יום שני, 28 בנובמבר 2011

Clinique repairwear laser focus foundation

כמאפרת כלות אני יודעת שהכל מתחיל בעור הפנים, האיפור הכי מושקע בעיניים לא יראה טוב אם עור הפנים לא יראה טוב, ועל כן אני דוגלת בכך שאת מירב תשומת הלב יש לשים על עור הפנים. בנייה נכונה של הפנים, עם מייק אפ שמאחד את העור ומשתלב בו, שאינו בולט על פני העור כמסכה ומתאים בדיוק בגוון ובתחושה זה מאסט. לאחר מכן מתחילים את תהליך פיסול הפנים- הדגשת עצמות הלחיים, הצרת אף או הקטנת מצח/סנטר במידת הצורך, ונתינת ברק ואור לפנים. כשעושים את התהליך הראשוני טוב, כבר לפני איפור העיניים המאופרת נראית "ואוו", וזה הרי מה שכולן רוצות...

אז נכון, זה לא תלוי רק בי, ומושפע גם מההרגלים של המאופרת בבית- שגרת הטיפוח והניקיון של העור שלה, הקפדה על שתיית מים, הגנה מפני השמש וכמובן גנטיקה- אבל לא תאמינו מה קצת צבע יכול לעשות!

לא מזמן הוזמנתי להשקה של המייק אפ החדש של קליניק, המתהדר בשם הארוך מאד "Repairwear Laser Focus All-Smoth"'  מייק אפ שמבטיח שהוא יותר מסתם פרצוף יפה, ומתיימר לא רק להשוות לעור הפנים שלנו מראה יפה יותר כשהוא עלינו, אלא גם לטפל בו טוב-טוב ולהעלים לאורך זמן את סימני הגיל (וגם למנוע הופעתם של קמטוטים חדשים)

המייק אפ החדש מצוייד במקדם הגנה SPF15 , מוגדר כPA++ ומושתת על אותה טכנולוגיה פורצת דרך של קליניק בשאר מוצרי Repairwear. המייק אפ אף מכיל מרכיבים המסייעים בתיקון נזקי קרינת הUV, חלבון מי גבינה התורם לגמישות ומיצוק העור (ואם אתן זקוקות להוכחה שזה עובד רק תבקשו לראות ידיים של גבן- הן נראות צעירות ב20 שנה משאר הגוף שלו עקב השהייה המתמדת במי הגבינה), ויטמין E ושאר דברים טובים.

במחקרים קליניים נערכו עלה כי לאחר ארבעה שבועות פחתה הופעת הקמטוטים ב26% בממוצע בקרב המשתתפות, ולאחר ארבעה שבועות נוספים ב34%.

המייק אפ מגיע בשנים-עשר גוונים, אך רק שישה מהם נבחרו לקהל בארץ וישווקו כאן והוא מיועד לעור יבש עד מעורב. בארץ מחירו עומד על 225 ש"ח ל30 מ"ל לפני מבצעים והנחות.

אציין גם כי קליניק הינה חלק מתאגיד אסתי לאודר, אשר הוחזר בראש מורכן לרשימה השחורה של PETA כמי ששבו לבצע ניסויים בבע"ח. חבל.

ובתכלס?

האריזה נחמדה, כמו כל האריזות של קליניק, בקבוק זכוכית עם פקק כסוף וכיתוב בלבן על הבקבוק. הייתי שמחה אם המייק אפ היה מגיע עם משאבה וחוסך לי את הצורך בפתרונות יצירתיים

הגוון אותו קיבלתי הוא מס 3' (אין את מס' 2, שהוא המדויק עבורי בארץ), והוא אכן מעט צהבהב וטיפטיפונת כהה עבורי, אבל סביר להניח שיהיה טוב בקיץ.

המרקם נעים, נוזלי ולא יותר מדי סמיך, הפיגמנט חזק, ועל אף שמוצרי קליניק הם ללא בושם בהגדרתם הם לא חסרי ניחוח, אם כי אינני יודעת להגדיר את הריח של המייק אפ והוא לא כזה חזק כך שיהווה בעיה למישהי (אני חושבת).


המריחה פשוטה, בין אם מורחים עם מברשת או עם האצבעות, והכיסוי המתקבל הוא בינוני והעור אכן נראה טוב יותר (מבלי שיראו את המייק אפ באופן בולט, מה שהופך אותו למעולה לעור בוגר יותר). לגבי הסיוע של המייק אפ במניעת קמטוטים לאורך זמן אני לא יכולה להעיד, כי כאמור הגוון כרגע מעט ככה לי, אבל אחזור עם תובנות בקיץ.



2 תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...