יום חמישי, 6 ביוני 2013

התחדשויות בGADE

אתמול הגיעה אלי לקוחה לאיפור אירוע, היא נותרה נפעמת מאיך שהפנים שלה נראו אחרי המייק אפ, וסיפרה לי שהיא משתמשת במייק אפ של ג'ייד, ושלה זה אף פעם לא יוצא ככה. במייק אפ של ג'ייד לא יצא לי להתנסות עדיין, אבל הסברתי לה שסביר להניח שה"טעות" היא בדרך ההנחה ובכמויות, והזמנתי אותה להגיע לסדנת איפור אישית בה תוכל ללמוד להיות המאפרת של עצמה.


הפואנטה של האנקדוטה הזאת היא שנזכרתי שהגיע הזמן לכתוב על ההשקה של ג'ייד שהוזמנתי אליה, בה הציגו בפנינו את הבושם החדש, שמי שעוקבת בפייסבוק ראתה את הטיזר של הפרסומת שלו, ליין מוצרי טיפוח חדשים וכמה מוצרי איפור.

הבושם- ICON PEARL
 

זה מה שמספרים בג'ייד: בלב הבושם ממתינות נגיעות מסעירות וקסומות של ורדים רומנטיים ופרחים לבנים עטופים בחושניות פודרתית של מוסק. 
ובתכלס, בתווים העליונים של הבושם מככבים ורדים משולבים בנגיעת גרניום  וילנג ילנג.
תווי הלב הינם פרחים לבנים של יסמין ושושן צחור, פריחת סיגליות צרפתית קלאסית וצמח ההליוטרופ- "עוקץ העקרב", בעל התכונות הנרקוטיות, הגורמות לנו לרצות להתקרב שוב ושוב לדמות העטופה בהילת הבושם. (שיקוי פיתוי מודרני?)
בתווים התחתונים מורגש רקע חם ואוריינטלי של מסק טהור- התו העמיד ביותר בממלכת הבישום עם נגיעת וניל מתקתקה הנשארת על העור כמו הבטחה.
ההשראה מאחורי הבושם היא הפנינה הטבעית המשדרת עדינות וצלילות לצד עוצמה בלתי מנוצחת הנשארת מפתה לעולמי עד....
ICON PEARL - ניחוח החותם החדש של האישה האלגנטית היודעת להעריך איכות נצחית.
מחיר – 239.90 ₪
תכולה – 50 מ"ל

אישית אני לא מחובבי הוניל והמאסק, אבל בהיותם כה פופולאריים ברור לי שאני יוצאת הדופן.
במפגש נכחה גליה תורן חן שלימדה אותנו כמה דברים על עולם הבישום:
  • באנגלית אומרים "TO WEAR A FRAGRANCE" – ללבוש בושם... ואכן, הבושם שלך צריך לעטוף אותך; המקומות המומלצים לבישום בגוף: החלקים הפנימיים של המרפקים, מאחורי הברכיים, בקו העורף והשיער ומסביב לטבור- מקומות אלה מתחממים במהלך היום ומסייעים להפצה טובה של הבושם.
  • בשמים המכילים מסק הם העמידים ביותר בתחום הבישום, אך באופן כללי קרם או שמן גוף, יאריכו את משך חיי הבושם על עורך
מוצרי הטיפוח- HYDRA ESSENTIAL

סדרת HYDRA ESSENTIAL מעניקה לעור לחות מחודשת, בונה מחדש ומשקמת את מרקמו, מותירה אותו קטיפתי ונעים למגע למשך כל שעות היממה. הסדרה מבוססת על נוסחת HYDRASALINOL (תמצית צמח הסליקורניה), רכיב לחות פעיל המופק מצמח חוף ותורם להגברת רמת הלחות בעור ולשמירה על איכות תאי העור.

קרם יום SPF 15 – לעור יבש ויבש מאוד
מכיל תמציות אורגניות של צמח הבודליה וקורנית, עץ ליים ושורש אכינצאה סגולה, בשילוב עם ויטמינים A ו- E, חומצה היאלורונית, חמאת שיאה אורגנית וקומפלקס לחויות. 
מרכיבים אלו פועלים בסינרגיה במטרה לאזן את גוון העור ומרקמו, לצמצם הופעת קמטוטים ולמנוע התפתחות קמטים חדשים. הקרם מעשיר את רמת הלחות הטבעית של העור ומעניק מקדם הגנה רחב טווח מפני קרני UVA/UVB לעור רווי בלחות, בעל מראה חיוני וקורן.
מחיר לצרכן – 219.90 ₪
מכיל – 50 מ"ל
מאד עשיר וכבד, לעור יבש מאד בלבד לטעמי


PURE CLARTE  קרם יום נטול שומן – לעור שמן
קרם לחות רענן ונטול שומן, בעל נוסחה ייחודית המשלבת מרכיבי טיהור טבעיים שנבחרו בקפידה, חימר לבן ותמצית אצות ים המעניקים לעור מראה מט וחומצה סליצילית המטהרת את נקבוביות העור. 
מחיר לצרכן – 149.90 ₪
מכיל – 75 מ"ל

קליל יותר, ועדין נראה לי מעט כבד לעור שמן. זמן ספיגה ארוך ותחושה ג'לית נעימה



EYE DEFENSE CREAM
קרם עיניים מועשר בוויטמינים המרווים את העור בלחות ותורמים להרגעה והגנה של אזור העיניים העדין. חומצה היאלורונית וקפאין, בשילוב עם קומפלקס לחות צמחי רב-עוצמה של שמן שקדים מתוקים, אפרסק, תמציות דרדר כחול, צמח הבודליה וקורנית, ממריצים את העור ומסייעים להפחתת סימני עייפות, כהויות ונפיחויות באזור העיניים. 

מחיר לצרכן – 199.90 ₪
מכיל – 30 מ"ל

מוצר מעולה, נספג מהר ומשאיר את אזור העיניים מלוחח היטב (חשוב במיוחד למי שמורחת קונסילר)


על מוצרי האיפור בפוסט הבא...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...