יום שלישי, 19 ביוני 2012

קייט ואני

מה משותף לי ולקייט מוס? אני אתן לכן רמז, זו לא הגזרה... זה גם לא חשבון הבנק...

למי שלא שם לב המותג RIMMEL לונדון חזר לארץ אחרי קרוב לשני עשורים שבהם נעדר ממדפי הפארמים שלנו, והוא מתהדר כבר קרוב לעשור בקייט מוס כפרזנטורית, וכעת גם הוציא קולקצית שפתונים בפיתוחה של הדוגמנית הבריטית:
Kate Moss Lasting Finish Lipstick

ומעבר לרעש היח"צני סביב הקולקציה, מה השוס?

ובכן לנוסחת השפתונים מוחדר פיגמנט היהלום השחור, פיגמנט אשר גורם להחזרת אור ולעומק ועוצמה לגווני השפתונים. השפתונים לחותיים למדי ועם זאת הדהימו אותי במשך הזמן שהם שרדו על השפתיים. היות וכבר סיפרתי לכם על יחסי האהבה-שנאה שלי עם שפתונים אדומים, לא אלאה אתכן בזה שוב, ורק אספר כי אני נוהגת למרוח שכבה ממש דקיקה על השפתיים, ממש כמו ליפ-סטיין (וזה עמיד בטירוף!) ומעל לחות או גלוס שקוף. כך השפתיים שלי מקבלות גוון יפה ואני לא מרגישה זועקת מדי.

כמו שהבנתן קיבלתי את הגוון האדום, מספר 01, אך הוא לא היחיד בקולקציה, שנמכרת ב70 ש"ח לפני הנחות, וזה ציון לשבח לדעתי למותג שבניגוד למותגים עממיים אחרים נמכר גם בארץ במחירים סבירים (יחסית).
ממש התלהבתי מהאדום הזה. הוא כל כך מדויק לטעמי, ואני חושבת שהוא האדום המושלם לגוון העור שלי, שלא לדבר על כך שהיות ותת הגוון שלו כחלחל ולא צהבהב השיניים נראות לבנות יותר ולא צהבהבות כמו שקורה לעיתים לחסרות מזל.

אז הגוון משגע, העמידות מפתיעה לטובה והמחיר סביר פלוס, מה עוד אפשר לבקש? אפילו פולניה כמוני חייבת להודות שהיא מרוצה.

אספר עוד, למי שמעניין אותה, כי אריזת השפתונים שחורה ושיקית והיא מעוטרת בחתימתה של קייט באדום, גימיק חביב. ומבחר הגוונים הקיים בסדרה:
סקרניות לראות את הגוון? דאגתי לכן גם לסווטצים:


ולבסוף, סוגיית הניסויים בבע"ח: כאן נתקלתי בתגובה רשמית של החברה לשאלה, ועולה ממנה שכמו  (כמעט) כולן , לצערי, החברה נגד ניסויים אבל מבצעת אותם כשהדבר נדרש ע"י מדינות (סין?), מבאס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...