יום שני, 5 באוגוסט 2013

מה יפית, יפתי וGIVEAWAY

כשהייתי רווקה הוללת היית ידועה בתור זו שמסתכלת על הקנקן ולא על תוכנו. ידעתי שהמשיכה שלי היא לבחורים מהזן שאני בחיים לא ארצה להכיר להורים, אז העדפתי אותם באריזות יפות. זה הביא לדייטים משעממים בטירוף בחלק מהמקרים,  אבל גם לכמה אנקדוטות משעשעות, אחת מהן קשורה לבחור בשם תום (אני כמעט בטוחה שככה קראו לו), עלם חמדות, גבוה, חתיך, בנוי לתלפיות, פנים יפות, תפקיד "נכון" בצבא (הייתי אז חיילת, והיו לנו כל מיני קונספציות על החיילות השונים) ומגורים במקום "נכון" (זו היתה תקופה שהמועדונים אליהם יצאתי עשו סלקציה ראשונית על סמך מיקום גיאוגרפי). בהיותי בחורה מודרנית התחלתי עם תום במסיבה וקבענו לצאת.
הדייט ההוא זכור לי כאחד הדייטים המשעממים בחיי, אם לא המשעמם ביותר, אך החלק המשעשע מגיע דווקא מספר חודשים לאחר מכן, מועדון אחר, הרבה יותר מדי אלכוהול (יחסי ידידות הדוקים עם הברמן) אני רוקדת עם חברה, מבחינה בבחור חתיך ואומרת לה "שניה, כבר חוזרת, הולכת להתחיל איתו". היא נועצת בי מבט מופתע, קולטת שאני רצינית ולוחשת לי באוזן "כבר התחלת איתו, יצאתם וזה היה זוועה, את באמת לא זוכרת?!". אז כן, באמת לא זכרתי, ולא זיהיתי, אבל זה רק אומר שהוא כנראה באמת היה ממש חתיך...

אבל קצת סטיתי מהנושא, כי מטרת הפוסט לא היתה להעלות זיכרונות נשכחים, אלא לספר לכם על סדרת טיפוח חדשה שנחתה על מפתן ביתי, ואם תשארו עד סוף הפוסט תגלו גם הגרלה שווה...

 ומה הקשר בין הסיפור שלי למוצרים? ובכן, הקנקן. 
המוצרים הגיעו בקרטון של "לתת", ארוזים בתוך עציץ שהעלה גיחוכים מצד הבעלול ותהיות האם אני "מגננת מהצד". האריזות הן פלסטיקיות ופשוטות והמחיר של המוצרים מגוחך, נמוך ברמה שבדקתי פעמיים לוודא שלא שכחו איזה אפס, שכן כל המוצרים נעים בין 13 ל-18 ש"ח בלבד.
ואז נזכרתי שאני כבר לא בת 18, ולא שטחית, ומוכרחה להתגבר על הסנוביזם המותגי שלי, ולבדוק אולי יש פה הברקה.

אבל לפני שאני קופצת לתוכן הקנקן, קצת על מי שעומד מאחוריו. לליין המוצרים קוראים "יפית" ואחרי שסיימתי לגחך, פתחתי את דפי המידע שקיבלתי וגיליתי שהמוצרים, שמיוצרים בישראל, נקראים על שם המשווקת שלהם, יפית אטיאס, שהיא גם הבת של רמי לוי, ונכון לעכשיו זה גם המקום היחידי בו תוכלו לרכוש אותם (איבדתי אתכן או שהצלחתן לעקוב?)
התפיסה מאחורי התמחור זהה לתפיסת הרשת כולה- מתח רווחים נמוך אבל מחזור עצום. ובמילים פשוטות- למכור הרבה במעט במקום מעט בהרבה, שלאור המצב הכלכלי-חברתי בארץ זו בהחלט גישה מבורכת.

