יום שישי, 5 באוקטובר 2012

תסרוקת בחמש דקות

מי מכן שעוקבת אחרי דף הפייסבוק שלי ודאי נתקלה בתמונה שהעלתי לפני מספר שבועות של התסרוקת אותה עשיתי לעצמי לקונצרט החגיגי של השגרירות הבולגרית (אל תשאלו). את ההשראה שאבתי, כמו בהמון תחומים לאחרונה, מפינטרסט

בזמנו הבטחתי להעלות הסבר מצולם איך עושים זאת, וסוף סוף היה לי זמן לשבת ולצלם עבורכן את השלבים.

השלב הראשון הוא להחליק את השיער, התסרוקת הזו נראית טוב יותר על שיער חלק. לא מוכרחים להשקיע בפן מושלם, רק קצת לסדר אותו.
את החלק הקדמי כל אחת יכולה לחלק לפי העדפתה האישית ובהתאם למבנה פניה- שביל באמצע, בצד או ללא שביל בכלל.
לאחר מכן אוספים את השיער כולו בקוקו נמוך
לשלב הבא נעזרתי באביזר קסמים, פשוט וזול שניתן לרכוש בכל חנויות האקססוריז הזולות סטייל ביוטי קר, אבל למי שאין ניתן בקצת יותר מיומנות לבצע גם בלי, פשוט עם שתי אצבעות. משחילים את הקוקו בתוך החלק העגול ואז נועצים את המקל מאחורי הגומיה. אני קוראת לזה קריעת ים סוף



 מושכים את המקל בעדינות מבעד לשיער (בעצם יוצרים חור מאחורי הגומיה ודרכו משחילים את הקוקו) עד שכל השיער עובר

ועוצרים להתפעם מהתוצאה (כלומר ככה זה אמור להראות בשלב זה). האמת שהשדרוג המאד פשוט הזה לקוקו יכול להתאים גם ליום יום וגם לדייט קייצי ונראה טוב גם בפני עצמו לטעמי

בשיער הדליל והקצר יותר שלי בשלב זה כבר יכולתי לגלגל מעט את השיער ולסיים את התסרוקת, אבל  לעדי, המודליסטית שלי יש המון שיער, והוא אף, כמו שראיתן, ארוך, כך שיש צורך לחזור על שלב זה פעם נוספת

בשלב האחרון קצת פיקששתי מבחינת הצילום היות ויש לי רק שתי ידיים ונזקקתי לשתיהן כדי לסדר את השיער שלא יברח. בגדול זה השלב שבו מסתירים באלגנטיות את שארית הקוקו מלמטה בעזרת סיכות סגורות, ולאחר מכן מותחים ומעצבים את ה"מניפה" שנוצרה לכיוון הראש למראה אלגנטי יותר בעזרת סיכות סבתא (סיכות פתוחות).
וכך זה נראה אחרי שלב הסיכות:
לטעמי התוצאה על השיער המדהים של עדי הרבה יותר מרשימה מאשר התסרוקת הקטנטנה שיצאה לי, אולי הגיע הזמן לשקול תוספות שיער... 
בגודל כזה זו תסרוקת ערב של ממש, שבשילוב עם פרח או מסרקיה מעניינת יכולה להחמיא לכל כלה אלגנטית חובבת רטרו
מה דעתכן?

2 תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...