יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

MAC TECHNIQUE

בחברת MAC השיקו מחדש רעיון ישן שלהם- סדנאות קבוצתיות. הפורמט הישן-חדש מצטרף לסדנאות האישיות שהמאפרים המוכרים בחנויות MAC מעבירים בסניפים השונים
הסדנא נמשכת שעה וחיצ ומחולקת לשני חלקים: חלק ראשון בן 45 דקות ובו שתי הדגמות איפור הנערכות במקביל וחלק שני המאפשר התנסות ותרגול של החומר  הנלמד בסיוע מאפרי החנות.
למי שהפורמט הזה לא קורץ ישנה את האפשרות של שיעור, מה שקרוא בעגה המקצועית כיתת-אומן, בה מוצגים שני מראות איפור בזה אחר זה וללא התנסות עצמית.
את הסדנאות והשיעורים ניתן לקיים בסניפי MAC השונים לאחר שעות פתיחת החנות או בחדרי הרצאות וישיבות (באחריות של מזמינות הסדנא כמובן) אך לא בבתים פרטיים. מי מכן שמעוניינת בסדנא קבוצתית בביתה יכולה לפנות למאפרות המעבירות סדנאות איפור.
בין הסדנאות ניתן למצוא סדנת "נשים ונשיות" סדנא המתמקדת בהבדל שבין אשה לאשה סקסית; סדנת "זהר בינלאומי" המדגימה מראות מהשטיח האדום, בה גם נכחתי ועליה ארחיב בהמשך; סדנת "טרנדים", המתאימה, לטעמי, לקהל המקצועי, ומלמדת כיצד לתרגם מראות איפור ממסלולי התצוגות לחיי היום-יום, וסדנת "הזמנה ליציאה" המתמקדת באיפור לאירועים.

משתתפות הסדנא מקבלות קלסר מדליק (מאק תמיד מנצחים בפרטים הקטנים) ובו הסבר על הסדנא, מקום לכתיבת הערות וWISH LIST, טיפים מתוך הסדנא וFACE CHARTS של הלוקים שלמדו בסדנא עם פירוט החומרים בהם השתמשו.

עלות הסדנא 200 ש"ח למשתתפת אשר מוחזרים במלואם כזיכוי לרכישה בחנות במידה והסדנא מבוצעת באחד הסניפים, או החזר של 100 ש"ח במידה והסדנא מתבצעת מחוץ לחנויות (שזהו לרוב המחיר למשתתפת בסדנאות קבוצתיות אצל מאפרות אחרות).

כאמור אני נכחתי בסדנת "זהר בינלאומי" שהעבירו נטע סקאלי, המאפרת הראשית של MAC בישראל, והדס, שאם אני לא טועה הינה המדריכה הראשית . נטע והדס הדגימו לנו שני לוקים, הראשון בהשראת בריז'יט בורדו, עם שפתיים ערומות ועיניים מעושנות בכבדות, והשני מראה קלאסי של עיניים בצבעים ניטרלים ושפתיים אדומות.
הלוק האדום של נטע:
התמונה לקוחה מתוך "שגיאות"
הלוק המעושן של הדס:
התמונה לקוחה מתוך "שגיאות"

 הסדנא התקיימה בבוקר, כאשר סגרו את החנות במיוחד עבורינו, אך היו ולסניף בו נכחנו (בדיזינגוף סנטר) אין זכוכיות המפרידות בין החנות לחוץ אלא רק סורגים, הרעש מבחוץ הקשה מאד להתרכז ולשמוע, בייחוד שרק לאחת מהן היה מיקרופון.
גם הקונספט בו שתיהן מאפרות במקביל הקשה עלי, שכן הייתי בתחושה מתמדת שאני מחמיצה משהו אצל השניה, שכן באופן טבעי עיניי התמקדו בזו שדיברה באותו רגע. לפעמים בסדנאות כאלה העניין הוא לא ההסברים של המאפר אלא התנועה הקטנה של היד שמבחינתו היא מובנית מאליו ולא רויה לציון אבל עושה את כל ההבדל. מסיבה זו אני אמליץ לבחור דווקא בשיעור ולא בסדנא, אם כי אני מניחה שחלק יעריכו יותר את זמן התרגול המודרך.

ובכלל, אני חושבת שהסדנאות האלה מתאימות יותר למאפרות או ל"משתמשות כבדות" מאשר לחובבות ומתחילות שכן הרמה גבוהה, הקצב מהיר, ולמי שאין הכרות מוקדמת עם החברה ומוצריה יהיה קל ללכת לאיבוד.

בין הטיפים שאספתי מהסדנא:

  • מריחת קונסילר עם מברשת טשטושים לעיניים ולא עם מברשת קונסילר רגילה לקבלה כיסוי קליל וטבעי יותר

מברשת טשטושים של MAC, התמונה לקוחה מ"בלוגיפור"
  • הוספת נגיעה של צללית כחולה לגבות שחורות

  • לשרטט את האייליינר עם מברשת זווית כאשר קודם יוצרים את הגובה ורק אחר כך ממלאים את הקו, ואת התיחום התחתון עם מברשת ישרה.

  • לעבור עם צללית בגוון העור סביב השפתיים כדי לטשטש זליגות מהקווים

ועוד מילה לסיום, כפי שכבר כתבתי תאגיד אסתי לאודר התווסף לרשימה השחורה של PETA ושלי לאחר שהם שבו לבצע ניסויים בבע"ח, MAC שייכים לתאגיד אסתי לאודר.

תגובה 1:

  1. אני מאוד אוהבת את המראות שהדס עושה. היא מאוד כשרונית :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...