יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

BOLD IMPACT

בחיים הכל עניין של תזמוןץ כשהייתי בתחילת שנות העשרים, 500 ש"ח נשמע לי סכום הגיוני להוציא על נעליים שישרתו אותי מקסימום שנה (אני הורסת נעליים ידועה). היום 500 ש"ח מתרגמים אצלי ל5 חבילות חיתולים ו-5 חבילות סימילאק (אם יש מבצעים ממש שווים) והפרקטיות גוברת על החשק.
החשק לא נעלם חלילה, אני עדיין חובבת מותגים, שופינג ובזבוזים, אבל REALITY KICKED IN ואני יודעת שבסדר העדיפויות יש לא מעט דברים שבאים קודם.
מדי פעם אני מרשה לעצמי לחרוג מהכלל הזה, בעיקר כשהאיכות של המוצר ממש טובה, ואז אני יכולה להצדיק את הבזבוז בכך שמדובר ביותר מחיבה למותגים. הרציונאליזציה הזו היא שהובילה אותי לפני בערך שבועיים להזמין לי עוד מסקרה של דיור מסדרת הBACK STAGE המעולה, תוך כדי שאני משתיקה את הקולות בראשי שאומרים לי שזה בזבוז להוציא 150 ש"ח (קניתי און ליין) על מסקרה שתזרק בחלקה אחרי לכל היותר 6 חודשים. 
אבל זה DIOR, וזו מסקרה באמת ממש טובה, אז מדי פעם אני מרשה לעצמי להתפנק.
מה שמחזיר אותי למשפט הראשון- תזמון. יום אחרי שהזמנתי קיבלתי מקרליין את המסקרה החדשה שלהם- מסקרה BOLD, וגיליתי את מה שאני הולכת לחלוק אתכן: מדובר בDUPE מוצלח בטירוף למסקרת הNEW LOOK של DIOR אותה בדיוק הזמנתי. 
?הופרדו בלידתן

על המקור אתן יכולות לקרוא כאן. ועל המסקרה החדשה של קרליין, שגרמה ללקוחות שלי בשבועיים האחרונים להתפעם מהריסים שלי אתן מוזמנות להמשיך ולקרוא ממש פה:
מדובר במברשת קטנה (קטנה יותר משל דיור) עם קצה קטום ולפי החברה מבנה פנימי המכיל כמות צבע גדולה (מסכימה לגבי כמות הצבע, לא יכולה להתחייב לגבי המבנה עד שאסיים את המסקרה ואשטוף את המברשת). המברשת מגיעה גם לריסים הקצרים ביותר, עוטפת אותם בהמון צבע (מבלי לגרום להם להדבק זה לזה) ויוצרת וזה ציטוט שאני לחלוטין מסכימה איתו "מניפת ריסים מרשימה".

הגוון הוא שחור-שחור, מה שבחברות האמריקאיות לרוב נקרא BLACKEST BLACK, ולפי החברה הפורמולה עצמה מספקת עמידות בפני תנאי לחות ורטיבות (אם כי חשוב להדגיש שהיא אינה WATERPROOF)

כיאה לחברה שמכבדת את עצמה המסקרה נטולת פראבנים, טלק (יש טלק במסקרות?), חומר בישום ומוגדרת כהיפו-אלרגנית.

והחלק הכי טוב, למעט העובדה שהם לא מבצעים ניסויים בבע"ח, שזה פלוס עצום בפני עצמו, הוא המחיר- 60 ש"ח בלבד במחיר הכרות. רוצו לקנות!!!
המסקרה פשוט נהדרת. הריסים שחורים-שחורים, מעוגלים, מודגשים ומופרדים. העמידות מרשימה יחסית למסקרה לא עמידה (שרדה בכבוד דמעות בעקבות רצף התעטשויות), המריחה נוחה. עונה לחלוטין על כל הדרישות שלי ממסקרה לשימוש אישי. לשימוש מקצועי אתפלל שתצא גם גרסא עמידה (ומברשת חד פעמיות בצורה הזו)
ואם עוד לא השתכנעתן- הנה לפני ואחרי של העין שלי:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...