יום חמישי, 3 בנובמבר 2011

DIOR בפעם האחרונה

אז זהו הפוסט השלישי והאחרון על DIOR לעונה הקרובה, נשארו עוד שני מוצרים שאני חייבת לשתף אתכן ברשמים שלי מהם ואז אתן מקבלות חופש, לפחות עד שהם שוב ישיקו משהו שווה
אז על הבושם ועל המייק אפ כבר סיפרתי לכן, ושניהם משמשים אותי על בסיס יומיומי, ואפילו הדחתי כמה לקוחות בסדנאות האיפור שאני מעבירה לרכוש את המייק אפ בעצמן, אבל עכשיו אני רוצה לשתף אתכם בשני המוצרים המשלימים את השקת המייק אפ: עפרון העיניים החדש ופלטת הצלליות המעושנות.
אפשר כזה לסטודיו?


נתחיל בעיפרון, מדובר בעיפרון מכני (ללא חידוד), המותאם הן למעקה העין והן לשימוש חיצוני כאייליינר, המתיימר גם להיות עמיד במים, ומגיע במבחר של  שישה גוונים: Navy,Plum, Carbon, State, Chestnut, Mint . כאשר האריזה כסופה ואלגנטית, ובחלקו האחורי של העפרון ממתינה הפתעה: מחדד קטנטן לחידוד השפיץ למי שמעוניינת בקו דקיק ומדוייק. אני קיבלתי את העפרון הסגול-חציל.


ובכן העפרון אכן מאד עמיד על העור- ניסיונות המריחה שלי בכלל לא הזיזו לו והפס נשאר בדיוק כמו שמרחתי אותו, מה שהופך את העפרון לאייליינר מעולה לכל אותן אלה שמתקשות עם מברשות איליינר. במעקה העין העמידות היתה פחות מרשימה, כחצי יום לד, אבל גם איליינר ג'ל שידוע בעמידותו לא שורד עלי יום שלם. מה שכן, אני חייבת לציין שהעפרון פשוט נעלם מהמעקה ולא נזל לי מתחת לעיניים והדגיש את המחסור בשעות השינה, שזה פלוס לא קטן בעיניי.
העפרון השחור, והפס לאחר ניסיון מריחה בעזרת האצבע- אין תזוזה
השורה התחתונה? הצלחה!
ורק חבל שהמחיר לא זול בכלל- 123 ש"ח וכמעט ואין הנחות


המוצר השני שקיבלנו היה סט צלליות המכיל שלוש צלליות היוצרות יחד מראה מעושן וסקסי, בייחוד לסתיו, ובהשראת ברבור שחור, שכן אני מזכירה לכם שהפרזנטורית הינה לא אחרת מנטלי פורטמן ההורסת


המארז מגיע בשישה גוונים: Smoky Black, Smoky Nude, Smoky Brown, Smoky Pink, Smoky Khaki  
Smoky Navy, 


 אני קיבלתי את מארז הSMOKY PINK. חייבת להודות שהנטיה הטבעית שלי היתה דווקא לחומים או לניודים, אבל קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על האיפור שכהשתמשתי בורוד-אפור שאני לא יכולה להתלונן.


תרשו לי להיות שטחית לרגע ולהתלהב מהאריזה: את הסט פותחים במשיכה של המכסה אחורה, ואז מתרוממת לה מראה ונחשפות הצלליות. בצלליות עצמן מוטבע לוגו החברה, כמו גם על האריזה הכחולה-כהה של הסט. ואחרי שהתלהבתי- הצלליות מגיעות עם שתי מיני מברשות מיותרות (עם כי עלי להודות שבאיכות מעט יותר טובה ממה שהתרגלתי לראות), ופה אני חייבת להוסיף תהייה מדוע חברות האיפור מבזבזות כסף ויוצרות לכלוך מיותר בצירוף המברשות הללו, בשיא הרצינות- הוצאנו כמה מאות שקלים על צללית, נתקמץ על מברשת טובה?!


וזה מוביל אותי לחסרון הראשון- המחיר, 246 ש"ח ל3 צלליות, לא נורא, אבל גם לא זול ביחס לכמות
והחסרון השני הוא חוסר האחידות באיכות הצלליות, באותו סט יכולה להיות צללית עם פיגמנט מעולה וצללית עם פיגמנט כמעט בלתי נראה, כך שממש צריך לבחון כל סט וכל צבע בנפרד.


כמו שאתן יכולות לראות בתמונה המרקם של הצלליות שונה- צללית הבסיס הבהירה היא מאט לחלוטין, הצללית הכהה משמאל היא מעט פנינתית (שזה המרקם האהוב עלי- חמאתי למדי), והצללית הימנית היא מנצנצת לכל אוהבות הBLING BLING. בסט הספציפי הזה הנצנצוץ ממש עדין כך שאני בד"כ מוסיפה אותה למרות שאני לא מחובבות הז'אנר.


עם זאת, הסט הורוד אכן התגלה כמוצלח מאד, יכול לסייע גם למי שאינה יודעת להתאפר כלל ליצור מראה ערב מרשים (מגיע עם הוראות), והתוצאות קצרו כאמור מחמאות, שזה מה שאנחנו באמת רוצות מהאיפור שלנו.


מזכירה כי DIOR אינה נמצאת ברשימה השחורה של PETA ואינה מבצעת ניסויים בבע"ח. וקוריוז נחמד שגיליתי: נטלי פורטמן היא טבעונית, וDIOR ייצרו עבורה נעליים טבעוניות (קרי לא מעור של אף חיה מסכנה, ללא פרווה, צמר או כל חלק אחר שהיה פעם שייך לחיה) ואם בית אופנה יוקרתי יכול- מן הראוי שכל השאר ילמדו גם הם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...