הזמן טס) ערכתי בסטודיו סדנה שכל הכנסותיה תרומה לעמותת "הכלבים שבצל". גם אתן הוזמנתן בפוסט שפירסמתי בנושא.
לשמחתי ולשמחתן הבנות המקסימות מהעמותה ההיענות היתה יפה והסטודיו המה נשים, במגוון גילאים, שבאו ללמוד להתאפר ועל הדרך לסייע לכלבים.
כאשר הנשים המשתתפות בסדנת האיפור שלי מגיעות מטווח גילאים רחב אני משתדלת לעשות "סדנת טעימות", כלומר סדנה בה אני מדגימה על כמה שיותר נשים, ונוגעת בקצה המזלג בכמה שיותר תחומים כדי שכל אחת תצא עם מענה אישי, ותדע לעשות את ההתאמה למה שהכי נכון ומתאים לה.


לסדנה הגיעה גם נטלי מהעמותה, לאסוף את הכסף, ובעיקר לספר למשתתפות על העמותה ועל פועלה ובעיקר על הגורל האכזר של הולכי הארבע בישראל. אינני יודעת אם דבריה חילחלו אל לבן של כולן כמו אצלי, אבל לפי השאלות הרבות וההתעניינות אני מניחה שכן, ועצם קיום השיחה הזאת היה חשוב בעיניי אפילו יותר מאשר הסדנא (וכבודו של עולם האיפור במקומו מונח, כן?!)

אני, מצידי, השתדלתי ללמד אותן את הבסיס: קרי התאמה של בסיס נכון ומריחתו, חיטוב הפנים בעזרת האיפור, והתאמה של איפור העיניים למבנה העין ולצבעה. חלקתי איתן טיפים לאיך ליצור אשליה של שפתיים גדולות ובשרניות יותר, איך לפקוח את העין, ואיך להראות "מאופרת אבל לא מאופרת", טריקים שגורמים לנו להראות וואו מבלי שהמסתכל עלינו ידע שהקומפלימנטים צריכים ללכת לחברות הקוסמטיקה ולא להורים ולגנים.

כמו בכל סדנאות האיפור שאני מעבירה השארתי הרבה זמן לשאלות אישיות, ואכן היו לא מעט כאלה, ואני מקווה שכולן יצאו מרוצות ועם מענה, אם לשפוט לפי התגובות הנלהבות בדף הפייסבוק שלי יום למחרת, כנראה שגם עבורן הסדנא היתה הצלחה.

בסיום הסדנא התפנקו המשתתפות בצללית אבקה מתנת סטודיו טלי פלד, מאפרת מעולה ופעילה למען בע"ח.

לאור הצלחת הסדנא החלטנו לקיים סדנה נוספת בעתיד, אם הייתן רוצות לקחת בה חלק, צרו עימי קשר ואעדכן במועד הסדנא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...