יום שישי, 26 במרץ 2010

ניקיון פסח

פסח, על כל ניקיונותיו, הוא זמן לעבור גם על תיק האיפור.
למוצרי איפור כמו למערכות יחסים יש תאריך תפוגה. וכמו עם מערכות יחסים, אם מתעקשים למשוך התוצאות רחוקות מלהיות משביעות רצון: המייק אפ מאבד ממרקמו היפה וניתן לראות התפרקות של החומר בתוך המיכל, השפתון מתהדר בריח לוואי, המסקרה נעששית גושית ויבשה ואלה רק התופעות שניתן לראות בעין.
לקראת החג, תזכורת קטנה לרגע הנכון להפרד מהישן והנאמן לטובת רכש חדש:

מסקרות- אחת לשלושה חודשים ולא יותר מחצי שנה. כן, גם אם לא נראה כל שינוי במרקם בריח או בתחושה! בכל פעם שאת מוציאה את מברשת המסקרה ומכניסה אותה את דוחסת פנימה ים בקטריות. אחרי שלושה חודשים הם כבר הקימו שם מושבה מכובדת ועורכים מסיבות, מסיבות מהסוג שאת רוצה להרחיק ככל האפשר מעיניך.

מייק אפים- למייק אפים אורך חיים של כשנה וחצי ואז מתחילים שלל תהליכים כימיים שלולא נרדמתי בשיעורי הכימיה בתיכון אולי הייתי יכולה להסביר. לא הכל צריך להבין, יש דברים שפשוט כדאי לזכור וליישם.

שפתונים- כנ"ל, ואפילו קודם אם הם מתהדרים בריח פלסטי שגורם לך לעקם את האף

מוצרים אבקתיים- שורדים כשלוש שנים, כאשר ניתן לראות שעם הזמן, ובעיקר בהעדר שימור נאות, מתווצרת שכבה קשיחה יותר וחלשה בפיגמנט מעל. אם עדין לא עבר הזמן- ניתן לגרד את השכבה עם סכין, לרסס עם מעט אלכוהול ולהמשיך להשתמש, אם המוצר חגג יומולדת שלוש- שלחו אותו לחגוג את ליל הסדר בפח הזבל.

כמובן שהדבר נכון אפילו יותר לגבי כל אותם מוצרי טיפוח המתבססים על תהליכים כימיים ומבטיחים לנו פלאות. כיום על מרבית המוצרים ישנו סימון קטן ובו מספר החודשים שהמוצר מותר לשימוש מרגע פתיחתו.

פסח שמח!
צילום: רון אוריאל איפור ושיער: טל בן-ארי, דוגמנית: שירלי חלילי
תמונה לא מעובדת, אבל ברוח החג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...