יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

בוחרת בפינצטה

גם בקרב לא מתאפרות, ואפילו אצל גברים גוברת המודעות לחשיבותה של פינצטה טובה. נכון, את הקוצים שנכנסים לרגליים/ידיים בטיולים אפשר להוציא גם עם פינצטה פשוטה בחמישה ש"ח, אבל התהליך הרבה יותר מהיר והרבה פחות כואב עם פינצטה טובה, וכשזה נוגע למריטת גבות ושאר שערות סוררות, הבחירה בפינצטה טובה הופכת לחשובה עוד יותר.

אני בוחרת להתמקד בפינצטות שקל להשיג, כלומר כאלה הנמכרות בארץ או לחילופין נמכרות בסטרוברי (משלוח חינם), ושמחירן אטרקטיבי גם למי שנמנעת מלהוציא מאות שקלים על טיפוח עצמי.

הראשונה, והותיקה ביותר אצלי, היא גם הזמינה ביותר וסביר להניח שגם הזולה ביותר, פינצטה של רבלון שנרכשה בסופר פארם והתגלה כהצלחה מסחררת. קל לתפוס עימה, היא לא מתכהה, הגודל שלה מאד נוח לאחיזה, ובכלל קניה שאני מאד מרוצה ממנה.

את השניה רכשתי בעקבות ערן פאל, לאחר שנדהמתי מיכולותיו עם הפינצטה. מדובר בפינצטת שפיץ של טוויזרמן שנרכשה און ליין בסטרוברי בפחות ממאה ש"ח. השוס בה הוא היכולת לתפוס גם את השערות הקטנטנות ביותר, אלה שעדין נראות כמו נקודה כהה בעור ועוד לא ממש פרצו החוצה. לוקח קצת זמן להתרגל לעבוד עימה, כי שיטת האחיזה שונה, ואני מוצאת שביום יום אני מעדיפה להשתמש בפינצטה הקלאסית ובה אני נעזרת רק במידת הצורך, אבל בהחלט שמחה שרכשתי אותה.

השלישית היא התוספת החדשה ביותר לאוסף שלי, פינצטה של מדינה מילאנו הנקראת פינצטת פוקוס, והיא חלק מליין האקססוריז ההולך וגדל של החברה. גם כאן המחיר סביר ביותר- 50 ש"ח, ועשויה מפלדת אל חלד. לפינצטה הזו יש עיצוב ייחודי, והיא בעצם מנסה לשלב את שני סוגי הפינצטות שהצגתי למעלה- גם קצה אלכסוני כמו בפינצטות רבות שמאפשר אחיזה נוחה בשערה, וגם שפיץ מחודד לאותן שערות בעייתיות. בפועל גם אליה לוקח הרבה זמן להתרגל, אבל העובדה שהיא עונה על שתי האופציות הפכה אותה לפתרון מעולה לתיק המקצועי (לסחוב כמה שפחות ולהיות מוכנה להכל) לאותם מקרי חירום בהם לקוחה או דוגמנית זקוקה למריטה קלה.

את הטיפים על איך למרוט ולעצב אני משאירה למקצועיות, אבל רק אחלוק עמכן שכדי להפחית את הכאב מומלץ לבצע את המריטה לאחר המקלחת כאשר הנקבוביות פעורות מהחום, ושאם אתן מאלה שעורן מאדים מהר ונרגע לאט כדאי לעשות זאת לפחות שעתיים לפני היציאה מהבית כדי להמנע מהמראה הכל-כך לא מחמיא של "הרגע מרטתי את עצמי כמו תרנגולת"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...