יום ראשון, 24 ביוני 2012

Loreal Youth Code Lumiere

בעבר כבר כתבתי על החלק האיפורי בסדרה המאירה של לוריאל שיצאה לפני כמה חודשים, וכעת אני סוף סוף מתפנה לכתוב גם על החלק הטיפוחי.

למי שלא זוכרת מוזמנת לקרוא כאן
בסדרה סרום וקרם לחות למראה זוהר, כאשר בעקבות המלצתם של החבר'ה הטובים בלוריאל התייחסתי לסרום, אותו קיבלתי להתנסות, כאל קרם לחות לכל דבר, ולא העמסתי מעליו, במזג האוויר הנוראי של החודשים האחרונים קרם לחות נוסף.
הסדרה החדשה של לוריאל מנסה לענות על השאלה הנצחית- מה נשים רוצות? ובכן לפי החברה נשים מעוניינות במוצרים שיעניקו לחות ומראה אחיד ללא כתמים ופגמים, ובעיקר מראה זוהר וקורן. האמת? בכל הנוגע לעור אני בהחלט מסכימה איתם.
הסדרה מיועדת לבנות 25+ ומתהדרת בשני פטנטים שווים במיוחד:
טכנולוגיית הLUMIGEN לומי ג'ן שהיא בעצם שילוב של 5 רכיבים המסייעים לא רק לטשטוש כתמים אלא גם למניעת הופעתם: ויטמין B3 שמווסת את ייצור המלנין האשם בפיגמנטציה, ויטמין CG שינו נוגד חמצון המעניק זוהר, פרוציסטאין שמווסת את המלנין הקיים, CELL KLT שהינו תמצית בוטנית של ערמונים הפועלת לחידוש תאי העור ולהענקת לחות וHEPES המבצע הסרה עדינה של תאים המלאים במלנין מעל פני העור.
טכנולוגית תמצית האור- ANDERSEN LIQUID- רכיב המכיל לוחיות מראה זעירות המתמקמות זו לצד זו על פני העור ויוצרות בעצם סוג של מראה ענקית ואחידה היוצרת אשליה אופטית של משטח חלק ואחיד המחזיר קרני אור ומעצים את הזוהר של עור הפנים.

בלוריאל שאלו את הנסייניות שלהם מה דעתן על המוצרים ומדווחים כי 67% מהנשים דיווחי על הפחתה בכתמי השמש כבר אחרי שבוע!

כאמור אני קיבלתי את הסרום המתהדר בשם המפוצץ Youth Code Lumiere Super Serum ומועשר בחומצה היאלורונית אשר אוגרת לחות בנוסף לטכנולוגיות שפירטתי למעלה, ובחברה מוסיפים כי הסרום מכיל 40% יותר ויטמין CG בהשוואה לקרם הלחות.
מרקם הסרום קליל והוא ניחן בגוון פנינה אשר משאיר תא עור הפנים קורן, והודות למרקם הקליל הוא יכול לשמש גם כקרם לחות.

הסרום מכיל 30 מ"ל, ומחירו לפני הנחות 220 ש"ח.

ובשורה התחתונה?

הסרום ממש נעים, וחוץ מאינספור לחיצות בהתחלה כדי "להפעיל" את המשאבה, יוצאת כמות מדודה, כך שלחיצה אחת מספיקה לכל הפנים. המרקם אכן קליל ונספג מהר והעור אכן נראה קורן יותר לאחר המריחה אם כי לא בצורה חדה מאד. לא ראיתי שינוי בנמשים שלי, וכתמי שמש אחרים עדין אין לי (תודה לך קרם הגנה), אך כקרם לחות קליל לחודשי הקיץ הוא מומלץ בחום.

מציינת, כרגיל, כי לוריאל עדין ברשימה השחורה של PETA כמי שמבצעים ניסויים בבע"ח, יחד עם 90% מחברות הקוסמטיקה בארץ.



  

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...