יום שני, 19 באוגוסט 2013

פרזנטורית חדשה לDIOR ADDICT

בית האופנה דיור התחדש בפרזנטורית חדשה לליין הDIOR ADDICT שלו, הטופ מודל דפני גרונוולד המשגעת, נעים להכיר:


אומנם פרזנטורית חדשה ומדהימה זה תמיד נחמד, אבל ליין של 24  גוונים  לשפתיים ב-3 אפקטים שונים, זו כבר סיבה למסיבה (ולפוסט)
בדיור מכנים את הנוסחה החדשה שלהם נוסחת קסם; יומרני? כן, אבל יש בזה משהו...הנוסחה החדשה מכילה חלקיקי מיקרו-קריסטלים המדגישים את השתקפות האור. הודות לדרך שבה הם מסתובבים, הם מבטיחים פיזור אור אופטימלי ויוצרים את הקסם של מראה מושלם. לחלקיקים מצרטרפת נוסחת הג'ל הטיפולית, המועשרת בחומצה היאלורונית, אשר מנפחת את השפתיים ומלחחת אותן כך שהשפתיים מלאות אור וצבע ומרגישות נינוחות.

הגימורים המוצעים:
שימר: מדגיש את הברק  עם נצנוץ מושך ומלא סטייל.
פנינה: חלקיקים עדינים ביותר של אם-הפנינה 
פיגמנט טהור: מגוון ניוד חלבי ועד לגוונים האוונגרדים ביותר.

היות ובדיור יודעים שלא כולנו נולדנו עם הידע והיכולת לבחור את הגוון ה"נכון", דאגו בחברה לבחור עבורנו את ארבעת הגוונים הנכונים לעונה, אלה ארבעת הגוונים שמככבים בתצוגות וישתלבו היטב עם הלבוש שתקנו העונה:

"Spring Ball" : גוון ניוד קליל ועדין
 "Princess": ורוד בהיר מלא אלגנטיות 
"Délice": קורל מלא חיים
"Diablotine": צבע חזק וחצוף, סוג של אדום חושני 

ואם את רוצה גוון חזק יותר, גימור שונה ומראה מתוחכם יותר ארבעת הגוונים הללו מופיעים גם ב Dior Addict Lipstick ו-  Dior Addict Extrême
רוצה לגמרי ללכת על טוטאל לוק? יש גם לק תואם! ואפילו TOP COAT שמתיימר להעניק אפקט של לק ג'ל

אבל אני מאמינה שטוב מראה עיניים, ועל כן ניסיתי עבורכן את הגלוס, הלק והטופ-קואט בגוון Diablotine:


הגלוס מתוק, גוון מקסים, ברק יפה, וקצת נצנצים שאולי הייתי מוותרת עליהם, אף על פי שהם לא כאלה בולטים. יחסית לגלוסים אחרים הוא פחות דביק, מה שאומר שהוא גם פחות עמיד, אבל התחושה שלו נעימה על השפתיים, וזה מה שלטעמי לפחות, קובע.

הלק אף הוא התגלה כמוצלח, מספיקה שכבה אחת כדי לקבל גוון עשיר וכיסוי טוב, העמידות לא מדהימה, אבל הוא גם לא מתיימר להיות עמיד, ואם תהיתן כמוני מהי ההצדקה למחיר (מעבר לעובדה שמדובר במותג) מסתבר שהלקים היקרים והיוקרתיים יותר פשוט מכילים חומרים טובים יותר, כאלה שפוגעים פחות בציפורן ולא גורמים לה להצהיב.

בניסיון ראשון מרחתי שתי שכבות מהלק (זמן המתנה ארוך!) ומעל עוד שכבה של הTOP COAT. התוצאה שהתקבלה היתה מאד יפה, והאפילו העמידות היתה לא רעה- שלושה ימים בלי קילופים כמעט, בהשוואה לקילופים מטורפים תוך יום וחצי כשמרחתי רק שכבה אחת וללא טופ. הבעיה היחידה היא שזמן הייבוש היה כל כך ארוך, והשכבות כל כך עבות, שגם חצי שעה אחרי, כשמשהו פגע לי בציפורן נשאר סימן...

138 ש"ח ללק או לTOP COAT
167 ש"ח גלוס






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...