יום חמישי, 29 באוגוסט 2013

אהבה ממבט ראשון

חברת אהבה חוגגת יום הולדת 25, מה שמביא אותה רשמית לגיל בו היא צריכה לשקול להחליף את שגרת הטיפוח שלה, להתחיל לחשוש מפיגמנטציה וקמטוטים, ולהפנים שהיא כבר לא ילדה...
אבל בחברת אהבה החליטו שיש דרכים יותר מוצלחות לחגוג יום הולדת, ויצאו במספר ערכות מקסימות לרגל היום הולדת, כדי שגם הלקוחות יוכלו להשתתף בחגיגה.


אם עוד לא יצא לכן להתנסות במוצרי אהבה אז קודם כל, תתביישו לכן, איפה אתן חיות? ושנית, הרשו לי לספר לכן מעט על החברה הכה-ישראלית:
אהבה היא חברה שנולדה, כמו הרבה דברים טובים, מהתבוננות סביב: הקיבוצניקים שהתיישבו סביב ים המלח הבחינו בהמוני התיירים שהגיעו (ומגיעים עד היום) ליהנות מסגולות ים המלח ולוקחים איתם מזכרות הביתה מהבוץ והמים. בהיותם יהודים טובים הם הבינו במהרה שיש כאן הזדמנות של ממש והחלו לחקור את ההשפעות של המינרלים במים, בבוץ ובצמחיה המקומית על העור, גילו כי טוב והקימו ב1988 את החברה.
אהבה, או ליתר דיוק, AHAVA עובדת בשיתוף פעולה עם מחלקות מחקר באוניברסיטאות ברחבי העולם, ויעילות המוצרים נבחנת במעבדות חיצוניות . כיום החברה הישראלית הפכה לחברה בינלאומית, עם מטות בישראל, ארה"ב ואירופה וחנויות ונקודות מכירה בלמעלה מ-20 מדינות ברחבי העולם
המוצרים נטולי פארבנים ושמנים מינארלים, והחשוב ביותר- לא נוסו על בע"ח

אני קיבלתי את ערכת הטיפוח לעידון ומיצוק העור, אך לפני שאשתף אתכן ברשמיי, דעו מה עוד ממתין לכן בחנויות:

1.      ערכת טיפוח פנים לעידון ומיצוק העור: תמצית טיפולית ללילה EXTREME 30 מ"ל, מסכת זוהר  EXTREME15 מ"ל וקרם יום EXTREME 15 מ"ר. מחיר:  259.99 ₪ במקום 379 ₪.


2.      ערכת טיפוח פנים להעשרת העור בלחות: קרם לחות עשיר ליום 50 מ"ל, 
תחליב ניקוי וטונר 3 ב-1 30 מ"ל, מסכת בוץ מינראלי 25 גרם. מחיר: 119.99 במקום 230 ₪.


3.      ערכת טיפוח גוף מהודרת מלטפת, הכוללת: סורבה מלטף לגוף 350 מ"ל, ג'ל רחצה מינרלי 200 מ"ל,  קרם ידיים מינרלי 100 מ"ל. מחיר: 99.99 ₪ במקום 205 ₪.

4.      ערכת טיפוח גוף מינרלי, הכוללת: קרם ידיים מינרלי 100 מ"ל, קרם רגליים מינרלי 100 מ"ל, קרם גוף מינרלי 100 מ"ל, מלחי אמבט טבעיים 250 גרם. מחיר: 109.99 ₪ במקום 185 ₪.


ובנוסף: לרוכשים ב-225 ₪ ומעלה ממגוון מוצרי AHAVA, תיק מהודר עם מוצרים בגודל מיוחד, הכולל: קרם לחות עשיר ליום15 מ"ל, מסכת לחות עשירה20  מ"ל, קרם ידיים מינרלי40  מ"ל.

כאמור, אני קיבלתי את הערכה הראשונה, אם כי עלי להודות שאני לא קהל היעד האופטימלי עבורה, ועל כן תזכו לחוות הדעת  של אמי.
אם אתן עוקבות אחרי הבלוג באופן קבוע וודאי כבר הבנת שאמי יכולה לזכות בתואר אם כל הפולניות, וככזאת היא משתדלת להמנע מלומר דברים שיכולים להתפרש כמחמיאים לה (אבל מפזרת מחמאות ברוחב לב לכל השאר, יש לציין), ועל כן מאד הופתעתי שיומיים לאחר שפינקתי אותה בערכה הכה שווה הזאת קיבלתי טלפון נלהב ממנה.
אחרי שוידאתי שזו אכן אמא שלי שמדברת איתי, שאין לה חום, שאני לא הוזה ושאף אחד לא מאיים עליה בנשק חם כדי לומר את דבריה, שמחתי לשמוע שהיא ממש מרוצה.
היא אמרה שהקרם יום נספג במהירות (אצלי פחות, עלי לציין), שהקרם לילה עובד מצויין והיא התעוררה עם עור רך ונעים בבוקר כמו שמזמן לא היה לה ושהמסכה מאד מוצלחת, והיא ממש הרגישה הבדל לאחר השימוש.
ואז, היא נזכרה שהיא פולניה, ומיהרה לסייג שהיא לא רואה הבדל אלא רק מרגישה (אמא, עברו יומיים!) ושהיא בספק אם זה באמת יטפל בקמטים, אבל שתינו הסכמנו שרק פלסטיקאי מעלים קמטים, אנחנו בעסקי המניעה לא המחיקה.

בשורה התחתונה? אם אתן מתארחות אצל אמא בראש השנה, או ממש אוהבות את החמות קנו להן את הערכה הזאת, הן יודו לכן.

ולסיום, שיר יפה שהתנגן לי בראש (ואח"כ ברמקולים) תוך כדי כתיבת הפוסט:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...