יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

השקת קולקציית חורף 2012 של OFRA

משהו טוב קורה לחברת OFRA האמריקאית-ישראלית, משהו מעולה.
אם אתן מאפרות ודאי יצא לכן לבקר במרכז ההדרכה החדש של החברה ולראות במו עיניכן את השינוי: נכון, הוא בעיקר קוסמטי, אבל פתאום הכל נראה מקצועי יותר, מפתה יותר, מרשים יותר (מעולם לא התיימרתי להיות לא-שטחית)

אבל זה לא רק השינוי השיווקי-מיתוגי, מרשים ככל שיהיה, זה פרץ חדשנות במוצרים שגורם לי לרצות לכתוב ולפרגן. בשבוע שעבר הוזמנתי לקדם-השקה של המוצרים החדשים במשרדי החברה ולהדרכת איפור של איילת סינוואני יחד עם בלוגריות נוספות. מלבד סושי טעים במיוחד ושמפניה איכותית הציגו בפנינו את המוצרים החדשים ואף נתנו לנו למשש כל מוצר- כיף!

את ההדגמה ביצעו על אחת הבלוגריות, ואני חייבת להודות שלטעמי איפור העיניים היה מעט כבד מדי (בעיקר בחלק התחתון של העין) אבל נראה שמרבית הבלוגריות, שאינן מאפרות, מאד נהנו. ובכלל זה חלק מהחידוש לטעמי- להכיר את החברה לקהל הרחב, לפתות גם אותם בצלליות חמאתיות, מברשות מוצלחות...

וזה מביא אותי לחלק החשוב באמת של הפוסט הזה- המוצרים החדשים:

אני אתחיל עם השוס הגדול ביותר, בבחינת "איך לא חשבו על זה קודם" ובעיקר- מתי כל השאר יעתיקו: צלליות האבקה, או ליתר דיוק הקופסה בה הן מגיעות. הצלליות הן צלליות אבקה מינרליות המגיעות במבחר של 11 גוונים החל מזהב-שחור (זו הצללית שקיבלתי)דרך טורקיז, כתום, כחול וורוד. הצבעים יפים, הגריסה דקה, האיכות טובה אבל כל זה מתגמד כאשר מבינים את גדולת המיכל: זהו מיכל פטנט המאפשר באמצעות סיבוב הצ'ופצ'יק הוצאה מדודה של האבקה. לא עוד אבקה הנשפכת בתיק או מתעופפת לכל עבר בכל פעם שפותחים את הקופסה. נקי, חסכוני, חכם- מושלם!

גאוני! פשוט גאוני! 


וכדי שתוכלו להתרשם גם מסווטץ של גוון MIKAH- גוון שחור-זהוב אותו קיבלתי,גוון יפהפה למעושנים עדינים יחסית. לצורך השוואה מרחתי ליד את הצללית המינרלית האפויה של MAC שהינה באותו גוון. התמונה לא ממש משקפת את הצבע (אני צלמת גרועה, מתנצלת) אבל ניתן לראות שהצללית של OFRA נוצצת יותר וזהבית יותר (היתרון בצללית אבקה?)


שניה במעלה מבחינת ההתלהבות שלי הינה הפלטה המגנטית במהדורה הנוכחי הכוללת 15 צלליות ושני ברונזרים-שימרים ענקיים.  הצלליות במרקם קרמי-חמאתי מטריף, מגוון הצבעים רחב (אם כי עלי להודות שאני באופן אישי מתלהבת בעיקר מהצד השמאלי של החומים-ב'זים כיאה לפולניה אמיתית), הפיגמנט עשיר, העמידות טובה (את הצבע השחור לא הצלחתי להוריד מהיד גם אחרי יומיים חרף שפשופים נמרצים והעדר פריימר) והפלטה המגנטית פשוט מעולה (בהזדמנות אכתוב על הפלטה המגנטית השניה שלהם שיש לי המכילה 18 צלליות והפכה להיות פלטת החתונות שלי).
את השימר הצבעוני אני גם מאד אוהבת, הוא מתקבל מאד עדין על העור אם כי מעט כתמתם, שזו הבעיה שלי עם החבר הצמוד שלו שגורם לי להראות כמי שהלכה לשיזוף בהתזה או נמרחה בתכשירי שיזוף בצבע גזר באופן עצמאי- הצבע כתמתם מדי עבורי וסביר להניח שיחמיא יותר לנשים כהות יותר.



החיסרון היחידי לפלטה זו היא השמועה שלא ניתן יהיה לקנות ריפיליס לגוונים שיגמרו, ואני רואה את הצד השמאלי מתחסל אצלי תוך כמה חודשים... מקווה שהחבר'ה בOFRA ימצאו פתרון לנושא (או יותר טוב- יפריכו את השמועה הזדונית).
ושוב מפנקת בסווטצים:
הצד הנייטרלי, ללא פלאש
 הצד הצבעוני, ללא פלאש
עם פלאש
מהצצה בתמונות אני רואה שהאפור לא ממש משתקף טוב וגם לא הסגול הכהה, בפועל הגוון שלהם הרבה יותר דומה לגוון בפלטה עצמה.


