יום ראשון, 30 ביוני 2013

מוצר השנה

לפני כמעט חודש הוזמנתי לאירוע מוצר השנה שנערך בסינמה סיטי. התלבטתי הרבה אם לכתוב על החוויה, שכן זו הפעם הראשונה שאני בוחרת להגיע לאירוע, ובחרתי להשמע לכלל שאם אין משהו טוב לומר עדיף לשתוק, ולהתמקד במקום זאת במוצרים שזכו בקטגוריית מוצר השנה.

בין המוצרים שמחתי למצוא מוצרים מוכרים ואהובים כמו גם אהבות חדשות, ובעיקר חברות שאני לקוחה שלהן שנים, ומאד מרוצה.

סדרת NATURAL CARE של ד"ר פישר


אני חושבת שאין אדם במדינה שלא גדל עם מוצרים של ד"ר פישר, שקרם ההגנה מפני השמש שלהם, האולטראסול, הפך לשם גנרי לקרם הגנה. הפעם מדובר דווקא בסדרת טיפוח לעור ולשיער
סדרת מוצרים המשלבת תמציות צמחי מרפא יחד עם מרכיבים המסייעים בשמירה על ניקיון, לחות וגמישות העור והשיער, למראה בריא וצעיר יותר לאורך זמן. 
בסדרה: שמפו, מרכך, שמפו+מרכך, תחליב רחצה, אל-סבון ארומטי, קרם גוף, קרם ידיים, תחליב רחצה לפנים, מסכה לשיער, קרם לחות לשיער ומגבונים להסרת איפור.

חברת קליניק כיכבה עם שני מוצרים שעליהם כבר כתבתי בפירוט השנה
אהובי השמנמן- CHUBBY STICK


בקטגוריית אהבה ישנה-חדשה- גרסא משופרת של מייק אפ הCOLORSTAY של REVLON

הגרסא החדשה נהנית מפקק משאבה, גירסא קלילה יותר ועמידות רבה יותר. סקירה מורחבת תגיע בהמשך, אבל זה בהחלט מייק אפ ששווה לקנות

ה-הפתעה BB של סבוקלם

האריזה הלא מפתה, והכרות עם קרם הטריפל של החברה (שבזמנו אהבתי, וככל שהכרתי את החלופות זנחתי) גרמו לי להתעלם מהקרם הזה, עד שבהשקה אחרת קולגה סיפרה לי כמה הוא מוצלח, וסיקרנה אותי.
ואכן, קרם ה-BB ממש מוצלח, מרקם קרמי על גבול המייק אם, כיסוי יפה, ספיגה מהירה ותחושה נעימה. החיסרון היחידי: הבהיר מעט בהיר לי, הכהה ממש כהה לי, אבל אני מוסיפה טיפה מהכהה לבהיר ומקבלת גוון מדוייק. מוצר חובה לקיץ הישראלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...