יום חמישי, 7 ביוני 2012

careline magic touch

הרבה זמן אני מחכה לכתוב את הפוסט הזה, ועכשיו סוף סוף אני בצבע הנכון כדי לנסות את המייק אפים הללו, שהשיקו בקרליין לפני כחצי שנה.

מדובר במייק אפ-פודרה לחותי במיוחד המכיל מקדם הגנה גבוה יחסית (SPF 27) המכיל 10 גרם,  ומגיע בארבעה גוונים צהבהבים, כשבסקירה זו אציג את הבהיר שבהם.
האריזה חמודה, לבנה עם כיתוב שחור, מאד נקיה ושיקית, כאשר ישנה הפרדה בין הספוגית לבין המייק אפ והמראה, מה שמוסיף לנוחות לטעמי. באופן מפתיע גם הספוגית שמגיעה עם המייק אפ נוחה למדי לשימוש, אם כי עוד לא ניסיתי לנקות אותה ואינני יודעת איך היא תשרוד ניקיון וחיטוי.

הגוונים כאמור, צהבהבים, והיות ויש רק ארבעה גוונים לא כולן יוכלו למצוא את הגוון שלהן במבחר הזה, אם כי בסדנאות האיפור שלי כבר נתקלתי בנשים שמצאו התאמה מושלמת באחד מארבעת הגוונים.

המייק אפ מוגדר בחברה כמעניק כיסוי בינוני, אך עלי לומר שלטעמי הוא מעניק כיסוי מלא, ומעלים כמעט לחלוטין את הנמשים שלי, חיסרון לטעמי, אך יתרון בעיניי רבות, בעיקר שהדבר לא מצריך כמות נכבדה של חומר ולא נראה או מרגיש כבד (רק מוזר, לראות את עצמי בלי נמשים פתאום).
התחושה קצת לחותית וקרמית מדי לטעמי, ובמשך היום הסתובבתי עם הרגשה שהמייק אפ לא לגמרי התקבע, והצטערתי שלא פידרתי אותו קודם לכן, מה שכמובן פגע גם בעמידות, לאחר מספר שעות המייק אפ נספג או דהה, והיה צורך בטאצ' אפס לאורך היום.

כאמור אני השתמשתי בגוון הבהיר ביותר, גוון 301:

וכדי להבהיר לכן את כושר הכיסוי:
תמונות קשות
שימו לב שהיות ומקדם ההגנה גבוה בתמונות הצד המאופר יוצא בהיר יותר, כך שעדיף לבחור במייק אפ זה לשעות היום ולא לערב או לאירועים שם סביר להניח שתצולמו.

בשורה התחתונה? מוצר נחמד, פשוט לשימוש, ואם התמזל מזלכן למצוא התאמה מושלמת של גוון זה בהחלט מייק אפ נוח,  אך אני כנראה אמשיך לדבוק במייק אפים נוזליים ועמידים יותר

ועוד מילה לסיום- קרליין אינם מבצעים ניסויים בבע"ח, בעולם בו עוד ועוד חברות מוותרות על ערכיהן כדי להכנס לשווקים חדשים ולא ידידותיים לבע"ח (או לבני אדם) זה ראוי להערכה.

ועדכון: המייק אפ ניתן לאחותי, חובבת המייק אפ-פודרות, שעורה יבש משלי והיא פשוט מאוהבת בו. הגוון מתאים לה בול, היא מרוצה עד השמים מהכיסוי הבינוני שנותר תוך שניות ובשימוש בכמות זעומה של חומר, ובניגוד אלי לא הרגישה שיש צורך בפידור נוסף או שהוא אינו מתקבע

3 תגובות:

  1. אהבתי מאוד את המ.אפ בשל הכיסוי הגבוה, ומסנן הקרינה 27, איני ממשרת אותו כך שקל לעשות תיקונים במשך היום, כמעט סיימתי את 301 הבהיר שהצגת פה. לקיץ מייעדת את 302. בשל הצהבהבות מאמינה שרבות ימצאו את עצמן באחד הגוונים. ביציאות תמיד אשתמש בם.אפ נוזלי

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...