ולבסוף סט ארבע המברשות החדשות:
OFRA הוציאו ארבע מברשות: פרימיום עם מחשבה לא רק על המאפרת המקצועית אלא גם על הלקוחה ההדיוטה. הידיות עשויות עץ מהגוני מניו זילנד ומצופות בלכה (אישית אני מעדיפה ידייות שחורות), כאשר שתיים מתוך הארבע אף מעוצבות כתלת-מישוריות: מברשת האייליינר, עליה ארחיב בהמשך, ומברשת למעברי עיניים ותיחומים. שתי המברשות הנוספות הינן מברשת טשטושים כדורית לעיניים המזכירה מעט את המברשת המאד מוצלחת של SMASHBOX ומברשת הברקות המיוצרת משילוב של מספר סוגי שיער.

את מברשת האייליינר קיבלתי ואני חייבת לשתף שאני מאוהבת למדי. כחובבת אייליינר דק קצת חששתי שכן המברשת עבה יחסית למברשת הקבועה שלי, אך העיצוב המחוכם של המברשת איפשר לי לשרטט קו דקיק ובקלות. מה שמביא אותי ליתרון הנוסף מבחינתי, כמדריכת איפור, אני נתקלת שוב ושוב במתאפרות שאינן יודעות למרוח אייליינר ואף חוששות להתנסות, המברשת הזו תקל עליהן ותהפוך את התהליך המייגע של הלמידה לפשוט יותר.

את מברשת הטשטושים לעיניים אני חומדת וסביר להניח שארכוש אותה כשתהיה במבצע.

מאפרות יכולות להזמין את המוצרים ישירות מהחברה, חובבות איפור מוזמנות לפנות אלי ולבצע רכישה, המוצרים ישלחו אליכן בדואר.

5 תגובות:

  1. היי

    לאור הפוסט הקודם אני מבינה שאת ערה לכל עניין ניצול בע"ח בתעשיית הקוסמטיקה... כדאי לציין שעפרה אולי לא עושים ניסויים בבע"ח, אבל מוכרים מברשות איפור העשויות מצובל, שהוא תוצר של תעשיית הפרוות האכזרית

    השבמחק
  2. אז זהו שבהשקה דיברתי עם מיכל (הסמנכ"ל ובעלים) של OFRA והיא הבטיחה לי שעניין הצובל נעשה בטעות ומיד שנודע לה על הנושא היא הפסיקה את ייצור המברשת הזו והחליפה את השיער כך שכת אינן שימוש בפרוות "בעייתיות".
    בבוטום ליין ברור שאף חיה לא נותנת מרצונה את פרוותה לטובת המברשות, אבל דוקא OFRA מאד משתדלים להיות בסדר בעניין הזה
    אם תרצי אבקש שישלחו לי גם תגובה רשמית בנושא או שמיכל תגיב פה

    השבמחק
  3. נשמע קצת קלוש שלחברה אין מושג מה היא מוכרת... האם בתגובה שקיבלת הם מתחייבים לא לעשות שימוש בחומרים כאלה בעתיד ?
    בכל מקרה, טעות או לא טעות משמח שהם הפסיקו

    השבמחק
  4. שלום רב,
    שמי שרגא ואני מכהן כמנכ"ל OFRA בישראל. ברצוני להגיב לשאלה החשובה שהעלתן בנוגע לשימוש בשיער צובל במכחולי האיפור.
    תחילה אציין שבכל מכחולי האיפור של OFRA הנמכרים על-ידנו היום אין שימוש בשיער צובל.
    הנושא החשוב הזה הובא לידיעתנו לפני מספר חודשים ע"י מספר מאפרים ובלוגרים בישראל. בדקנו את הנושא לעומקו ומצאנו שבעבר היה אכן שימוש מועט בשיער צובל (במכחולי האייליינר בסדרת הפרופשיונל). השימוש הופסק למעשה כבר קודם (עוד לפני הבירור שערכנו), אלא שקטלוג המוצרים שהיה בשטח באותו הזמן ציין אחרת.
    כאמור, אין יותר שיער צובל במכחולי OFRA, באף אחת מהסדרות כולל במכחולי אייליינר המדוברים שבסדרת הפרופשיונל. בנוסף אציין גם שכמובן לא יהיה שימוש כזה גם בעתיד.
    נושא בע"ח בתחום הקוסמטיקה (ניסויים בבע"ח או שימוש במרכיבים מן החי) קרוב לליבנו, ואנו תומכים במאבק למניעת ניצול בע"ח בכל תחום שהוא, ובתחום הקוסמטיקה והאיפור בפרט.
    אנו מודים גם לכל מי שהסב את תשומת ליבנו לנושא החשוב הזה.
    בכבוד רב, שרגא זליג

    השבמחק
  5. הכל נראה מעולה, אני מתה לנסות את הצלליות שלהם!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...