יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

blushing queen

סמקים חדשים ומשגעים הצטרפו לתיק שלי לאחרונה, והחלטתי להשוויץ קצת  לחלוק עמכן רשמים מהרכשים החדשים, כולם בגוונים מתקתקים, כולם נראים הורסים על העור, כולם שלי!
הבעיה העיקרית היא שהסווטצים ממש לא יצאו לי יפים, וגרוע מכך הם לא נאמנים למקור ורובם נראים כאילו אני אשה מוכה שתפסו אותה בברוטליות בידיים, אז אני אשתדל כמיטב יכולתי לתאר את הגוון.

הראשון והחלומי מכולם הוא Neolita red berry של Kevin Aucoin שהביא לי היישר מהמייק אפ שואו בניו-יורק האחד והיחיד ערן פאל (LOVE U)
דוקא הגוון בפן יצא מדויק יותר מזה שבסווטץ
גוון ורוד ושווה, פיגמנט מטורף (לרמה שצריך ממש להקפיד על כמויות), עמידות מרשימה גם כשחטאתי וניסיתי אותו בלי שום דבר מתחת למעט קרם לחוות, גריסה דקה ותת-גוון זהבי שנותן זוהר מבלי להראות מנצנץ.

עוד במחלקת הורודים, והפתעה עצומה עבורי, Rose Eclat של Bourjois.
שוב הגוון בקופסה מדויק מהגוון בסווטץ
האריזה נראתה לי כל כך פשוטה, שהוא שכב אצלי לא מעט זמן סגור ומוזנח במגירת המוצרים לסקירה, אבל אז הייתי צריכה סומק לתיק האישי לקראת איזו נסיעה ולקחתי אותו בלי להסתכל והופתעתי ממש לטובה. אומנם להוציא חומר לסווטץ היה מייגע, אבל על הלחיים הכמות המדודה שיוצאת דווקא מהווה יתרון, והגוון עצמו מאד טבעי ומחמיא. יש לו ברק מאד יפה שגורם לאמהות בגן לשאול אותי מה הסוד שלי. אז, הנה, גיליתי לכן :)


ורוד אחרון הוא מספר 28 של INGLOT, אחת הרכישות האחרונות שלי, ורוד עתיק, עדין וקלאסי
מצטערת, אין קשר בין הגוון בתמונה לגוון במציאות, לא הצלחתי באף אחד מהניסיונות שלי לצלם את הגוון בצורה מדויקת 
היה לי פעם גוון דומה של רימל (בגלגולם הקודם בארץ הקודש) שמאד אהבתי, וממש התלהבתי למצוא את הסומק הזה באינגלוט. למי שלא מכירה, מדובר בחברת איפור מקצועית מזרח אירופאית (נדמה לי פולנית, כן, כן, האירוניה) שעשתה לעלייה לארץ השנה ונמצאת בקניון הזהב בראשל"צ, מה שמסביר למה עד כה לא טרחתי להגיע אליה. המחירים ממש סבירים, ולמאפרים עוד יותר והאיכות טובה. הגוון מאט למדי, נראה טבעי על העור, ומחמיא מאד לכל הבהירות האריסטוקרטיות, אבל לא רק.

בגזרת הסמקים הנייטרלים יש את הסומק הקרמי של בובי בראון הנקרא uber beige 28
פחות אדמדם, והרבה פחות פיגמנטי כמשתמשים בכמות הגיונית
גוון חום טבעי חצי שקוף. אני בד"כ ממתנגדי הסמקים החומים, אך הוא מאד עדין, ואני משתמשת בו כבסיס לסומק אבקתי ורוד יותר ונהנית מכל העולמות: גם הגוון שמתקבל ממש טבעי ומדמה הסמקה של נעורים והתרגשות, גם העמידות משתפרת, וגם הברק של הסומק הנ"ל חודר מבעד לאבקה ויוצר מראה מאד יפה. ובכלל אני אוהבת לשחק עם צבעים ומרקמים. המוצר, אגב, מיועד גם לשפתיים לחובבות המראה המונו-כרומטי.

חום-כתמתם יותר הוא מס' 30 של INGLOT
שוב צילום גרוע, עמכן הסליחה
יש בגוון הזה משהו שאני מאד אוהבת עבור אלה שנרתעות מהוורודים ומעדיפות גוונים טבעיים יותר. הנגיעות של הכתמתמות נותנות משהו צעיר יותר, והוא מהווה חלופה לא רעה לשילוב עליו סיפרתי למעלה בין בובי לסמקים ורודים (רק בלי משחק הטקסטורות והשימר שיש במוצר של בובי). גוון מעולה ליום-יום אבל לא רק. שני הסמקים של אינגלוט עשירים למדי בפיגמנט, מחזיקים יפה על הלחיים וכמו שציינתי מהווים הפתעה נעימה.

ואחרון חביב, מקולקציית Styleseeker של MAC העונה לשם הכה קולע hidden treasure.
הפן מדויק הסווטץ יצא אדום מדי
סומק אדמדמם עם גימור חצי שקוף ומאד טבעי, רווית צבע טובה ועדין לא מוגזמת, עמידות טובה, גריסה מעולה, ללא נצנוץ. הגוון הזה מזכיר לי את הסומק האהוב שלי מMUFE עליו כבר כתבתי כאן בעבר, שנשבר לי בפריז, אוחה, אך לא זכה מעולם להכנס לתיק המקצועי עקב חשש לשבירה. היות והקופסה עברה הרבה (היו אלה שנים מאושרות מרובות טיסות ונסיעות) שם הגוון נמחק ולא יכולתי לרכוש חדש, וכך הלקוחות לא יכלו להנות מהגוון הזה, שהוא כל כך חי ויפה ומחמיא לצהבהבות שבינינו, ואז הסומק הזה נחת על סף דלתי, וברגע שהבחנתי בדמיון התלהבתי, עכשיו כולן יכולות להנות :) ממליצה בחום

בגלל החגים הפוסט הזה התעכב, ועם קצב הוצאת הקולקציות בMAC אני לא יודעת אם עדין תוכלו למצוא אותו בחנויות, אבל שווה לחפש אותו און ליין אם לא



תגובה 1:

  1. אהבתי את הרעיון: אצל בורז'ואה הפעם החיסרון של פיגמנט חלש הופך ליתרון.

    בובי בראון בהחלט מצאו חן בעיני - זו שנת סמקי הקרם אצלי, מגלה אותם.

    אינגלוט - הסבלנות השתלמה. עכשיו שפותחים חנות בתל אביב נוכל לדעת, הכצעקתה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...