יום ראשון, 8 בספטמבר 2013

עטור מצחך זהב שחור

לפני כמה שבועות נסעתי בשעת הצהריים הביתה מסידורים והאזנתי ל88FM. לא הייתי ממש מרוכזת בהאזנה אבל לפתע שמעתי את השדרן מזמר "אינני יודע אם היו שם סמים, את זה נגלה בעוד כמה שנים" לצלילי השיר הכה נפלא "עטור מצחך זהב שחור" וזה כל כך שעשע אותי שאני ממש מצטערת שאין גירסא מלאה למילים שלו :) בינתיים נסתפק במקור


וכן, יש לי חיבה עזה לאריק איינשטיין, אבל הטעם המוזיקלי שלי הוא לא נושא הפוסט, שיערי לעומת זאת, דווקא כן.

אחד הדברים שאני אוהבת בהריון זה השיער שלי, שבזמן ההריון כמעט ולא נושר ונראה עשיר ושופע בריאות. אחד הדברים שאני שונאת בחודשים שאחרי הלידה, היא הנשירה המטורפת שמתחילה בערך שלושה חודשים אחרי הלידה, ונראה שלא נפסקת לעולם. אחת לכמה ימים כשאני מציצה לקבוצות שונות המיועדות לאמהות בפייסבוק אני נתקלת בפוסט של אם טריה והיסטרית שמתארת נשירה נוראית ובטוחה שרק לה זה קורה....

הפעם הרגשתי שהנשירה חזקה יותר משמעותית וממש הבחנתי איך השבילים מתרחבים ברחבי הקרקפת, לא ממש הלוק שאני מכוונת אליו. אז הסתפרתי ופיטרתי את השמפו והמרכך הקבועים שלי ויצאתי לחפש חברים חדשים.

הצמד הראשון שניסיתי היה שמפו ומרכך של הוואי
האמת, התיאור שלו פשוט מדכא: "לשיער רגיל, כהה וחסר חיוניות" נשמע מפתה וסקסי בערך כמו מודעה של בחור "נמוך, שמן, שעיר ולא מצחיק" באתר הכרויות, אבל כמו בעולם הדייטינג, גם בעולם השמפו-אים יש הפתעות, והצמד התברר כמוצלח למדי.
הריח דומיננטי, לעיתים הוא היה ממש לטעמי ולעיתים TOO MUCH, השמפו מאד מוצלח, אך המרכך מעט פחות, לטעמי, לא הרגשתי את אותו האפקט ממנו נהנתי עם המרכך הרגיל שלי. הבעלול מבסוט מהשמפו (לא משתמש במרככי שיער) וגם למברשות האיפור שלי הוא עשה הרבה טוב.

בטווח מחירים מעט יקר יותר נתקלתי בצמד של SYOSS

שמפו ומרכך  מסדרת OLEO INTENSE המיועדים לשיער יבש במיוחד, ולנשים שמרבות להשתמש בפן, מחליק, מסלסל ושאר מכשירים חמים ולא ממש בריאים לשיער. כאן, עובדת הפורמולה במעין הפוךל על הפוך ומשחררת דווקא במגע עם חום רכיבים מזינים המגנים על השיער ומשפרים את בריאותו לא רק בגלל אלא בזכות השימוש בכל אותם מכשירים חמים.
הריח מעודן יותר, המרכך יעיל יותר, אבל השיער נהיה לי שמנוני מדי תוך פחות מ24 שעות, כך שהצמד מעט כבד מדי לשיער שלי, וחבל. אולי אני צריכה להתחיל להשתמש במחליק יותר...

ואחרון, סוג של שניים באחד, שמפו של שוורצקופף מסדרת GLISS

גם כאן מציעים את השמפו למי שיש לה שיער נוקשה ופגום במיוחד, לא ממש הגדרה שמישהי תשוש להגדיר את שיערה, אבל ניחא.
כשזה נוגע לשמפו הזה אני בהתלבטות, מצד אחד- הריח נוראי בעיניי, וזו היתה הבעיה שלי גם בעבר כשרכשתי מוצרים מהסדרה של GLISS, ומצד שני הוא מעולה לשיער שלי. ממש מעולה. אני לא צריכה למרוח מרכך מעל (ידידותי למצב המים במדינה) והשיער מרגיש נעים ורך ומסתדר לי ממש יפה בבוקר, כך שאני נוטה להאמין להבטיחת היצרן שהשמפו מסייע במניעת שבירת השערה.

על הסרום שמופיע בתמונה, תקבלו סקירה בהמשך...


לנשירה אגב, עוד לא נצמא פתרון של ממש אם כי היא כן פחתה בחודש האחרון,  יש לכן המלצות למוצרים שעצרו אצלכן את הנשירה, או אפילו, מותר לי לחלום, חידשו והגבירו את צמיחת השיער?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...