יום חמישי, 19 בינואר 2012

Idyllic eyeshadow JADE



כבר כמה שבועות שאני מחכה להתפנות לכתוב את הפוסט הזה, והנה סוף סוף הגיע הזמן. קיבלתי מחברת JADE הישראלית צללית אבקה מסדרת IDYLLIC MINERAL EYESHADOW.

בחברה מגדירים את הצלליות כצלליות במרקם משי וזוהר של תכשיט. הצלליות מכילו ויטמינים C ו-E, אבני חן כמו אמטיסט, טורמלין וג'ייד ואפילו פנינים זעירות.

הגוונים המופיעים בסדרה: DIAMOND DUST, FOREVER NUDE , FAIRY DUST ,GOLD DUST,  NIGHT FAIRY ,  EMERALD STAR,  DAZZLE DUST, ROYAL VEIL     

מכיל: 2.2 גרם. מחיר צללית לצרכן :74.90 ₪.  

אני קיבלתי את צללית מס' 16 העונה לשם DAZZLE DUST, שזו צללית חומה-בז'ית ומאד מאד מנצנצת. יש לה תת-גוון מוזהב, פיגמנט עשיר למדי, ונצנוץ עשיר כבר אמרתי? :)




האריזה השחורה-זהובה נחמדה, זוהי אריזת מסננת, כמו מרבית צלליות האבקה, ועל כן פוטנציאל ההישפכות שלה בתיק גבוה, אבל כאמור זה המצב עם כמעט כל צלליות האבקה בשוק. 

כישורי הצילום שלי גרועים למדי אך התמונה הימנית מעבירה נאמנה את הנצנוץ, והשמאלית את הגוון החום של הצללית.

JADE כחברה ישראלית איננה מבצעת ניסויים בבע"ח, ואני בהחלט זוקפת את זה לזכותם. ובמבצעי האחד+אחד שתמיד יש רכישת הצללית הופכת לממש משתלמת בהתחשב בכמות ובאיכות.

ולסיכום? צללית איכותית, גוון מוצלח, אבל מומלץ להשתמש בה רק לנגיעות ולא כצללית עיקרית עקב ריבוי הנצנצים (אלא אם אתן מחובבות הז'אנר)

תגובה 1:

  1. ראיתי את הפרסום באחד מעיתוני הנשים, התלהבתי מאוד מהגוונים העשירים והמבהיקים.
    לא מתסדרת עם איפור אבקתי, לא צלליות ולא פודרה או אחרים.

    אודה לא בושה שאני משתמשת יותר באפליקטורים מאשר במברשות איפור, אז צלליות אבן דחוסות הם הפייבוריט שלי.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...