יום שלישי, 13 באוגוסט 2013

קלרינס, סגירת מעגל

בהשקה הראשונה של קלרינס בה נכחתי הייתי בהריון (סוף חודש שמיני!) עם בתי הבכורה, מיכל. זו היתה הפעם הראשונה שפגשתי את אריק אנטוניוטי, המאפר הראשי של קלרינס, ואחד הגברים הכי מקסימים שיצא לי לפגוש.
לפני כחודשיים (וואו איך הזמן טס), נפגשנו שוב בהשקה של קרלינס באירוע הפתיחה של ביוטי סיטי פריז, עליו כבר כתבתי בעבר. שלוש שנים, שתי לידות, מעבר דירה פעמיים, פתיחת הסטודיו... ורק אריק נראה כאילו הוא לא התגבר אפילו ביום.
אבל לא התכנסנו כדי לדבר על אריק 


אלא כדי לדבר על ההתחדשויות האחרונות בקלרינס, וגם כדי לאפשר לי לשלם חוב ישן, אבל על זה בהמשך
 אז נתחיל דווקא במוצר שהוא לא חדש, אבל מאד מוצלח, ומשום מה על אף שהוא בתיק שלי כבר הרבה זמן מעולם לא זכה לפוסט (לא, זה לא החוב)
BEAUTY FLASH BALM קרם לטיפוח יופי בזק
זה סוג של מוצר קסמים, לימים בהם העור שלי קם על צד שמאל (יש לי שיער חלק, השיער אף פעם לא מתעורר על צד שמאל אז העור מאזן את זה, צדק קוסמי והכל) לקרם העשיר במיוחד הזה שתי תועלות- הראשונה מיידית- השבת הזוהר לפנים והשניה לטווח ארוך- צמצום (ואני מקווה שמניעה) של סימני הגיל

מחיר: 246 ₪ 

BB Skin Perfecting Cream
מה עוד פעם תספרי לנו על BB CREAM? אז כן, אבל רק כי יש מה לספר.
הBB הספציפי הזה הוא חלק מקולקציה מאד מוצלח של קלרינס הנקראת INSTANT LIGHT, וגם הוא כמו מוצרי הסדרה האחרים מייפה, מפח ומטשטש פגמים בעור מבלי להראות או להרגיש כבד. אחרי כמה BB'S סמיכים כמעט כמו מייק אפ היה כיף להתקל באחד עם מרקם קליל, ניחוח נעים ומראה מקסים. החיסרון? קיבלתי את מס' 2- מדיום ששיזף אותי, ואני לא ממש השתזפתי הקיץ, כך שלא יכולתי לבחון את העמידות. כן הסכמתי להביך את עצמי ולהצטלם (בסופו של יום מפרך) עם מייק אם שמכהה אותי, רק כדי שאתן תוכלו להתרשם מהגימור (ולגחך קצת על חשבוני, הצחוק בריא לבריאות) התמונה בסוף.
מחיר: 238 ₪

 Brush-On Perfector  Instant Light
אני לא חובבת עטים במיוחד, כשכולם התעלפו מהטוש-אקלה המפורסם אני תהיתי על מה כל הרעש, אני עדין תוהה, כי אני נוטה לבחור במוצרים אחרים להארות (המוצר המדובר אינו קונסילר!) אבל איכשהו העט הזה מצא את דרכו לתיק האישי שלי והוא בשימוש יומיומי, אז כנראה שהוא כן עושה משהו טוב. 
מדובר במוצר בעל מרקם קליל ומלחלח, כזה שנטמע בעור בלי שיראו את המרקם שלו, כך שהוא נראה מאד טבעי ועדין נותן איזשהו אפקט הארה שקצת מסווה עייפות.
היות והצטלמתי עבורכן בשעה מאד מאד מאוחרת (כל בני הבית ישנים כבר שעתיים), שום דבר לא באמת מסווה את הכהויות תחת העיניים שלי, אז השתמשתי בו להארה על שאר הפנים כדי לנטרל קצת את האפקט המשזף של הBB
מחיר: 226 ₪

Rouge Eclat שפתון עם פעולה כפולה להזנה ולאנטי איג'יינג

מה כבר אפשר לספר על שפתונים? בסופו של דבר זה שאלה של מרקם, גימור, עמידות ובעיקר- גוון. אז מסתבר שיש מה לחדש, כי פה מדובר בשפתון האנטי אייג'ינג הראשון של קלרינס, ואישית שפתון האנטי אייג'ינג הראשון בו אני פוגשת. השפתון מעניק הזנה אינטנסיבית, מבצע פעולת אנטי אייג'ינג בכל רמות העור ומחזק את מחסום ההגנה של העור: מגן מפני התייבשות, ממריץ את סינתזת הקולגן ונלחם בהופעת קמטוטים.  ולתחושתי? עשיר בלחות, הגוון שניסיתי (מס' 10- פוקסיה) ממש מתוק, והתחושה על השפתיים מאד נעימה. השפתון לא עמיד ולא מתיימר להיות, אבל הפיגמנט כה עשיר שגם לאחר שהורדתי אותו נשאר צל של גוון על השפתיים, ובצורה אחידה למדי. החיסרון היחידי- הצורה לא לגמרי נוחה למריחה ללא מברשת, מצד שני, צבעים חזקים עדיף ממילא למרוח עם מברשת ולא ישירות, אז זה לא ממש נורא. סווטץ בסוף
מחיר: 167 ₪

ואחרון חביב:
Ombre Minerale צללית בודדת
בד"כ, ובאופן אבסורדי למדי, הצלליות של החברות היוקרתיות לא מצדיקות את תג המחיר שלהן. הפיגמנט והעמידות לרוב לא משהו ומבחר הצבעים דל למדי, על כן לא ייחסתי יותר מדי חשיבות לצללית העמידה שהוציאו בקלרינס. כשכן ניסיתי אותה גיליתי גוון חום  (ערמונים- 7) מקסים, כזה שיכול להשתלב כמעט בכל לוק, ויותר מזה גיליתי עמידות מפתיעה. בלי שום בסיס ובלי מאמץ הפיגמנט עשיר והעמידות- שפשפתי את היד ועדיין הצללית לא נעלמה לחלוטין. בחברה מספרים שהמוצר נבדק ע"י רופא עיניים ורופא עור, ושניתן למרוח את הצללית גם רטובה לאפקט שונה ומיוחד.
מחיר: 157 ₪ 

והכי חשוב- קלרינס אינם מבצעים ניסויים בבע"ח, אפשר לנשום לרווחה.

והיות והבטחתי- תמונה מביכה:






וחוב ישן:
סווטץ של שפתון אחר מסדרת ROUGE ECLAT, ללא תועלות האנטי אייג'ינג, אבל לתחושתי זהה לשפתון החדש (טוב, לא בחנתי את הנושא לאורך די זמן, בכל זאת יש גבול למספר הפעמים ולמגוון המקומות אליהם אני יכולה לצאת עם שפתון פוקסיה)
מס' 12- שוקו חם. בתמונות הוא יצא אדמדם, אבל הוא בעיקר חום. אולי אפילו קצת חום מדי לטעמי, על גבול הגרושה הממורמרת, אבל לא באמת מגיע לשם (תודה לאל). יהיה מעולה לסתו










תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...