יום שני, 9 בינואר 2012

Guerlain Meteorites Perles

כבר כתבתי בעבר על הפריימרים האהובים עלי, ועל מוצרים שהם לא בדיוק פריימרים אבל משמשים אותי לאותה מטרה, ועכשיו אני שמחה להוסיף מוצר נוסף לרשימה.
מדובר במוצר לא חדש, פריימר הפנינים של גרלן העונה לשם מטואריט פרלס (פנינים מטאוריטיות בתרגום חופשי).
מחירו של הפריימר יכול אומנם לממן משפחה סינית במשך חודש, שכן הוא מתומחר ב-402 ש"ח, אבל שווה כל שקל.
אז מה סוד הקסם? כנראה שהפנינים, אשר נמחצות בלחיצה ויוצאות מעורבבבות עם הג'ל השקוף בכמות מדודה עם כל לחיצה. כמו שכתבתי לכן בפוסט הקודם על מקסים, גרלן דוגלים בעור קורן, והם לגמרי מצליחים להשיג זאת עם הפריימר הזה.

הפריימר מתיימר, ומצליח, ליצור עור קורן וחלק יותר ולשפר משמעותית את עמידות האיפור.

לחיצה מלאה מספיקה לכל הפנים, כאשר מתקבל ג'ל בגוון שמנת-פנינה (מעניין למה) עם ריח מתקתק עדין (הגעי למסקנה שאני מעדיפה מוצרים עם בושם, באופן אישי, כי אלרגיות לבושם אין לי, אבל סלידה מריחות של מוצרים ללא בישום דווקא יש). פריימרים על עצמי אני מעדיפה למרוח עם האצבעות (הכי מהיר) והתחושה המתקבלת היא קרירה ומעט רטובה-דביקה, לא לגמרי נעים (אבל גם לא לא-נעים), בכל מקרה התחושה הזו נעלמת תוך שניה-שתיים, החומר מתייבש, והופך לבלתי מורגש.
מבחינת עמידות האיפור, אני לא באמת יכולה להעיד היות והמייקאפים שלי עמידים ממילא.

ומבחינת העור? מרגיש חלק יותר, ובעיקר, קורן. קורן כאילו אני שוב בהריון (ואני לא! סתם שמנה), קורן כל כך עד שהוא קוטף מחמאות מאחרים שתוהים מה עשיתי שאני נראית כל כך זוהרת

וכמובן, גרלן לא מבצעים ניסויים בבע"ח, פלוס גדול טובתם

מבחינתי זו ההגדרה למוצר מנצח.



2 תגובות:

  1. הפריימר מהמם באמת משדרג את האיפור בקשר לניסויים בבעלי חיים אי אפשר לדעת, באתר שלהם אין שום מידע על כך הם גם לא עונים למיילים וגם על אריזות שלהם אין שום סימון

    השבמחק
  2. המאפר הראשי שלהם טוען שהם לא מבצעים, פירטתי את התשובה בהרחבה בפוסט "מקסים". אבקש גם מהיח"צ תגובה רשמית מהחברה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...