יום חמישי, 13 בספטמבר 2012

זה מה זה בסיסי- חלק א'

הסוד למראה יפה ומחמיא טמון בבסיס נכון לעור הפנים. יותר מאיפור עיניים מיוחד, יותר משפתון הורס, בסיס נכון יכול לשדרג את המראה לכל אחת מבלי לחשוף את העובדה שהיא התאפרה, והרי בסופו של דבר זה מה שרובנו רוצות- להראות מדהים ושכולם יחשבו שפשוט קמנו ככה בבוקר.

עוד לפני מוצרי האיפור, בסיס טוב הוא פונקציה של טיפוח נכון של העור. שגרת הטיפוח שלי היא בעיקר פונקציה של זמן וסבלנות. כשאני מרגישה צורך להשקיע בעצמי ומוצאת לכך את הזמן, שגרת הטיפוח שלי כוללת שלוש מסכות בשבוע, ניקוי יומי עם הקלריסוניק, וכמובן קרם לחות וקרם עיניים. כשאין לי את הזמן והאנרגיות (למשל בחופש הגדול) אני מסתפקת בשניים האחרונים ובסבון פנים במקלחת.
על הקלריסוניק כבר כתבתי, ואני ממשיכה לטעון שזו המצאה גאונית, שעבורי לפחות, בעלת עור רגיל-מעורב ושנאה עזה לכך שזרים יגעו לי בפנים, מהווה תחליף מעולה לקוסמטיקאית.

על המסכות אני לא חושבת שפירטתי, ובהחלט מגיע להן כמה מילים
ראשונה היא גם המסכה האחרונה שהצטרפה אצלי לאוסף, לאחר טיפול בדקלאור, אחד משני טיפולי פנים בודדים שעברתי בכל חיי, זוהי מסכת ניקוי הנקראת AROMA CLEANSE. זוהי מסכת חימר הסופחת את כל האיכס והפיכס מהפנים ומשאירה את הפנים נקיות יותר ובהירות יותר
הריח שלה הוא לא הדבר הכי נעים בעולם, ריח חזק שאני לא יודעת להגדיר (בהריון הזה נעלמו לי המילים, את בעלול זה מחרפן כשאני מנסה להסביר לו משהו: "תביא לי את הזה מההוא, לא שם, על הדבר הזה, המרובע, נו, ליד הספה" "על השולחן בסלון?" "כן!") , אבל תורם לתחושת הספא שאני מנסה ליצור בבית כשאני כבר טורחת להתפנק.
אם אני זוכרת נכון המחיר המלא שלה בארץ הוא 280 ש"ח, אני רכשתי בסטרוברי בחצי מחיר

המסכה השניה היא מסכת זוהר, קניתי אותה לגמרי במקרה כשרציתי קרם לחות חדש לפנים והיא היתה חלק מסט של דקלאור יחד עם קרם פנים ועוד שתי דוגמיות של מוצרים (והכל ב200 ש"ח, שווה ביותר!) ונקראת SOURCE D'ECLAT

המסכה הזו פשוט מדליקה. דבר ראשון היא שקופה, והיא מתקשה על הפנים כמו שכבת פלסטיק זוהרת (האמת שבפעם הראשונה זה בעיקר הזכיר לי את עולם האפקטים ואיזו הזקנה מטורפת וצלקות מגניבות אפשר ליצור איתה). מורידים אותה בשפשוף כך שזוכים גם בפילינג קל (מודה, לפעמים אני מקלפת אותה סתם כי זה מגניב), והעור אחר כך פשוט מלא אור וקורן. בהחלט קנייה שווה

המסכה השלישית והותיקה מכולן מלווה אותה בשגרת הטיפוח עוד מלפני החתונה, אז החלטתי לראשונה להשקיע במסכה טובה ולא להסתפק במסכות הפשוטות יותר בהן נהגתי להשתמש קודם לכן (אם כי עדין שמורה פינה חמה בלבי למסכה המתחממת החד פעמית שנמכרה ב2$ בפארמים בניו יורק). מדובר במסכת לחות של אסתי לאודר מסדרת HYDRA COMPLETE

גם זו מסכה מאד מומלצת לטעמי, והתחושה של העור לאחר שאני מורידה אותה היא פשוט חלומית. בהמלצת המוכרת אני מורחת אותה לפני השינה וישנה איתה את הלילה, במקום להסירה אחרי עשר דקות כפי שכתוב, ואני פשוט מכורה לתחושה בבוקר שאחרי. לתחושה שנשארת לי על האצבעות אחרי המריחה אני קצת פחות מתגעגעת, וחייבת לרוץ לשטוף אותן מיד לאחר המריחה.

קרם הלחות שלי כרגע הוא הקרם של קליניק עליו כבר כתבתי בעבר, הוא לא המועדף עלי, אבל העובדה שהוא מכיל בתוכו מקדם הגנה ואינו מרגיש לי שמנוני גורמת לי להעדיף אותו בימים חמים אלה. אחרי החגים אני מאמינה שאני אחזור לקרמים הקבועים שלי, ואז גם אקדיש להם פוסט. חייבת להודות שלא ראיתי שינוי בגוון העור, בפיגמנטציה או בכלל במראה העור שלי בעקבות השימוש, אבל העור נשאר לחותי וצבע הפנים לא התכהה, כך שהקרם ענה על הדרישה שלי ממנו.

ובקרם העיניים אני עדין מזגזגת בין כמה קרמים, עליהם כבר כתבתי פה,  למעט הקרם של בובי, שעל אף שהוא המועדף עלי הוקדש למזוודת האיפור, שכן כולם מוצאים חן בעיניי, ועוד לא נסגרתי על אף אחד מהם באופן סופי.

בחלק ב' אכתוב על יצירת אשליה של עור מושלם בעזרת מוצרי האיפור (שזה בעצם סוג של סוד מקצועי, אז תעריכו)

מה שגרת הטיפוח שלכן?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...