יום שני, 23 בינואר 2012

Rouge G de Guerlain

קשה לי באופן אישי עם אודמים חזקים. עם כל אהבתי אליהם על אחרות, עלי זה תמיד נראה לי צועק מדי, בולט מדי, מוגזם. בגלל זה הפוסט הבא הולך מאד להפתיע את אלה מכן שמכירות אותי, כמעט כמו שהשפתון הזה הפתיע אותי.

את השפתון קיבלתי לפני כמעט חודש בהשקה של גרלן עליה כבר כתבתי בהרחבה. כאשר פתחתי את השקית וגיליתי את הגוון- GIRLY מעט התבאסתי, קיוויתי לקבל את השפתון האדום שמקסים השתמש בו בהדגמה, זה שהוא הגדיר כ"אדום-אמיתי" וטען שמתאים לכל גווני העור. קיוויתי שזה יעזור לי להתגבר על יחסי האהבה-שנאה שלי עם שפתונים אדומים (אוהבת על אחרות, שונאת על עצמי)

בכלל יש אמירה מאד חזקה בעיניי בשפתיים מודגשות, זה לא רק העובדה שבניגוד לצבעים השקופים והנייטרלים צבע בולט מצריך תחזוקה לאורך היום והקפדה במריחה, זה בעיקר העובדה שצבע חזק כמו קורא "אני פה! תסתכלו עלי!", וכמי שמעדיפה להיות מאחורי הקלעים (ולחשוב שבמשך כל ילדותי שיחקתי בתאטרון) זו אמירה שמאד מביכה אותי.

בדיעבד אני שמחה שקיבלתי את הורוד ההורס הזה, איכשהו הוא יותר "לביש" בעיניי מהאדום (אולי זה נובע מהתפיסה שלי את הצבע האדום כיותר מרשים וקלאסי), ואני גאה לבשר שהוא שימש אותי נאמנה כבר שלוש פעמים: בדייט עם חברה, בהשקה של מוצר אחר (אז ציוותתי אותו, אבוי לבושה, עם תיק בגוון זהה) ובארוחת ערב עם חברים טובים.
מדובר בורוד חזק, כמעט פוקסיה, אבל לא ממש,  יש לו טונים אדומים שהופכים אותו למוצלח יותר, לצבע שמחמיא בדרך נס גם לבהירת ולגם כהות.
המרקם לחותי ונעים, לא עמיד במיוחד, כמו רוב השפתונים הלחותיים, רוויה מעולה של צבע עשיר ומעט זוהר (shimmer) שהופך את הגוון לקצת פחות חורפי בעיניי, אבל עדין להורס.

אז אחרי שהרחבתי על השפתון מגיע לכן סווטץ:

ואם תגללו למטה (או שתהיו סבלניות ותקראו א כל הפוסט) אני מצרפת גם מדריך שלב-אחר-שלב למריחת השפתון.

ועכשיו אני יכולה להתפנות ולדבר על האריזה: מדובר באריזה שצועקת "תראו מה יש לי!", גוש מתכת נוצץ מסיבי וכבד, מראה שקופצת מהפקק עם פתיח השפתון (גימיק שנתקלתי בו בעבר, אי שם בעשור הקודם אבל אני לא מצליחה להזכר אצל איזו חברה). מקסים הגדיר אותה כאריזה שמוציאים ליד אנשים כדי לתקן את השפתון ולהוציא לכל הנשים מסביב את העיניים, ואכן יש משהו באריזה היוקרתית שמלבה את הדחף לבלינג-בלינג.
האריזה עוצבה ע"י Lorenz Baumer, מי שנחשב לתכשיטן המוכשר ביותר מPlace Vendome היוקרתית בפריז (אנקדוטה נחמדה אם כי אני בספק אם היא יותר ממקרית: במרכז הכיכר ישנו פסל של נפוליאון, ואת הקשר שלו לבית גרלן כבר פירטתי בפוסט על מקסים).

כפי שציינתי בעבר, גרלן אינם מבצעים ניסוים בבע"ח.
השפתון עולה 268 ש"ח בארץ, מה שכנראה מבטיח את זה שתהיי היחידה שתשלוף אותו במסעדה או בבר

וכיצד מורחים את השפתון? כאשר מדובר בצבע בולט צריך להקפיד על המריחה במיוחד. באידיאל רצוי לא להתעצל כמוני, ולמרוח גם מייק אפ, ולתחום את השפתיים מבחוץ עם מייק אפ או קונסילר בגוון העור (או בטון אחד בהיר יור למי שמבקשת ליצור שפיים משורבבות מעט). עצלניות מתחילות עם שפתיים נקיות מאיפור:


אני נוהג לתחום את השפתיים עם תוחם שקוף, זה חוסך לי המון כסף ברכישה של עפרון תואם לכל אחד מהשפתונים שיש לי, ועדין מסייע לי לא לצאת מהקווים (שזה אגב יותר קריטי למעשנות כבדות או לנשים בוגרו, כי עם הגיל קווי המתאר מטשטשים)
לאחר התיחום השקוף אני נעזרת במברשת שפתיים ויוצרת תיחום בעזרת השפתון עצמו. המטרה העיקרית של שלב זה מבחינתי הוא לזרז את השלב הבא:
כשמדובר בשימוש עצמי, אני נוהגת למרוח את השפתון ישירו על השפתיים ללא עזרה של מברשת. התיחום המקדים מבטיח שלא אצא מהקווים (אני לא צריכה להתקרב לשוליים היו והם כבר צבועים) וכך המריחה פשוטה יותר
זו, אגב, גם התמונה בו ניתן לראות את גוון השפתון צורה המדוייקת ביותר

 והתוצאה הסופית- שפתיים עשירות בגוון (שכבה אחת בלבד!) ובלחות בצבע הורס!


4 תגובות:

  1. אני אישית מאוד אהבתי את הצבע. רואים שיש לו מרקם מיוחד באמת אני ינסה בביקור שלי בסופר פארם

    המחיר יחסית יקר...

    מיכל

    השבמחק
  2. בהחלט צבע מקסים! רק חבל שהמחיר כזה יקר.....אחח גרלן גרלן.....מה שכן האריזה בהחלט מקסימה להוציא מהתיק:-)

    השבמחק
  3. כן המחיר בשמיים, אבל הגוון כל כך יפה, והאריזה...
    אין מה לעשות, המותגים היקרים ה אכן יקרים

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...