יום ראשון, 28 במרץ 2010

אייר בראש

בכל העולם זה הטרנד הלוהט באיפור, בארץ התחום של איפור באמצעות אייר בראש חדש יחסית, ולקוחות רבות (ובתכלס גם מאפרים רבים) כלל לא מודעים ליתרונות הרבים של המכשיר.

אז מה זה בעצם אייר בראש? זהו מעין "רובה צבע" המתיז את המייק אפ על פני המאופרת. מרבית מכשירי האייר בראש המיועדים לאיפור מתבססים על הזנה כפולה- של אוויר ומייק אפ, כאשר בלחיצה על המתז יוצא קודם כל אוויר ורק אז מתלווה אליו המייק אפ.

היתרונות בשיטת איפור זו רבים- ראשית האייר בראש מאפשר איפור מדויק יותר, ועצם ההתזה מביאה לכך שהמייק אפ מתקבל על הפנים ככיסוי מלא ויפה, ועם זאת שקוף (SHEER) ולא מסכתי. כך מתקבל גימור מושלם עם שימוש במינימום חומר, ותוצאה מעוררת קנאה. אחת הלקוחות שאיפרתי הגדירה זאת כך "העור שלי נראה מושלם כמו אחרי מייק אפ כבד במיוחד, אבל גם אם מישהו יביט ממש מקרוב הוא לא יוכל לדעת שזה לא העור שלי- פשוט לא רואים את המייק אפ".
שנית, המייק אפ ניתז על הפנים בנקודות קטנטנות, אשר מתורגמות ע"י העין, כמו גם ע"י המצלמה (ובעיקר במצלמות המשתמשות בטכנולוגיית ה-HD שפופלרית בימים אלה) בצורה טובה יותר בהשוואה למריחת המייק אפ עם מברשת אם ספוגית.
צילום: ניר גבעון
יתרונות נוספים הם מהירות ה"מריחה"- בדקות ספורות מתקבל מראה משגע, העמידות יוצאת הדופן של התוצאה- איפור באייר בראש שורד בלי בעיה גם את החום והלחות של ארצנו החמה, השמירה על היגיינה- אין מגע ישיר עם פני הלקוחה מה שמאד מקל על מאופרות שלא אוהבת שנוגעים בפניהן, וכמובן- התוצאה הסופית.

צלם: רון אוריאל, דוגמנית: ג'ורדן פסו, תכשיטים: שלי גליק, שיער: כרמל יהלום, איפור" טל בן-ארי
מבחינת המאפרות יש לקחת בחשבון כי עלות המכשיר והקומפרסור גבוהה יחסית, וכמוהה גם עלות המייק אפים, וכי יש להקפיד על אחזקת המכשיר כדי להמנע מסתימות או מתקלות (שבירה של מחט או של דיזה). מסיבה זו על אף שאני מעדיפה להשתמש אך ורק באייר בראש, אני תמיד נושאת עימי גם מייק אפים רגילים ומברשות מייק אפ, על כל צרה שלא תבוא.

השימוש באייר בראש פשוט למדי, וככל שצוברים יותר ניסיון וביטחון העבודה עימו נעשית מהירה יותר. עם הזמן מגלים גם כי ניתן לדלל מייק אפים רגילים ולהתאימם למכשיר. הדבר לא נכון לכלל הסוגים, ומצריך הרבה ניסוי וטעיה לגבי מינונים, אך יכול להוות חיסכון כלכלי משמעותי בטווח הארוך. עוד כלל חשוב שיש לזכור הינו שאסור לערבב במכשיר מייק אפים מסוגים שונים- עם המכשיר משמש להתזת מייק אפים על בסיס מים, יש להשתמש בחומר ניקוי על בסיס מים גם כן ולא להשתמש במוצרים על בסיס אלכוהול או סיליקון. כאשר מדובר במייק אפים על בסיס סיליקון הדבר חשוב עוד יותר, שכן אם סיליקון ואלכוהול יצרו מגע בתוך המכשיר תיווצר סתימה שתשבית את המכשיר, אולי באופן תמידי.

איפור באייר בראש מומלץ לא רק לתחום הקולנוע והטלויזיה, אלא בעיקר לכלות ואירועים. כיום אין שום סיבה שכלות יסתובבו עם מסכה על הפנים רק כדי "לעבור מצלמה", כאשר התוצאות פנים מול פנים נראות הרבה פחות מחמיאות. עם האייר בראש כלות (ומאופרות בכלל) יכולות להראות זוהרות ויפות (והכי חשוב- כמו עצמן!) גם מקרוב, גם בסטילס וגם בוידאו.

3 תגובות:

  1. זו באמת הפעם הראשונה שאני שומעת על איפור ע"י אייר-בראש! מעורר השראה זה בטוח והתוצאה לפי הצילומים שלך בהחלט מרשימה! פשוט פני חרסינה אך עם זאת טבעיות ביותר!!! האם השימוש הוא באייר-בראש רגיל שבו משתמשים לציור או באייר בראש מיוחד לאיפור?

    השבמחק
  2. מה את עושה במקרה של כלה עם "חורים" בעור הפנים?
    האם האיירבראש מכסה גם את זה?

    השבמחק
  3. למיטב ידיעתי יש הבדלים בין האייר בראשים בהתאם לשימוש, וכמובן הבדל בPSI הנדרש

    במידה ויש כלה עם עור בעייתי במיוחד אשתמש בשכבה של מייק אפ המעניק כיסוי מלא יותר באזור החורים, וארסס מעל עם האייר בראש כדי להמנע מהמראה הכבד

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...