ובחזרה למוצרים: התבקשתי ליצור לעצמי ערב ספא מפנק ולספר לכן חוויות, אבל יש לי תינוקת ופעוטה בבית, הפעם האחרונה שהייתי בספא היתה ב2010, ועל אמבטיות נינוחות אני יכולה לרק לפנטז. אז לקחתי את המוצרים איתי למקלחת, בחצות, כי זה הזמן היחידי שבו יש לי קצת שקט (גם אם השקט הזה עולה לי בשעות שינה יקרות מפז)
את התמונות, לעומת זאת, צילמתי לכן בסטודיו ולא במקלחת, כי יש גבול...

ומה ניסיתי?
מבשם בדים בניחוח בוטיק, שהיה לצערי חזק מדי לאף שלי, כנראה שאני אשאר עם מרכך כביסה וזהו
קרם גוף ופילינג גרגרים בניחוח יפית. אני מודה, גיחכתי לנוכח שם הניחוח, אבל הריח דווקא ממש מוצלח. עדין, מעט מתקתק, אך ללא הנוכחות הונילית שאני פחות אוהבת, מה שמאיר אותו קליל יותר ומוצלח, כבר אמרתי?! גם התחושה נעימה, מפתיע עוד יותר בהתחשב במחיר, נראה שמסתמן פה שינוי תפיסתי של ממש



ותחליב רחצה בניחוח מאסק עדין, שאני לא בטוחה כמה הוא עדין, ובהרחה ראשונית הוא היה לי קצת יותר מדי ריחני, אבל במקלחת הוא התגלה כנעים

ולהגרלה...
בLEADERS, החברה ששלחה לי את המוצרים, רוצים לפנק גם אחת מכן, והיות ואני לא ממש עמדתי בזמנים מדובר פה בהגרלת בזק. ההגרלה מתחילה מרגע זה ותסתיים ב7/8 בשעה בה אקום (8:00? אני אופטימית) ואודיע על הזוכה., שתצטרך להזדרז ולשלוח לי את פרטיה כדי אשעביר לחברה.
מה צריך לעשות?
1. לייק בפייסבוק לטל ב. - איפור מקצועי
2. להצטרף כעוקבת בבלוג
3. להגיב לפוסט זה, רצוי עם החלטה במה מבין המוצרים הייתן הכי רוצות להתנסות (אל דאגה, תקבלו את כל הרבעייה, סתם מסקרנות)

בהצלחה

10 תגובות:

  1. הייתי שמחה לזכות במבשם הבדים, מעולם לא יצא לי להתנסות במוצר שכזה והרעיון נשמע נחמד מאוד..

    השבמחק
  2. הייתי שמחה להתנסות בתחליב הרחצה בניחוח מאסק. לא רק בושם חייב להיות מאסקי, אפשר להשלים את השימוש בו עם תחליב בניחוח זהה.

    השבמחק
  3. הייתי שמחה לנסות את מבשם הבדים ..אני אוהבת טקסטיל עם ריח טוב כך שאני סקרנית לגביו ...
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  4. הייתי שמחה לנסות את פילינג הגרגרים.
    ערבה קליין
    aravak@gmail.com

    השבמחק
  5. הפוסט שלך עשה לי חשק להכנס למקלחת ולשפשף טוב טוב את כל הצבע שנדבק אלי מהצביעה של הבית של סבתא :), אז פילינג, ושישרוט :)

    השבמחק
  6. אשמח להתנסות בפילינג פשוט כי כבר עבר המון זמן מאז הפעם האחרונה :-)

    השבמחק
  7. הייתי הכי מעוניינת בפילינג שהכי מעניין אותי.

    השבמחק
  8. עשיתי את 1+2 ואשמח לנסות את תחליב רחצה בניחוח מאסק עדין, ולהשוות את ריחו לבושם, לשמפו ולמרכך שכבר יש לי באותו הריח...
    תודה בהצלחה ובוקר טוב :)

    השבמחק
  9. היי הייתי רוצה לנסות את מבשם הבדים, סקרנת אותי לגבי הריח
    ואת הפילינג :)

    ליאורה

    השבמחק
    תשובות
    1. עשיתי את שני השלבים
      נרשמתי כעוקבת עם המייל liora27@walla.com

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...