יום שלישי, 25 בספטמבר 2012

איפור עמיד לכיפור: שיהיה לכן על מה להתנצל בשנה הבאה

אישית אני לא נכנסת למיטה עם איפור לא משנה מה, כוכבת אופרת סבון מעולם לא התיימרתי להיות, וניקיון עור הפנים שלי חשוב לי יותר מאיך שאראה בשניה שאקום בבוקר, אבל לאלה מכן שמאמינות ושומרות, אבל גם אוהבות להראות מאופרות ומטופחות, אני מקדישה פוסט זה שכולו נועד ללמדכן איך ובמה להשתמש כדי שהאיפור יחזיק מתחילת הצום ועד תומו

נתחיל, כמו תמיד, בבסיס. בקטגוריית המייק אפים העמידים אני אוהבת את הקולורסטיי של רבלון לעור שמן, ואת המייק אפ העמיד של בובי בראון לעור רגיל-יבש. האחרון הפך למייק אפ הקבוע שלי מאז השקתו, ואינני יודעת אם לזקוף את המחמאות הרבות שאני מקבלת מאז לזוהר ההריון או למייק אפ. הקולורסטיי הוא מייק אפ שמככב בתיקי איפור רבים של מאפרות עקב עמידותו הרבה ומבחר הצבעים הרחב יחסית לארצנו , בניגוד למייק אפים עמידים אחרים לא נוצרים עימו חריצים לאחר שהוא מתקבע, אבל הוא מעניק כיסוי כבד מדי לטעמי

כדי לשפר את העמידות עוד יותר ולהבטיח שהמייק אפ ישאר לאורך כל הצום, אני ממליצה להוסיף פריימר לפני, פודרה מעל, וכמובן פיקסר- ספריי מקבע בסיום האיפור.  על פיקסרים אכתוב פוסט בהרחבה בהמשך, כעת אסתפק בלהסביר שזה הגרסא האיפורית לספריי לשיער, ונועדה לאותה מטרה- קיבוע האיפור על הפנים והארכת העמידות. בניגוד לספריי לשיער הפיקסר לא מקשה את הפנים :) פיקסר ניתן לרכוש בכל חנות איפור מקצועית, אבל בהנחה שאתן לא רצות עכשיו לפני הצום לעשות זאת, המתינו קצת עד לסקירה המקיפה.

את ההצללות למי שעושה, ואת הסומק, אני ממליצה לעשות עם מוצרים רטובים (מוס, קרם וכו'). אני מאד אוהבת את הסמקים הקרמיים של מייבלין, ואת הפוט-רוג' (כן זה נשמע גס) של בובי בראון. מבחינת מריחה אני ממליצה למרוח אותם עם האצבעות או עם מברשת דו פייברית (ואז בכל זאת לעבור עם האצבעות). אם אתן יודעות לשלוט בכמויות ולא נראות כמו ליצן לאחר מריחת סומק, הפחיתו מעט בעוצמת הגוון במריחת הקרם וקבעו עם סומק באבקה

לשפתיים אני ממליצה בחום על השפתונים העמידים של מייבלין, עליהם כבר כתבתי בהרחבה בהשוואת שפתונים עמידים, מבין ההיצע שיש בארץ הם הכי פחות מתפוררים ומתייבשים. בכל מקרה הייתי בוחרת בגוון טבעי יחסית, כך שאם מאיזושהי סיבה השפתון יתקלף הבדלי הגוון לא יהיו מהותיים מדי. עוד טיפ: למרוח שכבה דקיקה, זה מפחית את הסיכוי לקילופים ושבירות

ולעיניים: כאן ההיצע רחב, מאד, ותלוי בסגנון האיפור שלכן ובמידת ההשקעה הרצויה. כבסיס או בפני עצמה, אני ממליצה בחום על צללית  הקרם העמידה של מייבלין אותן הגרלתי פה בשבוע שעבר (כן, גם אני שמה לב עכשיו שיש למייבלין מלא מוצרים עמידים וטובים). שני הצבעים העליונים בסקירה, החומים, מעולים למראה שהוא רק מעט יותר מטבעי, ויכול להתאים גם ליום וגם ללילה

באגף האייליינרים אני רוצה לשתף אתכן בגילוי- לג'ייד יצא אייליינר עמיד בטירוף. האמת שהוא יצא כבר לפני כמה חודשים והלך לאיבוד בבלאגן המגירה של "דברים שאני צריכה לכתוב עליהם", ועם הסידורים לקראת החג מצאתי אותו, ניסיתי אותו, התלהבתי, ואז התעצבנתי קשות כשהבנתי שמסיר האיפור העמיד שלי נגמר ואני ציירתי עם האייליינר על הפנים משל הייתי דראג קווין מתחילה. ובמילים אחרות: כבר המון זמן לא נתקלתי באייליינר עמיד כל כך. הגוון הוא שחור-שחור ונהדר, המריחה נוחה למדי (מכחול), והעמידות, אחחח העמידות, הקפידו להצטייד במסיר איפור טוב לאחר הצום אחרת האייליינר ישאר עמכן עד ערב סוכות לפחות

ולבסוף, מסקרה. ההיצע של מסקרות עמידות גדול, ולכל אחת יש את הפייבוריטית שלה. בגדול, לא מומלץ להשתמש בהן באופן קבוע, אבל פעם בשבוע זה ממש לא נורא, והן אכן עמידות, ומונעות את הסיכון שתתעוררי מהשינה ותמצאי סימנים שחורים מתחת לעיניים א-לה-הרואין-שיק. בין העמידות שאני אוהבת: המסקרה העמידה של מייק אפ פוראבר, הגרט לאש בגרסתה העמידה של מייבלין, ולמי שתפוסה על מסקרה ספציפית ואין לה אותה בגרסתה העמידה, על הפיקס של קלרינס- מסקרה שקופה שהופכת כל מסקרה לעמידה. שוס
התייפיפות נעימה וצום מועיל יקירותיי

3 תגובות:

  1. טל, אפשר לבקש עזרה? אני משתמשת בקולור סטיי של רבלון אבל הבנתי שהם מבצעים ניסויים על בע"ח. אני זוכרת שגם בובי בראון בבעלות אסטי לאודר (שגם מבצעים). יש לך מייק אפ אחר שהיית ממליצה עליו למישהי עם עור בהיר ושמן?
    מודה לך

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערי, רבלון ממש כמו אסתי לאודר התחילו למכור מוצרים בסין ועל כן אכן מבצעים, דרך גורם שלישי, ניסויים בבע"ח. את יכולה לנסות את המייק אפים העמידים של חברת OFRA, הם לא מבצעים ניסויים, ויש להם מייק אפ שקיבל ביקורות אוהדות, אם כי לא התנסתי בו באופן אישי. יש גם את האבר-לסטינג של קלרינס שאני מאד אוהבת והם לא מבצעים ניסויים למיטב זכרוני, אבל בגדול, נראה שהצרכנים שאכפת להם מבע"ח הפסידו בקרב מול סין...

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...