יום שישי, 29 ביוני 2012

תיק עזרה ראשונה לכלה

לרגל עונת החתונות, ולאור שאלות מכלות ולא פחות, מהמלוות שלהן, החלטתי להציע להן את הרעיון שלי לערכת "עזרה ראשונה" עבור הכלה. כמובן שאת ככלה יכולה להכין את הכל בעצמך ולהביא עימך, אבל הרבה יותר כיף להראות את הרשומה הזו לחברה בתוספפת איזה Hint hint קטן ולהתפנק ביום עצמו.

הבסיס הוא כמובן מיני ערכת תפירה, על כל צרה שלא תבוא שכוללת חוט בגוון השמלה (פחות או יותר), 2-3 מחטים, וכמה סיכות ביטחון. לזה הייתי מוסיפה גם מברשת שיניים חד פעמית ומשחת שיניים בגודל טראוול-סייז, תחבושות היגייניות (יש כלות שמהלחץ וההתרגשות מקבלות מחזור מדומה בערב החתונה) ופלסטרים-פדים לרגליים למקרה שהיא לא התאמנה מספיק עם נעלי הכלה שלה. ובזה נגמר החלק הנטו-פרקטי.

קיסמיי אוזניים, דפי פודרה (יש לבודי שופ ולמאק בארץ), שפתון או גלוס בגוון שבו היא מאופרת (לרוב אפשר לרכוש מהמאפרת, או לקחת ממנה את שם השפתון ולרכוש בחנות) וכמה סיכות סבתא יטפלו בחלק של האיפור-שיער ויהוו מעין ערכת טאץ' אפס, בתקווה שהכלה כלל לא תזדקק לשום דבר.

ולאחרי החתונה:
מגבונים להסרת איפור. נכון, מכל האופציות להסרת איפור זו הטובה פחות, אבל הם זמינים וקלים לשימוש גם במצב של שיכרות ועייפות, ומעולים לכלות שאינן מתאפרות ביום-יום ולא מחזיקות ארסנל של מסירי איפור משל עצמן. לאחרונה יצא לי לנסות את המגבונים של קרליין, מגיעים באריזה לבנה וכלתית, מסירים גם איפור עמיד (אם כי הייתי ממליצה לזרוק לחבילה גם שניים שלושה מגבונים EYE CARE לעיניים רגישות) ולא מוציאים חצ'קונים ביום למחרת. הריח סביר, כמו של מגבונים אחרים מהזן הזה, המגבונים עצמם עבים ונעימים למדי על העור. לא לשכוח לשטוף פנים לאחר מכן.

מרכך ואפילו מסכת לחות לשיער- בין כמויות הספריי האסטרונומיות שנועדו להחזיק את התסרוק לבין עיבוד השיער עם מכשירים חמים, השיער של הכלה ידע ימים יפים יותר. הדרך הקלה ביותר להפטר מכמויות הספריי היא לטבול את הראש באמבטיה לריכוך ראשוני של השיער (בד"כ אחרי הוצאת הסיכות, תהליך מייגע בפני עצמו ומה שבאמת זוגות עושים אחרי החתונה, השיר נשאר לעמוד באותה צורה), ואז להעמיס עליו מרכך, לעסות בעדינות, להמתין מספר דקות ולשטוף. במידה והזוג ישן מחוץ לבית עדיף שלא להשתמך על השמפו והמרכך שמציעים בבתי המלון ולדאוג למרכך עשיר ויעיל שבאמת יעשה את העבודה.

לזה לצרף ברכה מרגשת והרבה אהבה, ואתן מסודרות

שיהיה במזל טוב :)

2 תגובות:

  1. פוסט חמוד ואינפורמטיבי! בהחלט מתנה קטנה ומשמחת לכלה הנרגשת

    השבמחק
  2. בתיק עזרה ראשונה זה יש מוצרים שיעזרו לכלה ביום החתונה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...